וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהראן ראדי: "באנו קילרים. מעכשיו הכל תלוי בנו"

מהראן ראדי חגג את ה-0:3 של מכבי תל אביב על סכנין. אוסקר: "היה חשוב להרים את השחקנים". עימות בין דאבור לאוהדי סכנין

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב ניצחה היום (שבת) בסכנין 0:3, בעקבות שערים של איתן טיבי, ראדה פריצה ומהראן ראדי. עם זאת, לא הכל הלך חלק, כשלאחר שריקת הסיום התעמתו מונס דבור וחסן אבו זייד עם מספר אוהדים. אוהדי סכנין קיללו את דבור בירידה לחדר ההלבשה, השחקן הגיב ביריקה לכיוונם וסימן עם שלוש אצבעות את תוצאת המשחק. העימות נמשך גם במנהרה המובילה לחדר הלבשה, אך אנשי האבטחה הפרידו בין הניצים. שופט המשחק זיו אדלר לא ראה את התקרית, ולא צפוי לציין את זה בדו"ח השופט. משקיף ההתאחדות סוהיל דאוד יציין בדו"ח שלו שדאבור סימן שלוש אצבעות לעבר הקהל.

כמו כן, היום נקבע סופית: מכבי תל אביב תארח את מכבי חיפה למשחק העונה בבלומפילד ב-30 במרץ, במסגרת המחזור ה-28 של ליגת העל. ב-27 באפריל, המחזור ה-33, חיפה תארח את מכבי תל אביב.

אלירן עטר (שמאל) חוגג עם ראדה פריצה ועם שחקני מכבי תל אביב. קובי אליהו
חזרו לפורמה. שחקני מכבי תל אביב/קובי אליהו

המצטיין במשחק מהראן ראדי: "זה היה נצחון מאוד חשוב. דיברנו לפני המשחק כמה זה קשה לשחק בדוחא, במיוחד כשבאנו אחרי הפסד בגביע והיינו בסוג של טראומה. זה היה מבחן אופי עבורנו, ואנחנו שמחים שיצאנו מכאן עם הנצחון הזה.

"אני מסכים שמעכשיו הדברים תלויים בנו, ואם אנחנו משחקים טוב אנחנו משיגים את הנקודות. אנחנו לא מסתכלים על מכבי חיפה או הקבוצות האחרות ואנחנו באים במטרה לנצח כל משחק. יש לנו עוד 11 משחקים ובשבילנו כל משחק הוא גמר".

ראדי התייחס ליכולת הלא טובה שהציגה הקבוצה במשחקים האחרונים והוסיף: "אני חושב שבמשחקים האחרונים לא נתנו את הכבוד הראוי לכל קבוצה ששיחקנו נגדה כמו שנתנו כבוד להפועל תל אביב. בשבילי לתת כבוד ליריב זה להיות קילרים מהפתיחה ולא לתת ליריב לנשום. באנו היום לסכנין וזה מה שעשינו. באנו בגישה שצריך לכבד את סכנין ולשחק נוקשה וכך השגנו את הנקודות".

ראדי בישל שני שערים וכבש בעצמו שער נפלא מול הקבוצה במדיה שיחק בעונה שעברה: "אמרתי שלכבד זה לבוא ולהיות קילרים אז עם כל הכבוד לסכנין, יש לי סימפטיה לקבוצה הזו, זו קבוצה שאני אוהב ואני מאחל להם להישאר בליגה, אבל בסוף לנו יש את המטרות שלנו והשגנו את המטרה היום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שרן ייני ראדה פריצה מהראן ראדי מכבי תל אביב. קובי אליהו
ניצחון חשוב. ראדי/קובי אליהו

מאמן הצהובים אוסקר גרסיה ידע שקבוצתו חייבת לחזור מהר לתלם לאחר ההדחה מהגביע באמצע השבוע. "אין משחק קל", אמר גרסיה המרוצה, "אנחנו צריכים לעבוד קשה בכל מפגש. ידענו שאם נכבוש את השער השני זה יקל עלינו וזה מה שעשינו. היה לנו חשוב מאוד להרים את השחקנים אחרי ההפסד לבית"ר, קבוצות גדולות צריכות לחשוב על כל משחק. אנחנו מנסים לבנות קבוצה לחמש, שש ושבע השנים הקרובות במכבי תל אביב".

המאמן המנוצח שלומי דורה יודע שלקבוצתו צפויים חיים קשים בתחתית עד תום העונה: "אני חושב שאת החצי השני התחלנו טוב. מכבי התגוננה, הגענו למצבים ויצאנו למתפרצות. מה שהכריע את המשחק הוא מצבים נייחים, לא הצלחנו לשמור עליהם. אין מה לדבר, זו קבוצה איכותית יותר עם תקציב גדול בהרבה".

על האפשרות ששחקניו היו מותשים לאחר שלושה משחקים בשבוע אחד אמר דורה: "אני לא מתרץ את זה בעייפות. לא הרמנו מראש ידיים, אבל הרמה שלנו היא לא הקרבות עם מכבי תל אביב ומכבי חיפה".

עידן ויצמן הסכים עם מאמנו וצייץ בטוויטר: "מכבי קבוצה טובה..יותר מאיתנו בכל פרמטר. בדיוק בגלל זה כואב ומתסכל שחוסר ריכוז במצבים נייחים הןא מה שגמר את המשחק ולא מהלכי כדורגל יפים".

מכבי תל אביב ניצחה בסכנין 0:3

שלומי דורה מאמן בני סכנין. קובי אליהו
מבין שהקרבות האמיתיים שלו יחלו בפלייאוף התחתון. שלומי דורה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully