וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליעה: סרגיי ריכטר זכה באליפות אירופה

הקלע הישראלי ניצח בגמר בירי ברובה אוויר ל-10 מטרים, עם תוצאה של 207.3 נקודות. לוסטיג: "הוא ממשיך בהתקדמות"

הישג מצוין הערב (שישי) לקליעה הישראלית, לאחר שסרגיי ריכטר הוכתר כאלוף אירופה בירי ברובה אוויר ל-10 מטרים, בתום גמר המקצה באליפות הנערכת בימים אלו באודנסה, דנמרק.

מדובר בזכייה ראשונה של ריכטר בתואר היוקרתי והירי ל-10 מטרים הוא המקצה החזק שלו. לאחר שבאולימפיאדה נחל אכזבה גדולה, כאשר דורג רק במקום התשיעי, היום הוא ידע להתעלות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הישג נהדר. ריכטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

את שלב המוקדמות ריכטר סיים רק שישי ומי שהוביל את התחרות באותם רגעים היה האלוף האולימפי האיטלקי, ניקולו קאמפריאני. אולם בגמר התאפסו הנקודות ושיטה חדשה נוסתה, במסגרתה כל מתחרה ירה תחילה ארבעה כדורים והחלש ביותר הודח. לאחר מכן, כל אחד ירה שניים נוספים וכך נמשכו ההדחות עד שריכטר הוכרז כזוכה.

בסך הכל ירה הקלע הישראלי 20 כדורים לאורך כל שלב הגמר, אותו סיים עם 207.3 נקודות (מתוך 218). הוא הקדים על הפודיום את ויטלי בובנוביץ' מבלארוס (205.9 נקודות) ואת יוהו קורקי הפיני (182.1 נקודות). קאמפריאני סיים רק שישי.

ריכטר החל לאחרונה להתאמן עם מאמן רוסי בשם יבגני אליינקוב. הישראלי ינחת בארץ ככל הנראה ביום שני ובוועד האולימפי מכינים לו קבלת פנים חגיגית. מנהל היחידה לספורט הישגי, גילי לוסטיג, אמר על הזכייה: "ריכטר הוא האולימפי הראשון בוגר מחזור לונדון, שהחל את הקמפיין לריו ב-2016 בזכייה בתואר האירופי. מדובר בהישג מרשים ביותר. ריכטר מוכיח שהוא ממשיך בהתקדמות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריכטר חוגג/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully