וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראלי: "לא רוצים לתת לאחרות להרגיש מה זה אירופה"

בבני יהודה חגגו את העלייה לפלייאוף העליון ועדכנו מטרות: "חשוב לנו להמשיך במסורת של העונות האחרונות"

one

בני יהודה הבטיחה אמש (שבת) את השתתפותה במשחקי הפלייאוף העליון עם הניצחון 0:1 על הפועל באר שבע, וכעת היא תמתין לתוצאת המשחק הערב בין מכבי נתניה ובית"ר ירושלים וכן לחכות לתוצאות מחזור הסיום, כדי לדעת אם תדורג חמישית או שישית בסיום העונה הסדירה. המאמן דרור קשטן, שחתום על חוזה לעונה הבאה, ימשיך בתפקידו, גם במידה והקבוצה לא תשיג כרטיס לאירופה בסיום העונה.

סגל השחקנים לעומת זאת צפוי לעבור שינוי משמעותי בשל העובדה ששחקנים רבים מסיימים חוזה ולא צפויים להמשיך במועדון. בין אלה שמסיימים חוזה נמצאים בין השאר שני הזרים פדרו גלבאן שלא צפוי להישאר וקסטוטיס איבשקביצ'יוס שכבר קיבל הצעה להארכת חוזה אך טרם השיב עליה. גם גל כהן, אביב חדד ושלו מנשה מסיימים חוזה, אך טרם קיבלו הצעה לעונה הבאה.

שחקן בני יהודה עוז ראלי חוגג. ברני ארדוב
"זה היה משחק על עונה שלמה". ראלי/ברני ארדוב

"זה היה משחק על עונה שלמה", אמר עוז ראלי בהתייחסו לניצחון על באר שבע. "היה משחק חשוב מאוד והיה לנו המון מזל בסיום עם ההצלות של גל כהן ואיינוגבה. אנחנו שמחים שהמזל היה לצידנו. נבוא לאשדוד בשבוע הבא בכדי לנצח".

ראלי התייחס למטרות שנותרו העונה לקבוצה והוסיף: "חשוב לנו להגיע שוב לאירופה ולהמשיך במסורת של העונות האחרונות. מדובר במפעל יוקרתי וחשוב לשחקנים ולמועדון ואין יותר טוב מזה. אני מאמין שנצליח להשיג את הכרטיס לאירופה. אנחנו לא רוצים לתת לקבוצות האחרות להרגיש מה זה אירופה כי מי שחווה את זה פעם אחת, לא רוצה לפספס את זה שוב".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully