וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רונאלדו יוותר על 50% משכרו כדי להצטרף ליונייטד"

על פי דיווח באנגליה, כוכב ריאל יעזוב את ספרד בתום העונה ועשוי לשוב לשדים האדומים. וגם: נמצאו המושיעים של ארסנל?

האופוריה לאחר הניצחון של ריאל מדריד על ברצלונה אמש (שבת) 1:2 טרם שככה, והשמועות סביב כוכב הבלאנקוס כריסטיאנו רונאלדו כבר חזרו, ובגדול. ה'סאן' הבריטי מדווח היום כי מנצ'סטר יונייטד כבר יצרה קשר עם רונאלדו וסוכניו לקראת העונה הבאה, והעבירה להם מסרים לפיהם היו רוצים לקבל אותו בחזרה.

אלכס פרגוסון מאמן מנצ'סטר יונייטד עם כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
בקרוב שוב ביחד? רונאלדו עם פרגוסון/רויטרס

על פי הדיווח, כריסטיאנו יהיה מוכן לוותר על ההצעה מרקיעת השחקים של פריס סן ז'רמן, שעומדת על לא פחות מ- 130 מיליון ליש"ט, כל זאת על מנת להתאחד עם האוהדים בתיאטרון החלומות. השדים האדומים מתכוונים להעלות את משכורתו הנוכחית של רונאלדו בריאל, העומדת על 215,000 ליש"ט בשבוע, לכדי 250,000 ליש"ט - שכר זהה לזה של ווין רוני. המשמעות במספרים: משכורתו תעמוד על פחות מ-50% מהשכר שמצפה לו, כביכול, בבירת צרפת.

כידוע, ריאל ויונייטד תתמודדנה ביניהן השבוע במשחק הגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות, אך ריאל מודעת לגישושים מצד מנצ'סטר, וכבר קיבלו בהכנעה את העובדה שהפורטוגלי עשוי לעזוב בתום העונה, למרות העובדה שחוזהו עדיין תקף לשנתיים הבאות. לקראת המשחק אלכס פרגוסון התייחס גם כן לפורטוגלי: "איך נעצור אותו? הדרך הראשונה, כמו שאני קורא לה, היא דרך המצ'טה. התוכנית החלופית היא בעזרת אקדח", התבדח פרגי. "וברצינות, כל שחקני העבר שלנו ששבים לאולד טראפורד זוכים לקבלת פנים מצוינת, וזה מה שיקרה גם עם רונאלדו.

אוהדי ארסנל מניפים שלט תמיכה בארסן ונגר. Jon Super, AP
הקץ לייאוש? אוהדי ארסנל במפגן תמיכה בארסן ונגר/AP, Jon Super

* על פי דיווחים בממלכה, משקיעים מקטאר ומאיחוד האמירויות עשויים לרכוש בקרוב מאוד את ארסנל. לפי הדיווחים, אנשי העסקים כבר החלו במו"מ לרכישת התותחנים לפני ארבעה חודשים, ומוכנים להשקיע סכום דמיוני של 1.5 מיליארד ליש"ט על מנת להפוך לבעלים על חשבון הבעלים הנוכחי סטן קרונקי, שהשיג שליטה מלאה רק ב-2011.

הם מתכוונים להציע לקרונקי 20,000 ליש"ט עבור כל מנייה מתוך 66.64 המניות בהן הוא מחזיק אצל התותחנים. מקור בכיר אצל התותחנים אמר ל'סאן': "אלו משקיעים רציניים עם כסף גדול, הם לא סתם משחקים משחקים. קרונקי חייב להבין שזה הזמן שלו ללכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully