וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אנחנו נצמדים למציאות ויודעים שזה המצב"

מאמנה המאוכזב של באר שבע סיכם את ה-1:0 לבני יהודה. שחקנים: "אין מי שייתן גול". קשטן: "העיקר שהמטרה הושגה"

one

לא היה משחק גדול, בלשון המעטה, בבלומפילד בשבת אחר הצהריים. שער בודד של המחליף ננאד מרינקוביץ' בדקה ה-55 הבטיח מעשית לבני יהודה את הפלייאוף העליון עם ניצחון 0:1 על הפועל באר שבע, כשההפסד שלח את אלישע לוי ושחקניו באופן סופי לקרבות התחתית של הפלייאוף התחתון.

אכזבה גדולה נרשמה אצל האדומים בסיום המשחק. שחקנים שוחחו ביניהם בחדר ההלבשה ואמרו: "אנחנו פראיירים. במקום לתת גול ולהשאיר לעצמנו סיכוי, נצטרך להילחם עד סוף העונה". אחד מהם אמר: "לא מגיע לנו להיות בפלייאוף העליון. אין אצלנו שחקנים שמסוגלים לתת גול, זה עצוב מאוד. הפנים שלנו למטה ויהיה מאבק קשה עכשיו. נצטרך לנצח שלושה משחקים עד תום העונה כדי להישאר. זאת לא משימה שקשה לעמוד בה, אבל חבל שנקלענו למצב הזה".

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
לא ממש התסריט שהוא ראה לנגד עיניו. אלישע לוי/ברני ארדוב

מאמן הזהובים דרור קשטן העדיף להתייחס ליכולת ולא לתוצאה: "המטרה הושגה, והיא הייתה לקחת שלוש נקודות. לפעמים במשחקים כאלה הנקודות הן החשובות ולא הצורה, כי היום לא היטבנו לשחק. היו קטעים קטנים שבהם שיחקנו טוב יותר, אבל בשורה התחתונה הניצחון הוא שחשוב. אנחנו עם המבט קדימה".

אצל אלישע לוי האורח יש, מן הסתם, דאגה להמשך הדרך: "אני חושב שזה הסיפור שלנו העונה. בני יהודה כבשה מחצי מצב נייח, לנו היו שלוש או ארבע הזדמנויות מאוד טובות. לא הבקענו, וכשאתה לא מבקיע אתה מפסיד וזה חבל. נצטרך להסתכל קדימה ולראות איך אנחנו ממשיכים להיות מסודרים כמו ברוב שלבי המשחק ולחפש נקודות במקום אחר".

לוי נשאל האם קבוצתו ערוכה למאבקי הפלייאוף התחתון: "אנחנו מסתכלים על הטבלה, נצמדים למציאות ויודעים שזה המצב. צריכים להיות מוכנים וערוכים. מקווים להיעזר בבית ובקהל שלנו וננסה ככל יכולתנו לשמור על היתרון ולא להסתבך מדי".

0:1 לבני יהודה על הפועל באר שבע

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
פדרו גלבאן ננאד מרינקוביץ' בני יהודה חוגגים שער. ברני ארדוב
העיקר שניצחנו. שחקני בני יהודה חוגגים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully