וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי מנסה להשתחרר מקליבלנד, בדרך ליוסטון?

על פי דיווחים בתקשורת בארה"ב, הפורוורד הישראלי עשוי לעבור כבר מחר לשורות הרוקטס. חייב להשיג שחרור עד ה-1 במרץ

רק לפני שישה ימים פרסמנו שעומרי כספי, הפורוורד שנוחל עונה מאכזבת במדי קליבלנד, עשוי לעבור בטרייד לממפיס או יוסטון. והיום (חמישי), אנחנו מתבשרים על פי דיווחים מהימנים ביותר בתקשורת בארה"ב שהפורוורד הישראלי של קליבלנד, נמצא במגעים עם הקבאלירס להתרת חוזהו והוא מנסה להשיג את הביי אאוט, כדי שיוכל לעבור לשורות הרוקטס. המועד האחרון שבו יכול שחקן בליגה להשיג שחרור הוא עד הראשון במרץ, כך שלכספי יש עוד 24 שעות בלבד כדי להשלים את המהלך.

בדיווחים על המעבר אפשרי של כספי, הפורוורד זכה למחמאות ונכתב כי: "מהלך שכזה מצידה של יוסטון, עשוי להשתלם לה מאחר וכספי מתאים לסגנון המשחק של הקבוצה. כספי, שמנסה להתאושש מהניתוח אותו עבר, מתחיל לשפר את יכולת הקליעה שלו מבחוץ ואם הוא יחזור ליכולת אותה הציג בעבר במדי סקרמנטו, עם הניידות שלו הוא יכול להשתלב היטב בסגנון המשחק המהיר של הרוקטס".

עומרי כספי. GettyImages
בדרך ליוסטון? עומרי כספי/GettyImages

מועד ההעברות בליגה הטובה בעולם אמנם נסגר כבר לפני שבוע, אך שחקן חופשי יכול לעבור קבוצה גם לאחר שהחלון נסגר. כספי, שמתאושש מניתוח להסרת תוספתן שעבר השבוע, ממעט לראות דקות ממאמנו בקליבלנד, ביירון סקוט. הפורוורד הישראלי שותף העונה ב-29 משחקים ופתח רק פעם אחת בחמישייה. הוא מחזיק העונה בממוצעים של 4 נקודות ו-2.3 ריבאונדים למשחק ב-11.4 דקות בממוצע.

אם כספי יעבור ליוסטון, הוא עשוי לשחק בפלייאוף, כאשר הרוקטס מדורגים במקום השמיני במערב. ליוסטון יש מאזן חיובי של 28:31, כאשר הקבוצה מ-LA במקום התשיעי ונאבקת עימה על הכרטיס האחרון לפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully