וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "תמיר לא עוד שחקן. הוא במצב לא פשוט"

1.3.2013 / 10:52

שחקנים במכבי חיפה הגיבו לסאגה בעניין הקשר שעשוי לעזוב. במועדון מצפים מגולסה ועזרא להגדיל את המספרים בהתקפה

one

בצל ההגרלה שנערכה אמש (חמישי), במסגרתה הגרילה את בית"ר ירושלים ברבע הגמר, מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לקראת הדרבי ביום שני. המאמן אריק בנאדו ביקש מהשחקנים להתרכז רק במשחק הקרוב, ואתמול הסתפק בתגובה קצרה לגבי ההגרלה כשאמר: "בכדי לזכות בגביע צריך לנצח קבוצות חזקות. בית"ר קבוצה חזקה מאוד ונעשה הכל לעבור לחצי הגמר". הקבוצה תחזור לאימונים רק מחר ותגביר את הקצב לקראת המשחק.

למרות ריבוי המשחקים, הקשר תמיר כהן עדיין לא נמצא בתוכניות של המאמן וכפי שפורסם השבוע, הקשר עשוי לעזוב את הקבוצה בקיץ. אביחי ידין אמור לחזור בימים הקרובים לפעילות מלאה, מה שיפגע עוד יותר בתוכנית לשתף את כהן בהדרגה. העובדה שחיפה החליטה לבנות העונה על הקשר ג'אבר עטאא, שמקבל לאחרונה קרדיט לצד גוסטבו בוקולי ואייל גולסה, מחזקת את האפשרות שחיפה וכהן יפרדו בקיץ.

יש לציין כי הירוקים יצטרכו לעמוד בכל מקרה בחוזה של הקשר. שחקנים בקבוצה הגיבו על המצב שנוצר במעמדו של כהן ואמרו אתמול: "תמיר נחשב לאורך השנים לשחקן בכיר בכדורגל הישראלי ולכן אפשר להבין איך הוא מרגיש. הוא לא עוד שחקן בסגל והמצב שנוצר לא נעים ובטח לא פשוט מבחינתו. שחקנים אחרים שלא שיחקו יצרו מהומה, אבל הוא מקצוען ולרגע לא מפסיק להתאמן ברצינות". בחיפה הדגישו בימים האחרונים שכהן אמור לקבל הזדמנות בקרוב.

בנאדו עשוי לערוך מספר שינויים לקראת המשחק ביום שני. אלון תורג'מן שכבש את שערו השישי העונה, כבש ארבעה שערים בחמשת המשחקים האחרונים בהם שותף, לא כולל שלושער במשחק אימון מול הנוער בשבוע שעבר, ובכך יצר כאב ראש למאמן. בחיפה מצפים ממספר שחקנים, בהם חן עזרא ואייל גולסה, להגדיל את המספרים בהתקפה במטרה לעזור לקבוצה לזכות באליפות. גולסה כבש העונה שני שערים, אבל מתופקד בעמדה שדורשת ממנו להיות שותף יותר למשחק ההגנה. עזרא כבש העונה שישה שערים ובישל שישה, אבל לא כבש בשמונת המשחקים האחרונים בהם שותף, מאז הצמד מול הפועל עכו. גורם במועדון הסביר: "גולסה עושה פעולות חיוביות במשחק, שגורמים לנו להיראות טוב יותר כקבוצה. המספרים של עזרא הם טובים עד עכשיו, אבל אם הוא יידע לנצל יותר מצבים הוא מסוגל להפוך לשחקן של 15 שערים בעונה. צריך לזכור שמדובר בתהליך, וזאת העונה הראשונה שלו במועדון".

השוער ניר דוידוביץ' ממשיך לערוך אימונים עם כדור, אבל יתקשה לחזור העונה בגלל סיבות אחרות שאינן קשורות לשבר בכף היד, שכבר התאחה. בכל מקרה, ההערכה היא שבויאן שראנוב ימשיך לעמוד בין הקורות עד תום העונה.

אלון תורג'מן, שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
ארבעה שערים בחמישה משחקים וגם שלושער נגד הנוער. אלון תורג'מן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully