וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאור: "כל המאבק הוא בשביל שחקנים כמו בר טימור"

בהפועל ת"א חגגו ניצחון בדרבי. טימור: "זה המשחק של החיים שלי". אדלשטיין: "עברנו ימים קשים". בלאט: "תפסו אותנו עייפים"

צילום ועריכה: דרור פיקלני

אחרי תשע שנים, סוף סוף הפועל תל אביב חוגגת ניצחון בדרבי. האדומים מתחתית ליגת העל הדהימו את מכבי תל אביב 65:69 אחרי ריצת 0:8 ברבע האחרון שהשלים מהפך. בר טימור עם 20 נקודות היה הבולט בשורות המנצחים כשהקהל פרץ למגרש וחגג עם השחקנים.

בסיום המשחק, כוחות האבטחה איפשרו לאוהדי הפועל תל אביב לרדת לפרקט ולאחר מכן הם הוצאו בכוח. בסיום נרשם גם אירוע אלים כשביציע אוהדי מכבי תל אביב הוצאו החוצה אוהדים שהתגרו באדומים. בלי קשר, למכבי תל אביב היו טענות קשות על השיפוט, בעיקר לאחר העבירה החמישית שנשרקה לחובתו של שון ג'יימס ודייויד בלאט התלונן רבות בדקות הסיום נגד השופטים.

שחקן הפועל תל אביב מתן נאור חוגג. ברני ארדוב
מי היה מאמין? נאור חוגג ניצחון בדרבי/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב, ארז אדלשטיין: "עשינו ניצחון גדול. אני שמח מאוד, החברים עובדים קשה מאוד, אנחנו עוברים ימים לא קלים, מגיע לשחקנים נחת על העמל שלהם ועל העבודה הקשה. עברנו ימים קשים במועדון של משחקי רדיוס והשמצות ולקחת דברים לא בפרופורציות. תראו איזה קהל יש כאן. יש לנו מטרה להשאיר את הפועל תל אביב בליגה. לקהל הזה מגיע בית ובית גדול כי זה מועדון גדול".

"מה שבר טימור ומתן נאור עשו על המגרש זה לגאוות הכדורסל הישראלי", הוסיף המאמן המנצח. "קרטיס ודמונטז גם עשו עבודה גדולה. בריאן רנדל שלא שיחק הרבה זמן תרם המון לניצחון הזה. אני שמח מאוד על מה שקורה היום, אני מתרגש כי לנצח את מכבי תל אביב זה לא משהו שקורה כל יום. מגיע לקהל ולמועדון הזה. זה מועדון מדהים". על המשך הדרך של האדומים אמר אדלשטיין: "אמרתי גם לפני המשחק שזה לא רק עניין של דרבי. אנחנו רוצים להישאר בליגה. אני יודע שמחפשים את הפיקנטריה, זה טוב לאוהדים לנצח דרבי, אבל אם לא ננצח שבוע הבא בחולון, אז לא עשינו כלום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין חוגג עם בר טימור. ברני ארדוב
ניצחון שמשחרר הרבה לחץ. אדלשטיין עם טימור/ברני ארדוב

בר טימור, השחקן המצטיין שקלע 20 נקודות, אמר בסיום: "זה בהחלט תסריט שחולמים עליו. זו הרגשה מדהימה שקשה לי לתאר. זה פשוט כיף והרגשה מדהימה לתת לאוהדים מה שהם תמיד חלמו עליו". על המשחק עצמו אמר טימור: "היה לי משחק טוב, אבל זה לא העיקר. אני יותר שמח מהניצחון שלנו מאשר מהמשחק הטוב שלנו. זה מדהים וכיף לי להיות חלק מהקהל הזה ולשמח כל כך הרבה אנשים זה מדהים".

טימור המשיך ואמר: "זה לגמרי המשחק של החיים שלי. זה כבוד שמשווים אותי למאיר טפירו, ואני מאמין שזה ילווה אותי בהמשך של הקריירה, מקווה שיהיו עוד ניצחונות כאלה. גם אם היינו מפסידים 30 הפרש, הייתי שמח מההחלטה שלי לבוא להפועל תל אביב תחת ארז ועופר בכזה מועדון, אין מה לחשוב בכלל. שמח שזה קורה עכשיו".

מתן נאור, שסיים עם שמונה נקודות, אמר: "ההישג הזה נותן אנרגיות אדירות. כל השבוע אמרנו שאנחנו צריכים לתת 150 אחוז כדי לנצח ואני חושב שנתנו יותר מזה היום". נאור התייחס למאבק של ארגון השחקנים, ואמר: "אמרתי את זה קודם, מבקרים אותנו הרבה על המאבק בארגון השחקנים. כל המאבק הזה הוא בשביל שחקנים כמו בר טימור. משהו פה צריך להשתנות, חבל שהכל מונע מאינטרסים ולא מתוך תוכנית ארוכת טווח. אם רוצים שיהיו פה שחקנים ישראלים ונבחרת טובה, זו הדרך הנכונה. הניצחון הזה יותר בשביל הקהל, זה פשוט מדהים". על ההמשך אמר נאור: "אנחנו נלחמים נגד הירידה, זו עוד נקודת בונוס, אבל היום אנחנו רוצים לשמוח ומחר נחזור להתכונן למשחק הבא".

שחקן מכבי תל אביב ריקי היקמן מול שחקן הפועל תל אביב מתן נאור. ברני ארדוב
"משהו פה צריך להשתנות, חבל שהכל מונע מאינטרסים ולא מתוך תוכנית ארוכת טווח". נאור מול היקמן/ברני ארדוב

קרטיס קלי: "האווירה פה מדהימה, זה מצוין בשביל כל הארגון. זה ניצחון נהדר ואנחנו מקדישים אותו לאוהדים".

דמונטז סטיט: "יש יריבות גדולה בין שני המועדונים האלה, אבל הפועל תל אביב שמה את הלב שלה ולנצח קבוצה כמו מכבי זה דבר גדול. האוהדים מחכים לזה הרבה מאוד זמן ומגיע להם. בשבילם זה ניצחון גדול. קבוצת הכדורגל של מכבי הביסה את הפועל ואנחנו נתנו להם פיצוי בכדורסל".

גיא פניני, שחקן מכבי תל אביב מול דמונטז סטיט, שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"קבוצת הכדורגל של מכבי הביסה את הפועל ואנחנו נתנו להם פיצוי בכדורסל". סטיט/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט, סיכם: "זה דרבי שמלווה בהרבה אמוציות. זה לא משחק עונה שלנו. כל הכבוד להפועל, הם נלחמו, תפסו אותנו עייפים ופחות מרוכזים מהרגיל. הם עשו עבודה טובה. אנחנו עדיין אחרי 15 ניצחונות רצופים בליגה והם עם 11:8. האווירה לא השפיעה עליי אישית. המשחק ביום חמישי ביורוליג יותר חשוב לנו. שיחקנו באולמות קשים, זה לא האולם הכי קשה ששיחקנו פה, הייתה אווירה וטוב שכך.

"המשחקים ביורוליג הם שונים באופן מהותי מהמשחקים בליגה", המשיך בלאט. "כדורסל אחר, הרכבים אחרים, טקטיקות אחרות. רואים את צסק"א מפסידה, את קאחה לבוראל מנצחת בברצלונה, אתה בא למשחקי ליגה בהרבה פחות פורמה ולצערי הרבה פחות בפוקוס. אנחנו מובילים את הליגה בהרבה ואני מקווה שנגמור את הליגה במקום הראשון. להפועל היה המשחק הרבה יותר חשוב. זה בא לידי ביטוי".

בלאט המשיך וניתח: "המשחק מקצועית היה הרבה פחות חשוב עבורנו. בכל השנים שהיה גם חצי גמר וגם גמר משחק אחד, יש אותה אפשרות שההפתעה תגיע. זה לא שונה השנה ממה שהיה בשנה שעברה או בשנה שלפני. זאת סוגיה שדיברנו עליה לפני, האם זה ספורטיבי או לא, אני לא אכנס לזה, בטח שלא כרגע. אם אנחנו 2:17, אני לא מרגיש שאנחנו עם פחות ביטחון בגלל שהפסדנו משחק ליגה אחד".

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"המשחק מקצועית היה הרבה פחות חשוב עבורנו". בלאט/ברני ארדוב

ליאור אליהו: "ברור שזה היה חשוב לנו מאוד, לאוהדים ולמועדון. לא רצינו להפסיד כמו בכל משחק, רצינו לנצח קצת יותר. המשחק התפתח בצורה כזאת שהגענו לדקות אחרונות צמודות, ופתחנו לא טוב. אנחנו לא נוהגים להתחיל ככה את המשחק, והם היו עם הקהל שלהם שנתן להם דחיפה. אנחנו אחרי טיול ארוך ביורוליג וניצחון גדול, הכל ביחד הביא אותנו למצב של משחק צמוד בסוף. אנחנו ממשיכים הלאה במסע שלנו. אנחנו לא מזלזלים באף קבוצה, בטוח שלא בדרבי. היינו אחרי טיסות ארוכות, וזה עוד משחק ליגה. למרות שזה דרבי, זה עוד משחק ליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully