וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאור: "מה שחשוב זה לשים הכל על המגרש בשביל הקהל"

3.3.2013 / 9:51

קפטן הפועל מוכן לדרבי הגדול של תל אביב (21:00, ספ' 5): "אין לי ספק מי ידבר במכבי בחדר ההלבשה לפני המשחק"

אחד המשחקים היותר מעניינים בכדורסל הישראלי ייערך הערב (ראשון, 21:00, ספורט 5) בבית מכבי בראשון לציון, כשהפועל תל אביב תארח את מכבי תל אביב לדרבי השני של העונה.

אווירה די שקטה ונינוחה קיימת בין שני הקבוצות לפני משחק זה, בניגוד ללחץ הגדול וההאשמות שליוו את המשחק הראשון בהיכל נוקיה. בהפועל מקווים לעבור את המשחק בשלום מבחינת הקהל, כאשר 120 אנשי אבטחה אמורים לנסות לשמור על השקט בין מחנות האוהדים.

אוהדי הפועל תל אביב. מגד גוזני
בתקווה שהכל יעבור בשלום. אוהדי הפועל תל אביב/מגד גוזני

"היה מאוד מתסכל לשבת בצד בדרבי הקודם", הודה הקפטן האדום מתן נאור לקראת המשחק, "אנחנו באים כאנדרדוג למשחק הזה. מכבי קבוצה עדיפה מכל הבחינות ונכון שיש חשיבות גם למצב שלנו בטבלה, אבל מה שחשוב זה לשים הכל על המגרש בשביל הקהל שיהיה בטירוף. צריך לעשות יותר ממה שאנחנו עושים בדרך כלל".

על העובדה שקבוצתו תופיע לאחר זמן רב עם ארבעה זרים אמר נאור: "אני פחות מייחס חשיבות לכמות הזרים שיש לנו. אף פעם לא דיברתי על זה במהלך העונה, לאורך כל הדרך למעט שני המשחקים האחרונים ואולי עוד משחק אחד או שניים במהלך העונה שברחו לנו, גם כשהיינו בסגל לא מלא היינו צמודים. זה ממש כמו המשחקים שניצחנו בהם שהיו צמודים. אני חושב שאנחנו מנסים להוציא את המקסימום, בלי להסתכל כמה זרים יש לנו".

קורטני פלס, שחקן הפועל ירושלים, מתן נאור שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מבטיח לתת הכל. נאור/ברני ארדוב

הקפטן האדום נמצא בכושר לא טוב מאז הפציעה שקדמה לדרבי, והוא לא מכחיש זאת: "מאז שחזרתי מהפציעה אני מרגיש שברמה מסוימת זה עוד מפריע לי, זה קצת משפיע, אבל אנחנו צריכים למצוא את הדרך להיות טובים ביחד כקבוצה, כי אנחנו צריכים להישאר בליגה וזה מה שחשוב. נכון שעל הנייר זה לא המשחק שאתה מסמן אותו מתוך המשחקים שנותרו כזה שישאיר אותך בליגה, אבל אני אחזור על הקלישאות ואומר שזה פשוט לתת הכל, כי זה מה שאני מצפה מעצמי ומכל אחד מהחבר'ה פה. לשים אלף אחוז".

השריד האחרון לניצחון האדום האחרון בדרבי סיכם את רמת המוכנות של היריבה: "יצא לי לשחק מול מכבי גם עם רמת גן, גם עם הפועל תל אביב, גם עם הפועל ירושלים וגם עם נהריה, ואני יכול להגיד בודאות שמכבי מגיעים אחרת לגמרי כאשר הם פוגשים את הפועל תל אביב. אין לי ספק מה תהיה השיחה שלהם בחדר הלבשה ומי ידבר שם לפני המשחק. הם לא באים נגדנו כמו מול קבוצות אחרות, אבל גם אנחנו צריכים לבוא עם אנרגיות וכמה שיותר לשאוב את האנרגיה מהקהל ולהוציא אותה על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully