וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר כהן יעזוב בקיץ? גורם: "הוא עוד ישחק"

26.2.2013 / 9:36

אם ימשיך לשבת על הספסל, הצדדים ייפרדו. קטן החליט שעמאשה יבעט הפנדל מול בית"ר: "עדיין הפנדליסט הקבוע"

one

מכבי חיפה תשלים היום את ההכנות לקראת הדרבי שייערך מחר במסגרת שמינית גמר גביע המדינה (19:00, קריית אליעזר), בתקווה לעבור שלב נוסף במפעל, שזכייה בו עשויה לקדם את הקבוצה שלב אחד במפעלים האירופאים במידה שלא תזכה באליפות. במועדון התייחסו אתמול (שני) לפרסום מועדי המשחקים הצפויים מול מכבי תל אביב, שמוגדרים כבר עתה כמשחקי העונה בצמרת ליגת העל. כזכור, חיפה צפויה להתארח במשחק העונה אצל מכבי תל אביב ב-30 במרץ. ב-27 באפריל ייערך המחזור בו ישוחק הגומלין בקריית אליעזר. "קשה להגדיר את המשחקים הללו משחקי עונה לפני שנדע באיזה מצב נגיע אליהם", הדגישו במועדון."חשוב מאוד שהפער יקטן עד אז ויהיה ריאלי, בטח לפני המשחק השני".

כפי שכבר פורסם, הקשר תמיר כהן מאוכזב מאוד ממעמדו ובמועדון הכחישו אתמול שמדובר בניסיון להיפטר מחוזהו הכבד בסיום העונה. "תמיר מתאמן בצורה טובה, וברגע שיהיה בכושר משחק מלא הוא יקבל דקות", אמרו. השחקן עצמו לא דרש כל הבהרות לגבי עתידו וממשיך להגביר את קצב האימונים בתקווה להיכלל בקרוב בסגל. יחד עם זאת, לא נפסלת אפשרות שאם ימשיך לשבת על הספסל חיפה תנסה להעבירו לקבוצה אחרת בתום העונה, מתוך ניסיון לחסוך חלק בעלויות החוזה (300 אלף יורו לעונה).

תמיר כהן שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא דרש כל הבהרות לגבי עתידו. תמיר כהן/אדריאן הרבשטיין

בשבועות האחרונים טענו שחקני מכבי חיפה כי הקפטן יניב קטן צריך לשנות את כיוון הבעיטה בפנדל ולא לבעוט לצד שמאל של השוער, זאת לאחר שבמשחק מול רמת השרון קיבל רועי ליבוביץ' הוראה לזנק לפינה הקבועה שאליה בועט קטן העונה. מתברר כי קטן החליט עוד לפני המשחק מול בית"ר שלא לבעוט פנדל, ולמרות שבנאדו החליט כי הוא ימשיך להיות הפנדליסט הקבוע, הקפטן החליט שעמאשה יבצע את הבעיטה במקומו והודיע לו על כך עוד באימון המסכם. "קטן עדיין הפנדליסט הקבוע, אבל אם הוא מחליט שלא לבעוט, נכבד את בקשתו", אמרו במועדון והזכירו, "הוא לקח החלטות דומות בעבר, עם ארבייטמן ורפאלוב".

שחקני הקבוצה לא הורשו לבלות אתמול לקראת הדרבי מחר. הבלם דקל קינן אמר אתמול, בהפנינג שערך המועדון לאוהדים: "כל מי שקשור למועדון מבין ויודע כמה המשחק חשוב. גם כי מדובר בדרבי, וגם כי זה גביע. בדרבי המשחקים תמיד חמים, נצטרך להיות בשיאנו. מכבי תל אביב מתחילת השנה היא הקבוצה היציבה ביותר. אז זה לא מקרי שהם במקום הראשון. אנחנו צריכים לכבד את זה. לא שוכחים שעד לפני שלושה חודשים היינו מתחת לקו האדום".

הקשר אביחי ידין הוריד אתמול את הגבס מידו ואמור לשוב לאימונים השבוע. אייל גולסה שנפצע במשחק מול בית"ר ירושלים אמור להיות כשיר ובכל מקרה נמצא במעקב רפואי.

קינן: "כל מי שקשור למועדון יודע כמה הדרבי חשוב"

שלום תקוה מנתח את ההצלחה של מכבי חיפה

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully