וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: מכבי ראשל"צ מגיעה למלחה

3.3.2013 / 20:10

הקבוצה המשתפרת של רוני בוסאני רוצה להמשיך במומנטום מול קבוצתו של שרון דרוקר, שעדיין לוטשת עיניים אל המקום השני

המחזור ה-19 בליגת העל יינעל מחר (שני) במשחק בו תארח הפועל ירושלים את מכבי ראשון לציון (20:30, 5+ לייב). ירושלים מדורגת לפני המשחק במקום הרביעי, כשניצחון יחזיר אותה אל המקום השני, והפסד ישאיר אותה במקומה הנוכחי. ראשון לציון, שמחפשת לנקום באדומים על ההפסד בסיבוב הראשון, מדורגת כעת במקום השישי, כשניצחון במלחה יעלה אותם אל המקום החמישי. שרון דרוקר וג'וליאן רייט יקבלו לפני המשחק את תואר מאמן ושחקן החודש בהתאמה.

שרון דרוקר מאמן הפועל ירושלים. מגד גוזני
יקבל את תואר מאמן החודש לפני המשחק. דרוקר/מגד גוזני

ירושלים מגיעה למשחק לראשונה אחרי הרבה זמן עם סגל יחסית מלא, כשדן גרונפלד ואורי קוקיה שסוחבים פציעות ארוכות, ממשיכים להיעדר. בקבוצה מודעים לכך שהיכולת מאז ההפסד בחצי גמר גביע המדינה למכבי חיפה לא טובה, אך בשלושת המשחקים האחרונים הצליחו האדומים לנצח ולעלות למקום השני, מקום שמבטיח ביתיות ברבע גמר וחצי גמר הפלייאוף. מי שנמצא לאחרונה בכושר נהדר הוא אלישי כדיר, שינסה שוב לעלות מהספסל ולתת דחיפה לשאר השחקנים.

התוצאות של משחקי המחזור ה-19 עד כה נותנים למכבי ראשון לציון את הידיעה שניצחון במלחה יבטיח כמעט בוודאות את המקום שלהם בפלייאוף העליון. הכתומים מגיעים להתמודדות אחרי שני ניצחונות רצופים על יריבות שלהם לפלייאוף, כשאחרי זמן רב הם הציגו משחק התקפה ראוי. המאמן רוני בוסאני הכניס במשחקים האחרונים לרוטציה את שון דאוסן ואור סולומון וקיבל מהם תפוקה לא מעטה.

"צפוי משחק קשה באולם מאד ביתי ובתקופה טובה מאד לקבוצה המארחת", אמר ניצן חנוכי לקראת ההתמודדות, "אנו חייבים להיות במיטבנו. השאיפה היא להוריד להם את ממוצע הקליעה שלהם ולכן שם המשחק פה הוא ההגנה. לפחות אותה הגנה שהפגנו בשני המשחקים האחרונים".

ניצן חנוכי שחקן מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
שם המשחק הוא הגנה. חנוכי/מגד גוזני

המספר הנוסף:

13.3 - נקודות ו-7 ריבאונדים רושם אלישי כדיר בממוצע בשלושת המשחקים האחרונים.

26 - נקודות קלע ג'וש דאנקן במשחק הקודם בין הקבוצות, שיא העונה שלו.

48.4 - זריקות ל-2 לוקחת ראשון לציון בממוצע למשחק, הכי הרבה בליגה.

יעמוד למבחן: קרייג סמית'

אחרי מספר משחקים רעים מאוד, הצטיין הפורוורד של ירושלים בניצחון על אשקלון. אם האדומים רוצים להרחיב את רצף הניצחונות שלהם לארבעה, הם יצטרכו עוד משחק טוב של סמית' מול הקו הקדמי העבה של הכתומים.

קרייג סמית' שחקן הפועל ירושלים. ניב אהרונסון
צריך להמשיך ביכולת הטובה. סמית'/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully