וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: יונייטד הביסה את נוריץ', שלושער לקגאווה

היפני הוליך את יונייטד ל-0:4 מול נוריץ', צ'לסי גברה על ווסט ברומיץ', שכטר לא שותף בניצחון סוונסי. שלושער ללואיס סוארס

ספורט 2

באנגליה כבר מתחילים לראות את קו הסיום של הפרמיירליג, והערב (שבת) נפתח המחזור ה-27, במהלכו המשיכה מנצ'סטר יונייטד לדהור אל האליפות, כשפתחה פער זמני של 15 נקודות מיריבתה העירונית אחרי 0:4 מהדהד על נוריץ' האומללה. צ'לסי הצליחה לנצח גם היא, למרות השבוע המטורף שעבר עליה, עם 0:1 קטן על ווסט ברומיץ'.

קווינס פארק ריינג'רס השיגה ניצחון חשוב בתחתית כשגברה 1:2 על סאות'המפטון בחוץ, סוונסי השיגה ניצחון ביתי נאה על ניוקאסל (שכטר לא שותף), אברטון ניצחה 1:3 את רדינג בעוד ווסטהאם גברה בחוץ על סטוק סיטי 0:1. את משחקי שבת חתם המשחק בו הביסה ליברפול 0:4 בחוץ את וויגאן, כשהיא נעזרת בשלושער גדול של לואיס סוארס.

ווין רוני, שינג'י קגאווה, שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים. רויטרס
מה אתם אומרים, הם נראים מוכנים לריאל? קגאווה ורוני חוגגים/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - נוריץ' 0:4

ביונייטד מתעסקים בעיקר במחשבות על הגומלין בליגת האלופות מול ריאל מדריד, ועתה, עם הצגה גדולה בליגה, הם יוכלו לסיים את ההכנות שלהם בראש שקט. נוריץ', שגברה על יונייטד בפעם הקודמת שהשתיים נפגשו, הגיעה הפעם לאולד טראפורד, אבל שם העניינים כבר נראו אחרת. השדים האדומים שלטו במשחק מהרגע הראשון, אבל התקשו למצוא את הרשת מול ההגנה של נוריץ', שמצידה בחרה להתמקד בעיקר בהגנה.

שתי דקות בתוך זמן הפציעות של המחצית הראשונה, השיגה קבוצתו של פרגוסון את שער היתרון, כשהגבהה של ולנסיה הגיעה אל ואן פרסי, שהוריד בנגיעה לשינג'י קגאווה שמחמישה מטרים לא התקשה להכניע את באן, רשם את השער ה-900 של יונייטד בפרמיירליג, והוריד את המארחים ביתרון אל חדרי ההלבשה.

המחצית השניה נראתה כשיכפול של של הראשונה, כשהאורחים פשוט לא הגיעו לרחבה של האדומים, בעוד יונייטד חיפשה להכריע את ההתמודדות. זה קרה רק בדקה ה-77, אז עקף רוני בצורה נהדרת של באסונג, ומתוך הרחבה מצא את קגאווה וסידר ליפני את שערו השני במשחק. נוריץ' החלה להתפרק, ועד לסיום הספיק קגאווה לרשום שלושער ענק בדקה ה-87, אחרי מהלך קבוצתי גדול ובישול נוסף לרוני, שאף חתם את תוצאת המשחק עם טיל נפלא מ-20 מטרים בדקה ה-90, כדי להשלים את החגיגה. יונייטד נראית חדה במיוחד לקראת ריאל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן מנצ'סטר יונייטד שינג'י קגאווה חוגג שער. רויטרס
איזו הצגה. גקאווה/רויטרס

צ'לסי - ווסט ברומיץ' 0:1

בסטמפורד ברידג' דיברו בימים האחרונים בעיקר על הביקורת החריפה שהשמיע המנג'ר, רפא בניטז כנגד ההנהלה ואוהדי הקבוצה, ועל הכרזתו כי לא יהיה מאחורי הקווים בעונה הבאה. מנגד, ווסט ברומיץ' הגיעה למפגש כשהיא יודעת שהיא לא ניצחה באיצטדיון הלונדוני מאז 1978, וגם הפעם זה לא קרה. צ'לסי פתחה טוב והרבתה לסכן את שערו של פוסטר, שרשם עצירות טובות מול אוסקר ומאטה.

בדקה ה-28 הצליחו הבלוז לעלות ליתרון, לאחר שבה הצליח להשתחרר מהשומר שלו, ולא התקשה למצוא את הרשת. הלונדונים המשיכו לחפש את שערה של ברומיץ' אבל בהפסקה הם ירדו ביתרון של שער בודד. האורחים ניסו לעקוץ במחצית השניה בעיקר במתפרצות, ואיפשרו לכחולים לשלוט בשדה, מה שסידר לבה ואוסקר עוד כמה מצבים קורצים אבל אלו לא נכנסו. הכחולים לוקחים את שלוש הנקודות, שומרים על מקומם בצמרת, ואולי מרגיעים מעט את הרוחות הסוערות בעיר.

שחקן צ'לסי דמבה בה חוגג. רויטרס
הרגיע את המערכת. דמבה בה/רויטרס

וויגאן - ליברפול 4:0

ליברפול סיימה עניין בפרמיירליג, אבל זה לא מנע ממנה לתת הצגה מול וויגאן מהתחתית. לואיס סוארס היה גיבור המשחק הזה עם שלושער גדול שהעלה אותו לראשות טבלת מלך השערים עם 21 כיבושים העונה, שניים יותר מרובין ואן פרסי.

כבר בדקה השנייה העלה סטיוארט דאונינג את ליברפול ליתרון בנגיחה מקרוב, אחרי בישול יפה של פיליפה קוטיניו, שחקן הרכש שהגיע מאינטר. בדקה ה-18 החל לואיס סוארס בחגיגת הכיבושים שלו ושוב היה זה קוטיניו שבישל עם כדור עומק מצוין לאורוגוואי שעשה תנועה, חדר לעומק ומקרוב הרשית. בדקה ה-34 כבש סוארס את השני שלו והשלישי של ליברפול בבעיטה חופשית מ-18 מטרים. בדקה ה-54 השלים סוארס את השלושער שלו אחרי מהלך נהדר של גלן ג'ונסון, שדהר לאורך קו ימין, חלף על פני שלושה שחקנים של וויגאן ושלח עומק לסוארס, שחדר לתוך הרחבה ובעט פנימה. 0:4 ענק לליברפול בסיום.

לואיס סוארס, ליברפול. רויטרס
שלושער ענק. סוארס/רויטרס

משחקים נוספים:

אברטון - רדינג 1:3
לאברטון: מאורן פלאיני (42), סטיבן פינאר (59) וקווין מיראלס (66). לרדינג: האל רובסון-קאנו (84).

סאות'המפטון - קווינס פארק ריינג'רס 2:1
לקווינס פארק ריינג'רס: לוק רמי (14), ג'יי בות'רויד (77). לסאות'המפטון: גסטון רמירס (45).

סטוק סיטי - ווסטהאם 1:0
לווסטהאם: ג'ק קוליסון (45).

סנדרלנד - פולהאם 2:2
לסנדרלנד: קרייג גארדנר (37, פנדל) וסטפן ססניון (70). לפולהאם: דימיטאר ברבטוב (16, פנדל) וסשה רייטר (34).

סוונסי - ניוקאסל 0:1
לסוונסי: לוק מור (85), איתי שכטר לא שותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully