וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון: "מתייחסים לדרבי כמו למשחק יורוליג"

3.3.2013 / 9:09

רכז מכבי ת"א מוכן: "בשלב הזה של העונה, כל משחק הוא על הכל מבחינתנו". בלאט: "ניפחו את נושא ג'יימס, הוא בסדר"

הדרבי התל אביבי הגדול כבר כאן. מכבי והפועל תל אביב תפגשנה הערב (ראשון) לאחד המשחקים היוקרתיים של ליגת העל בכדורסל, בלי כל קשר ליכולת הנוכחית של כל אחת מהקבוצות או למיקומה בטבלה.

הצהובים במצב רוח חיובי מאוד לאחר הניצחון בספרד על קאחה לבוראל, שהחזיר אותם אל מאבקי העלייה לשלב ההצלבה ביורוליג. האדומים, שיארחו את המשחק בבית מכבי אשר בראשון לציון, נמצאים בנפילה חדה ונאבקים נגד הירידה.

דיוויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
להתעסק רק בכדורסל. בלאט/ברני ארדוב

הקבוצה של דיוויד בלאט מסתמנת כפייבוריטית ברורה לקראת המשחק, אך שם לא מתכוונים לזלזל וכבר בחדר ההלבשה לאחר המשחק מול קאחה שוחחו עם השחקנים על חשיבותו של הדרבי. במכבי ביקשו מהשחקנים להתרכז בכדורסל בלבד ולא לחרוג מהמסגרת הספורטיבית, גם אם האוהדים האדומים, שצפויים להגיע בהמוניהם כרגיל, ינסו לגרור אותם למקומות כאלה". במכבי זוכרים היטב את אירועי הדרבי הקודם בין גיא פניני ליונתן שולדברנד ומבקשים להימנע מבעיות דומות הפעם.

הסנטר שון ג'יימס, שכיכב בניצחון על קאחה, אך סיים אותו מותש וחש ברע בחדר ההלבשה, השתתף באימון המסכם אמש והוא כשיר למשחק. יחד עם זאת, בלאט לא מתכוון לגרום לו למאמץ יתר: "ניפחו את הכל מעבר למה שהיה צריך בעניין שון", אמר המאמן, "פרסומים לחוד ואמת לחוד. אולי זה טוב למדיה, אבל הוא בסדר גמור".

יוגב אוחיון, שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
מאמין בפניני. אוחיון/מגד גוזני

רכז מכבי תל אביב, יוגב אוחיון, התייחס למשחק היוקרתי: "דרבי זו חוויה. אנחנו מגיעים לאחר משחק טוב שלנו ומתייחסים לדרבי כמו למשחק יורוליג. אנחנו לא יכולים לחכות כבר. זה משחק חוץ, אבל אנחנו רגילים להיות במגרשים עוינים. יש אווירה טובה, בואו נדאג שזה יישאר בגדר הספורטיביות ושכולם ייהנו מהאווירה ומהמשחק הזה, שיעבור בשלום ושנתרכז רק בכדורסל. את מה שהיה משאירים מאחור ומבחינתו באים להתרכז רק בכדורסל".

על פניני, שכאמור עמד במוקד הדרבי האחרון וצפוי לזכות ליחס מיוחד מאוהדי הפועל, הוסיף אוחיון: "אם אני מכיר את גיא פניני נכון, דברים כאלה רק נותנים לו מוטיבציה. כולם כאן במתח ואין לי ספק שגם שם כולנו רוצים לעשות חווית כדורסל". על מצבה של מכבי ביורוליג אמר השחקן: "זו תקופה לחוצה, אנחנו מגיעים לשלבים המכריעים ומבחינתו כל משחק, בכל ערב, זה משחק על הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully