וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: קסאנו התעמת עם סטרמאצ'יוני והושעה מאינטר

העימות בין החלוץ למאמנו כמעט גלש לפסים אלימים והוא לא יהיה בסגל לקטאניה. פאציני: "אני תמיד צריך להוכיח את עצמי"

גם ללא מריו באלוטלי, מילאן המשיכה אמש (שבת) את הכושר המצוין שלה, כשהביסה 0:3 בביתה את לאציו, בקרב ישיר על המקום השלישי בסרייה A, שמוליך למוקדמות האלופות. החלוץ האיטלקי לא היה כשיר לחלוטין והרוסונרי העדיפו שלא לסכנו ומי שזכה מכך היה ג'יאמפאולו פאציני, שכבש צמד (40, 60). קווין פרינס בואטנג השלים (44) ומילאן, שתפגוש בעוד תשעה ימים את ברצלונה לגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, חגגה בעיקר בזכות הרחקה מוקדמת של אנטוניו קנדרבה האורח בדקה ה-16.

שחקן מילאן ג'אופאולו פאציני חוגג שער עם האוהדים. רויטרס
כמה אהבה. פאציני ואוהדי מילאן חוגגים/רויטרס

גיבור הערב פאציני אמר בסיום: "אני תמיד צריך להוכיח את עצמי מחדש. כבשתי כבר 12 שערים בליגה העונה, כי אני משחק בעמדה שאני אוהב ואני שמח על כך. אנחנו בכושר טוב וצריכים להמשיך לצבור כמה שיותר נקודות. היו לנו חודשיים נוראיים בפתיחת העונה, אבל מאז מצאנו את הקצב שלנו".

מאמן מילאן, מסימיליאנו אלגרי, הוסיף: "אני מרוצה כי שמרנו על שער נקי בבית לאחר תקופה ארוכה. חשוב שניצחנו בהפרש גדול כדי שיהיה לנו יתרון בשוברי השוויון בסיום העונה. אנחנו ראויים להיות במקום השלישי, כי אנחנו משחקים היטב. לפעמים אנחנו עצלנים מדי, כמו בדרבי בשבוע שעבר וצריך לזכור שכדי להיות בצמרת, חייבים להילחם".

אנטוניו קסאנו שחקן אינטר. Claudio Villa, GettyImages
שוב לא שקט בגזרת קסאנו/GettyImages, Claudio Villa

מי שמאוד לא מרוצה בימים אלה הוא אקס מילאן, אנטוניו קסאנו, שעבר בתחילת העונה ליריבה העירונית אינטר, לאחר טרייד עם פאציני. החלוץ האיטלקי הסורר נזרק מסגל הנראזורי למשחק היום מול קטאניה והושעה באופן כללי, לאחר שעל פי הדיווחים התפתח עימות בינו לבין המאמן אנדראה סטרמאצ'יוני באימון ביום שישי, עימות שכמעט וגלש למחוזות פיזיים.

"מה שקרה יכול לקרות בכל חדר הלבשה בליגה הזו", אמר המאמן, "לא היה מגע פיזי בינינו, רק דברים מילוליים. זה כבר קרה בעבר. קסאנו יחזור לאימונים ביום שני ויהיה בסגל למשחק הליגה האירופית מול טוטנהאם בחמישי".

אולי עימות טוב זה מה שקסאנו צריך כדי להתעורר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully