וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: תמיר כהן זומן לשיחת הבהרה עם ההנהלה

3.3.2013 / 12:03

הקשר, שצפוי לעזוב בקיץ, נפגש עם צ'יזיק במקום להגיע ישירות לאימון. גורם: "הוא ביקש הבהרות לגבי עתידו ויקבל אותן"

one

קשר מכבי חיפה, תמיר כהן, זומן היום (ראשון) לפגישה במשרדו של המנכ"ל איתמר צ'יזיק לגבי עתידו במועדון. השחקן לא הגיע ישירות לאימון המסכם של הקבוצה בכפר גלים אלא זומן לפגישה שנערכה לפניו. בחיפה טענו כי כהן זומן לפגישה לאור מסרים ששלח לאחרונה לגבי עתידו, אך כפי שפורסם בוואלה! ספורט היא שוקלת ברצינות להשתחרר מהחוזה של השחקן בקיץ.

גורם במועדון אמר היום: "תמיר שלח מסרים שהוא רוצה הבהרות לגבי עתידו, ויקבל אותם. בשלב זה אין כל החלטה לגביו". כהן עצמו סיים את השיחה והגיע לאימון הקבוצה באיחור קל ובאישור.

כהן, שמחזיק בחוזה לעוד עונה בקבוצה, לא נכלל במחזורים האחרונים בסגל. הקשר מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות במועדון, הנאמד בכ-300 אלף יורו לעונה וייתכן שחיפה תציע לו פיצוי תמורת התרתו או לקצץ בשכרו, מהלך שהשחקן צפוי להתנגד לו.

השחקן, שיחגוג מחר יום הולדת 29, הגיע למכבי חיפה בקיץ שעבר לאחר שסיים את חוזהו בבולטון. במהלך התקופה בירוק הוא סבל ממכת פציעות שמנעה ממנו להיכנס לעניינים. בעונה שעברה רשם 14 הופעות ליגה בלבד והעונה שיחק רק בשני מחזורי הפתיחה לפני שנפצע ושב למשחק הגביע נגד הפועל אזור בסוף ינואר. למרות שכהן כשיר לשחק, במחזורים האחרונים הוא אפילו לא מוצא את מקומו בסגל של אריק בנאדו.

שחקן מכבי חיפה, תמיר כהן, מול שחקן מכבי תל אביב, מואנס דאבור. ברני ארדוב
בדרך החוצה? כהן/ברני ארדוב

הירוקים יארחו מחר (20:50, ערוץ 1) את הפועל חיפה, כשהיא יודעת שניצחון ישאיר אותה בתמונה, ומעידה תרחיק אותה ממאבק האליפות. המאמן אריק בנאדו עדיין לא החליט אילו שינויים הוא יערוך בהרכב, אבל רוב ההרכב ששיחק בדרבי באמצע השבוע צפוי להמשיך.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully