וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרגיי ריכטר: "זה רגע אדיר, אני בשמיים"

אלוף אירופה הטרי חגג: "לא חשבתי שאזכה. כל רגע בדרך היה שווה, בכדור האחרון כבר שום דבר לא יכול היה לעצור אותי"

הקליעה הישראלית רשמה היום (שישי) הישג נפלא, כאשר סרגיי ריכטר הוכתר כאלוף אירופה במקצה ל-10 מטרים בירי ברובה אוויר. הקלע, שסיים את האולימפיאדה מאוכזב, כשהוא רק במקום התשיעי, התעלה בשלב הגמר והשיג תוצאה של 207.3 נקודות, שסידרה לו את הזהב.

לאחר הזכייה אמר ריכטר: "אני נרגש. לא חשבתי שאני עומד לזכות באליפות אירופה. באתי לכאן בכושר טוב, אחרי חודשיים של עבודה קשה ברוסיה, עם נבחרת רוסיה ועם המאמן החדש שלי, ועכשיו אני מרגיש שכל רגע היה שווה בדרך לרגע המאושר הזה על הפודיום".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הישג ענק. ריכטר על הפודיום/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אחרי המשחקים האולימפיים בלונדון, ביחידה לספורט היישגי החליטו להשקיע בי יותר ויחד עם התאחדות הקליעה בנו לי תוכנית עבודה עם המאמן הרוסי, יבגני אלייניקוב, שמאמן כמה מהקלעים הבולטים ברוסיה. העבודה עם יבגני הביאה אותי מוכן טוב יותר מנטלית לאליפות הזו. הזכייה היא גם בזכותו, אבל היא לא רק ואני לא שוכח את העבודה הקשה עם גיא סטריק לאורך כל השנים".

"אחרי הכדור העשירי בגמר, כשפתחתי פער של יותר מנקודה מהמתחרים שלי התחלתי להרגיש שאני עומד לזכות במדליה. אחר כך כבר פתחתי פער של יותר משתי נקודות והבנתי שאני עומד לזכות בתואר. בכדור האחרון כבר שום דבר לא יכול היה לעצור אותי, הניקוד שלי בכדור הזה היה הגרוע ביותר בגמר, רק 9.5 נקודות, אבל זה ממש כבר לא שינה שום דבר, גם אם הייתי משיג ניקוד נמוך יותר, אף אחד כבר לא יכול היה לקחת ממני את התואר".

"קשה לתאר את הרגע על הפודיום, במיוחד כשיאיר דבידוביץ', מנכ"ל ההתאחדות ענד לי את המדליה, זה רגע אדיר, אני בשמיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully