וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 1:1 בין נאפולי ליובנטוס במשחק העונה

קייליני כבש בנגיחה (10), אינלר השווה (43) וקרב המוליכות הסתיים בחלוקת נקודות, תוצאה שמשרתת בעיקר את האלופה

המחזור ה-27 בסרייה A יצא לדרך כבר הערב (שישי) עם לא פחות ממשחק העונה. המוליכה והאלופה יובנטוס הגיעה לאצטדיון סן פאולו, שם חיכתה לה נאפולי, שקיוותה לצמק את הפער בראשות הטבלה. ג'ורג'יו קייליני כבש לגברת הזקנה בדקה העשירית, גוקאן אינלר השווה דקתיים להפסקה והמשחק הסתיים ב-1:1 שמשרת בעיקר את הביאנקונרי, שממשיכים לעשות את דרכם לעבר אליפות נוספת ויעברו להתרכז כעת בגומלין שמינית גמר האלופות מול סלטיק ביום רביעי. עבור נאפולי, מדובר בתיקו רביעי ברציפות וכעת גם המקום השני מתחיל להיות בסכנה מבחינת הפרטנופי.

ג'ורג'יו קייליני יובנטוס כובש מול מורגן דה סנקטיס נאפולי. רויטרס
קייליני מכניע את דה סנקטיס חסר האונים/רויטרס

יובנטוס הגיעה למשחק העונה כשהיא מלאה בגאווה, כמו שאלופה צריכה להראות. שחקני הגברת הזקנה לא התרגשו מהאצטדיון הרועש שסביבם ושלטו בכל סנטימטר במגרש בדקות הפתיחה. זה השתלם במהרה, עם שער נגיחה מצוין של ג'ורג'יו קייליני כבר אחרי עשר דקות. מירקו ווצ'ניץ' היה חייב לכבוש את השני, אבל החמיץ ברשלנות ולבסוף, שתי דקות לפני המחצית, יובה נענשה עם פצצה של גוקאן אינלר השוויצרי, שמצאה את החיבורים של ג'יג'י בופון. רגע לפני הירידה לחדרי ההלבשה, אדינסון קבאני היה צריך לראות אדום לאחר מרפק לפניו של קייליני, אבל השופט הסתפק בצהוב בלבד.

המחצית השנייה התנהלה רובה ככולה בשליטת נאפולי, שחיפשה באופן נואש את השער של בופון, אבל השוער המנוסה עמד פעם אחר פעם במבחן. יובנטוס העדיפה שלא להסתכן ובעיקר העבירה את הזמן בהתגוננות וזה הספיק לה בדיוק לתוצאה הרצויה מבחינתה, שמשאירה את הפער בין הקבוצות על שש נקודות.

ג'ורג'יו קייליני חוגג שער עם שחקני יובנטוס. רויטרס
יובה חגגה מוקדם בסן פאולו/רויטרס

מחצית ראשונה:

דקה 1: 12 שניות בלבד נדרשו לנאפולי כדי להגיע למצב ראשון. פאנדב פרץ ומצא את האמשיק, שמתוך הרחבה בעט לשמיים.

דקה 7: ג'ובינקו ברח לשני הבלמים וניסה בשמאל, דה סנקטיס הדף ו-ווצ'ניץ' נגח את הריבאונד חלש מדי.

דקה 10: גול! איזו פתיחה ליובה. פירלו הגביה מושלם ברגל שמאל, קייליני עלה מעל כולם ונגח בעוצמה פנימה. 0:1 מהיר לאורחים. אגב, הפעם האחרונה בה יובה הובילה במשחק חוץ בליגה 0:1 והפסידה הייתה במרץ 2010. היריבה המארחת: נאפולי. הכובש: קייליני.

דקה 12: ליכטשטיינר חדר לרחבה וספק הוכשל על ידי אינלר. השופט התעלם.

דקה 15: יובה לא נעצרה. וידאל הגביה, ווצ'יניץ' נגח מצד לצד ולא היה רחוק כלל מהמסגרת.

דקה 18: ווצ'ניץ' נותר לבדו מול דה סנקטיס והיה חייב לכבוש מעשרה מטרים, אבל השוער נגע קלות והדף לקרן. הצלה ענקית, החמצה ענקית לא פחות.

דקה 35: האמשיק בעט מתוך הרחבה, הכדור פגע באחד משחקני ההגנה, אבל בופון לא התבלבל וקלט.

דקה 43: גול! איזה שוויון נהדר. התקפה מסודרת של הפרטנופי הסתיימה אצל אינלר, שהניף רגל מ-25 מטרים ובעזרת הסטה קלה עם הראש של בונוצ'י, הכדור מצא את החיבורים של בופון. 1:1.

דקה 45: קבאני הכניס מרפק לקייליני, השופט לא ראה, אבל השופט החמישי דווקא כן והוא הפנה את תשומת ליבו של אורסטו, שהיה צריך לשלוף אדום, אך הסתפק בצהוב. מזל גדול לחלוץ האורוגוואי.

מירקו ווצ'ניץ' יובנטוס מול כריסטיאן מאג'יו נאפולי. רויטרס
מלחמה על כל כדור. ווצ'יניץ' מול מאג'יו/רויטרס

מחצית שנייה:

דקה 46: דזמאילי השוויצרי החליף עם פתיחת המחצית השנייה את בריטוס, שנפגע בראשו.

דקה 55: פירלו ניסה ספק להגביה, הכדור החופשי שלו כמעט הלך לחיבורים.

דקה 59: האמשיק ירה מחוץ לרחבה, בופון הדף בקושי רב לקרן.

דקה 60: אינלר עם עוד ניסיון מרחוק, הפעם היישר לידיים של בופון.

דקה 65: נאפולי לוחצת. אינלר בעט בתום ערבוביה, בופון בקושי הדף לקרן, שגם היא יצרה מהומה ברחבה עד שהורחקה.

דקה 73: מאג'יו דהר באגף ומצא את הראש של קבאני. האורוגוואי הכניס את הראש היטב, בופון קלט. מיד לאחר מכן, האמשיק בעט מרחוק, בופון הדף רע ודזמאילי היה חייב לכבוש, אך החמיץ את הריבאונד.

דקה 84: אינלר שוב אילץ את בופון למתוח איברים ולהוציא כדור מהחיבורים.

גוקאן אינלר אדינסון קבאני נאפולי חוגגים שער. רויטרס
השער של אינלר הטריף את קבאני/רויטרס

נאפולי: מורגן דה סנקטיס, הוגו קמפניירו, פאולו קנבארו, מיגל בריטוס (בלרים דזמאילי, 46), כריסטיאן מאג'יו, ואלון ברהמי, גוקאן אינלר (פבלו ארמרו, 84), חואן סוניגה, מארק האמשיק, גוראן פאנדב (לורנצו אינסינייה, 67), אדינסון קבאני.

יובנטוס: ג'יאנלואיג'י בופון, אנדראה ברצאלי, לאונרדו בונוצ'י, ג'ורג'יו קייליני, פדריקו פלוסו, סטפן ליכטשטיינר, ארתורו וידאל, אנדראה פירלו, קלאודיו מרקיסיו (סימונה פאדוין, 90), מירקו ווצ'יניץ' (פול פוגבה, 85), סבסטיאן ג'יובינקו (אלסנדרו מאטרי, 74).

* בצרפת, האלופה מונפלייה פתחה את המחזור ה-27 עם ניצחון 0:2 בבית על ראן, משערים של הילטון בדקה ה-75 וסולימאן קמארה, ארבע דקות לסיום. בעקבות הניצחון, מונפלייה פתחה פער של שלוש נקודות על פני יריבתה והיא במקום השישי, כרגע בשוויון נקודות עם סנט אטיין, לה יש משחק חסר.

* בספרד, חטאפה גברה 0:2 על סראגוסה במשחק שהוציא לדרך את המחזור ה-26. אדריאן קולונגה (21) וסרחיו אסקודרו (61) כבשו, גלן לובנס האורח (59) ופדרו לאון המארח (63) ראו אדומים. בעקבות הניצחון, הקבוצה ממדריד עלתה זמנית לפחות למקום השמיני עם 38 נקודות, על חשבון היריבה העירונית ראיו וייקאנו. סראגוסה מסובכת בתחתית והיא רק שתי נקודות מעל הקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully