וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה: "הסקודטו עדיין רחוק"

מאמן יובנטוס מסרב להתלהב מה-1:1 מול נאפולי: "אנחנו צריכים להמשיך ללחוץ על הדוושה". וולטר מצארי: "הגיע לנו לנצח"

זו לא הייתה הופעה גדולה של יובנטוס, אבל הגברת הזקנה רשמה אתמול (שישי) תיקו שכמוהו ניצחון. יובה סיימה ב-1:1 במשחק העונה של איטליה מול נאפולי אחרי שג'ורג'יו קייליני (10) כבש בנגיחה, אבל גוקאן אינלר (43) איזן. התוצאה הזו משרתת כאמור בעיקר את יובה, שנשארת עם פער שש נקודות בצמרת.

ג'ורג'יו קייליני חוגג שער עם שחקני יובנטוס. רויטרס
המנצחים הגדולים של המשחק. שחקני יובה חוגגים את שער היתרון/רויטרס

אנטוניו קונטה מרוצה מאוד מהתוצאה הזו, ואמר: "במחצית הראשונה היינו יכולים לטעום את הניצחון ואת ההזדמנות להתרחק עוד יותר מנאפולי. זה לא קרה, אבל מבחינת אופי זו הייתה הופעה גדולה של השחקנים על אף האווירה הלוהטת. אני מחמיא לשחקנים שלי על כך שלא איבדו את קור הרוח. עשינו עבודה טובה בכך שלא איבדנו את הרוגע ונשארנו במשחק כל הזמן. יש עוד 11 מחזורים והכל פתוח. לכן אנחנו צריכים להמשיך ללחוץ על הדוושה באותו קצב כדי להישאר מקדימה".

על מאבקי האליפות הוסיף קונטה: "הסקודטו עדיין רחוק מבחינה מתמטית. אנחנו מובילים בשש הפרש, שזה יתרון טוב, אבל יש עוד 33 נקודות בקופה. אל תשכחו שאנחנו עדיין צריכים לשחק נגד מילאן, אינטר וקטאניה. אנחנו צריכים לקחת את הנקודות מכיוון שכל משחק הוא קשה וההפתעה מחכה לך בפינה. אם נעשה עבודה טובה, נגיע לשם".

וולטר מצארי, מאמן נאפולי. רויטרס
"השחקנים שלי אמרו שהגיעו לנו שני פנדלים". מצארי/רויטרס

מנגד, מאמן נאפולי וולטר מצארי מאמין שהקבוצה שלו הייתה חייבת לסיים עם ניצחון. "אני חושב שהגיעו לנו שלוש הנקודות", אמר בסיום. "יצרנו הרבה יותר מצבים מיובנטוס. לא חשוב. אני מרוצה מהדרך שבה הקבוצה שלי שיחקה, במיוחד במחצית השנייה, מה שלא היה פשוט מול קבוצה כל כך חזקה. חבל על התוצאה הזו, מכיוון שבמחצית השנייה חשבתי שהמצב של בלרים דזמאילי נכנס והשחקנים שלי אמרו שהגיעו לנו שני פנדלים. אנחנו משהו בלתי ייאמן כאן ואנחנו נמשיך להילחם עד הסוף. אנחנו תמיד מנסים לנצח, ונראה מה נשיג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully