וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: גילי מוסינזון הורחק עד תום העונה

28.2.2013 / 20:25

שחקנה של הפועל אשקלון נקנס גם ב-17 אלף שקלים בעקבות התקרית עם שרון דרוקר, שטען בדיון: "הוא אמר לי 'אתם אפסים'"

שחקן אליצור אשקלון, גילי מוסינזון, לא הופיע היום (חמישי) לדיון המשמעתי בבית הדין של איגוד הכדורסל, שם עמד לדין לאור אירועי המשחק מול הפועל ירושלים, אך ספג עונש חמור מאוד בעקבות התקרית שלו עם שרון דרוקר. בית הדין המשמעתי בהרכב עורכי הדין עזרא האוזנר ותגר עמיאל, קבע שהתנהגותו של מוסינזון חמורה מאוד ולא ניתן להצדיקה לכן החליט להרחיקו עד תום העונה בפועל וקנס כספי (בפועל) בסך 17,000 שקל. בנוסף, ספג השחקן עונש הרחקה של חמישה משחקים על תנאי למשך שתי העונות הבאות על כל עבירת אלימות.

כזכור בסיום המשחק של אשקלון מול הפועל ירושלים, השליך הפורוורד כדור לעבר מאמן ירושלים שרון דרוקר לאחר שלטענתו דרוקר הקניט אותו, ולאחר מכן סטר למאמן הכושר של האדומים, אהרון יעקבי, שניגש אליו בצורה מאיימת ואף שלח לעברו אגרוף.

גילי מוסינזון שחקן אליצור אשקלון. מגד גוזני
סיים את הקריירה? גילי מוסינזון/מגד גוזני

לגבי מאמן הכושר של הפועל ירושלים, אהרון יעקבי, קבע בית הדין שלא ניתן להקל ראש בניסיונו לפגוע קשות במוסינזון: "אילו לא היו מפרידים בניהם אנו מתארים לעצמינו שהתוצאות היו קשות ואין מדובר בתנועה אינסטינקטיבית". בית הדין החליט להרחיקו ל-4 שבועות בפועל וקנס כספי בסך 3,000 שקל.

את מוסינזון ואליצור אשקלון, ייצגו בדיון היו"ר יעקב וקנין, ונציגים נוספים מהקבוצה, כשמנגד את הפועל ירושלים ייצגו מאמן הכושר אהרון יעקבי שעמד לדין גם כן, המאמן שרון דרוקר, המנכ"ל דני כהן ועורכי הדין דרור ארד-איילון ודנה רוסנסקי. "מיד אחרי שראיתי את האירוע השעיתי את גילי עד סוף העונה, שלחתי לו לאחר מכן את כתב האישום. הוא אמר שיהיה פה ב-17:30, אבל לא הגיע", אמר וקנין לפני הדיון על אי הגעתו של מוסינזון.

שרון דרוקר העיד במהלך הדיון ואמר: "היה לי מצב רוח טוב בסיום המשחק, לחצתי ידיים ואז הצטלבו המבטים שלי ושל גילי. הוא אמר לי 'אתם אפסים', עניתי לו, 'תפסיק עם הזיבולים, אתה פרובוקטור', הסתובבתי ואז פגע בי הכדור".

שרון דרוקר מאמן הפועל ירושלים. מגד גוזני
יצא נקי מהפרשה. שרון דרוקר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully