וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "פריצה חושב קודם כל על הצלחת הקבוצה"

במוליכת הטבלה החמיאו לחלוץ השבדי: "לא היה במכבי שחקן כל כך פיזי כמוהו". פריצה עצמו אמר: "אנחנו בעמדה טובה מאוד לזכייה באליפות". איתן טיבי: "אני מחכה לגול הזה תקופה ארוכה". התקרית בין אוהדי סכנין לדאבור ואבו זייד לא תצויין בדו"ח השיפוט

one

72 שעות אחרי ההפסד לבית"ר ירושלים וההדחה מגביע המדינה, חזרה מכבי תל אביב למסלול הניצחונות בליגה עם 0:3 חלק על בני סכנין באיצטדיון דוחא, ופתחה שוב פער של 11 נקודות ממכבי חיפה שנמצאת במקום השני ותשחק מחר בדרבי נגד הפועל חיפה. הבשורה הגדולה לצוות המקצועי היא שלושת הכובשים, מהראן ראדי (שערו השביעי העונה), שהוסיף גם שני בישולים, החלוץ ראדה פריצה (כיבוש רביעי מאז הגיע בינואר) ואיתן טיבי (שער בכורה במדים הצהובים), שמסתמנים כשלושת שחקני הרכש המוצלחים ביותר של מכבי תל אביב העונה.

אלירן עטר (שמאל) חוגג עם ראדה פריצה ועם שחקני מכבי תל אביב. קובי אליהו
שכחו מההדחה מהגביע. שחקני מכבי תל אביב/קובי אליהו

פריצה, שהשתלב נהדר בקבוצה, מקבל מחמאות רבות על יכולת ההבקעה ולא פחות מכך, על הפרגון והמסירות שהוא מחלק לחבריו בהתקפה. "ראדה הוא נכס גדול לקבוצה", אמר אחד השחקנים לוואלה! ספורט. "אני לא זוכר מתי היה במכבי שחקן כל כך פיזי כמוהו. הוא שחקן חכם, קבוצתי שחושב קודם כל על הצלחת הקבוצה וזה סוד הקסם שלו. הוא גם מבקיע בחסד ואין ספק שזו פגיעה בינגו של הצוות המקצועי".

על שמחת הניצחון העיבה התקרית בסיום המשחק, בה היו מעורבים חסן אבו זייד ומונס דאבור שספגו קללות ונאצות מאוהדי בני סכנין עם ירידת הקבוצות מכר הדשא עם שריקת הסיום. דאבור ספג את מרבית האש מאוהדי סכנין, שגם הזכירו את אביו המנוח של החלוץ. חילופי דברים קשים נרשמו בין שני הצדדים ודאבור אף הוסיף סימון של שלוש אצבעות לעבר הקהל ועל פי עדויות של אנשים במקום, גם ירק לכיוון האוהדים, שהשיבו ביריקות וגידופים לעבר דאבור ואבו זייד. שופט המשחק זיו אדלר שלא ראה את האירוע לא יציין זאת בדו"ח השיפוט, וגם מבקר המשחק מטעם ההתאחדות, דאוד סוהיל, רשם בדו"ח שלו רק את סימון שלוש האצבעות של דאבור לעבר הקהל ואמר לסובבים אותו כי לא ראה שום דבר נוסף.

מי שלא נכלל אמש בסגל הוא רוברטו קולאוטי, שחש כאבים בגבו ערב המשחק ובמקומו זומן לסגל גאל מרגוליס. שחקני הקבוצה יזכו כעת ליומיים חופשיים וביום שלישי ישובו לאימונים ויחלו בהכנות לקראת משחק הליגה הקרוב נגד בית"ר ירושלים, שיסיים למעשה את הליגה הסדירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ראדה פריצה מכבי תל אביב חוגג שער. קובי אליהו
"אם לא נפסיד נקודות, נזכה באליפות". פריצה/קובי אליהו

"טוב לחזור לנצח אחרי ההפסד בגביע", אמר פריצה בסיום המשחק. "עשינו משחק לא טוב נגד בית"ר, וזה היה חשוב עבורנו לנצח את המשחק הזה. זה היה משחק קשה, אבל בסופו של יום, היינו הקבוצה הטובה יותר. זה נראה שאנחנו עושים את המשחק קשה לעצמנו, אבל היה מגרש לא טוב, כזה שקשה לשחק עליו וסכנין זו קבוצה שנאבקת על חייה, אז זה לא קל לשחק נגדם. אחרי שכבשנו את השער הראשון, זה עדיין היה משחק פתוח ואחרי שכבשנו את השני זה כבר היה קל יותר ובשלישי זה נגמר, אבל אנחנו צריכים להרוג את המשחק מוקדם יותר".

החלוץ השבדי נשאל על כך שנראה שקל לו מאוד להתמודד עם הבלמים בישראל וגם על זה שנראה לפעמים שהוא מעדיף למסור ולפרגן יתר על המידה: "זה לא קל. אני עושה כמיטב יכולתי. הבקעתי הרבה שערים בקריירה שלי וזו העבודה שלי. בהזדמנות הראשונה שהייתה לי הייתי אמור לכבוש, אם הייתי נופל, אני מניח שהיו שורקים לפנדל לזכותי וזה איכזב אותי שלא כבשתי. בהזדמנות השנייה, יכול להיות שאתם צודקים והייתי צריך לבעוט בעצמי במקום למסור".

השבדי שהגיע בינואר נשאל האם הוא מסכים שמאבק האליפות תלוי כעת בעיקר במכבי תל אביב והשיב: "אם לא נפסיד נקודות, נזכה באליפות. אנחנו בעמדה טובה מאוד ואם היו שואלים אותנו לפני שנה, אם נשמח להיות ביתרון של שמונה נקודות בשלב הזה של העונה, אז כמובן שהיינו מקבלים את זה בשמחה גדולה. נותרו עדיין 11 משחקים עד סיום העונה, אבל יש לנו בהחלט צ'אנס מצוין. אנחנו צריכים להתייחס מעתה לכל משחק בפני עצמו. כל משחק עבורנו הוא כמו משחק גביע שאסור לנו להפסיד. ננסה לנצח את כל המשחקים שנותרו לנו, כי זה באמת כמו גביע עכשיו".

על הנסיגה ביכולת של הצהובים לעומת השיפור של מכבי חיפה אמר פריצה התייחס לכך ואמר: "הייתה להם התחלה קשה, בתחילת העונה. אבל נכון לעכשיו הטבלה לא משקרת, אנחנו מוליכי הטבלה וכרגע אנחנו במקום הראשון". על המשחק הבא נגד בית"ר ירושלים אמר פריצה: "תהיה לנו הזדמנות לנקום על ההפסד ואנחנו נילחם על החיים שלנו במשחק הזה".

איתן טיבי מכבי תל אביב חוגג שער. קובי אליהו
"בכל מצב נייח ובקרנות אני מגיע למצבים, נוגע בכדור אבל הוא לא נכנס". טיבי/קובי אליהו

שחקן נוסף שקיבל מחמאות רבות על יכולתו במשחקים האחרונים הוא איתן טיבי, שאמר: "ארבע שנים לא כבשתי גול. אני שמח שהפעם הצלחתי לעזור לקבוצה, עם שער שלי, לנצח את המשחק, אני שמח מאוד. אני כבר תקופה ארוכה מחכה לגול הזה, בכל מצב נייח ובקרנות אני מגיע למצבים, נוגע בכדור אבל הוא לא נכנס. אני באמת שמח שהפעם זה נכנס. המגרש בסכנין הוא מגרש מאוד קשה לנצח בו. עשינו צעד מאוד חשוב מבחינתנו ואנחנו כבר מתכוננים למשחק החשוב בשבוע הבא נגד בית"ר. עדיין לא הצלחנו לנצח אותם העונה, ואנחנו מקווים שהפעם בעזרת השם נצליח לנצח אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully