וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי מוסינזון לארגון המאמנים: "דרוקר הקניט אותי"

עקב העימות בינו לבין דרוקר, שחקן אשקלון שלח מכתב ליו"ר הארגון. השופטים בדו"ח: "לא הבחנו בפרובוקציה מצד דרוקר"

התקרית החמורה אמש (שני) בתום משחק הניצחון של הפועל ירושלים באשקלון 66:76 ממשיכה להכות גלים. במהלך הלילה שלח גילי מוסינזון, שהשליך כדור בסיום המשחק על ראשו של מאמן ירושלים שרון דרוקר, ולאחר מכן התעמת פיזית עם מאמן הכושר של האדומים, אהרון יעקבי, מכתב לארגון המאמנים, בו הוא דורש לטפל במעשיו של המאמן הירושלמי.

"ברצוני ליידע אותך שבתאריך 25 לפברואר, מיד בסיום משחק הבית של קבוצתי אליצור מכללת אשקלון לבין הפועל מגדל ירושלים, קרתה תקרית מצערת בה מאמן ירושלים שרון דרוקר בעט לעברי את כדור המשחק, קילל, הקניט וגידף אותי כאשר הוא אומר: "קח את הכדור שלך יא זבל. זבל אחד", כתב מוסינזון במכתבו ליו"ר ארגון המאמנים משה ויינקרנץ, "לצידי עמדו שלושה שחקני קבוצתי, ובהם הקפטן עודד שעשוע, רגב סימון ודודו שמריז, שגם חתומים על מכתב זה. הייתי מצפה מארגון המאמנים למצות את הדין עם מאמן הפועל ירושלים, על מנת שמקרים דומים לא יישנו". העתקים נשלחו למנהלת הליגה ואיגוד הכדורסל.

גילי מוסינזון שחקן אליצור אשקלון. מגד גוזני
ממשיך להסתבך בפרשיות שלא קשורות לכדורסל. גילי מוסינזון/מגד גוזני

במקביל החליטו באליצור אשקלון להשעות את מוסינזון עד לבדיקת אירועי המשחק, כששחקני הקבוצה צפויים לבקש היום מהיו"ר יעקב וקנין לבטל את החלטתו, לאחר שלטענתם היו פועלים באופן דומה אם היו מתנהגים כלפיהם ככה, "ההתנהגות של דרוקר הייתה מבזה", אמר אחד משחקני הקבוצה, "זה היה נראה כאילו הוא בא כדי ללחוץ על העצבים של גילי. ממתי מאמן מתנהג ככה?".

באיגוד הכדורסל צפויים הבוקר להודיע על העמדתו לדין של השחקן, לאחר שכרטיס השחקן שלו נלקח על ידי שופטי המשחק. השופט המרכזי עומר אסתרון היה עד לכל ההתרחשות, וצפוי לכתוב על כך בדוח השיפוט. "למוסינזון אין עבר משמעתי למרות כל הבעיות איתו", אמרו אמש באיגוד הכדורסל, "אז לא ברור מה יחליטו הדיינים". במנהלת הליגה עוקבים אחרי ההתרחשות, ויגיבו בהתאם להחלטת איגוד הכדורסל.

בהפועל ירושלים עדיין זועמים על התקרית, ויו"ר הדירקטוריון יעקב לירז אמר לוואלה! ספורט: "חמור מאור שבתום משחק שחקן משתולל , פוגע במאמן של הקבוצה היריבה ובמאמן הכושר שלה. אנו רואים את זה בצורה מאוד חמורה. המשחק היה שלו בגזרה הספורטיבית, ללא פאולים מכוערים או אלימות. היה משחק הוגן, ספורטיבי ולעניין, כולם לחצו ידיים ופתאום נעשה מעשה לא מובן. דרוקר חטף כדור בראש משחקן. ששחקן יפגע במאמן של הקבוצה היריבה? על מה ולמה? אין סיבה".

בפן הספורטיבי, בירושלים היו מרוצים מהניצחון השלישי ברציפות, ודרוקר לא שוחח עם השחקנים על התקרית עם מוסינזון כשאמר להם בסיום: "זה היה קרב קשה. ידענו שזה יהיה קשה כי התמודדנו מול קבוצה שנלחמת את החיים שלה. ניצחנו את המשחק דרך ההגנה".

השופטים: "לא הבחנו בשום פרובוקציה מצד דרוקר"

בתוך כך, פורסם דו"ח השופטים עומר אסתרון, כפיר מועלם וירון צ'צ'יק בנוגע לאירועי סיום המשחק אמש בין אשקלון להפועל ירושלים. הדו"ח הועבר להחלטת היועץ המשפטי של האיגוד.

"מיד עם הישמע אות סיום המשחק, כאשר פנינו לעבר שולחן המזכירות, הבחנו במאמן הפועל ירושלים, שרון דרוקר, הולך לעברו של מאמן אשקלון, עדי אזולאי, במטרה ללחוץ את ידו ותו לא, כנהוג בכל משחק", כתבו השופטים. "בדרכו חזרה לעבר קבוצתו, הבחנו בשחקן אשקלון, גילי מוסינזון, לוקח את כדור המשחק ומעיף אותו בחוזקה ובעוצמה רבה לעבר פניו של מאמן ירושלים, שרון דרוקר, במטרה לפגוע בו. הוא הצליח לפגוע בפניו וכמעט לרסק את משקפיו על פרצופו ועיניו".

"כתוצאה מפגיעה פיזית ומכוונת זו של השחקן במאמן יריב, הרחקנו את השחקן ותעודת השחקן שלו נלקחה על ידינו. אף אחד מאיתנו, שופטי המשחק, כלל לא הבחין ולא שמע סוג של פרובוקציה מצדו של מאמן הפועל ירושלים, שרון דרוקר, כפי שטענו בפנינו מיד עם סיום התקרית אנשי אשקלון".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שרון דרוקר מאמן הפועל ירושלים. מגד גוזני
"מוסינזון הצליח לפגוע בפניו וכמעט לרסק את משקפיו על פרצופו". דרוקר/מגד גוזני

"מיד עם ביצוע פרובוקציה זו ניגש לעברו של מוסינזון מאמן הכושר של קבוצת הפועל ירושלים, אהרון יעקובי, ותוך שניות החל בין השניים מה שנראה כמו התחלה של קרב אגרוף ומכות, כאשר מוסינזון לופת ואוחז בפרצופו של יעקובי והאחרון מנסה לשלוח אגרוף לפניו. כוחות האבטחה והמשטרה באולם עצרו את השניים מהמשך התגרה ביניהם, ופיזרו את שאר הנוכחים מהמגרש".

עדכון ראשון: 08:51

מוסינזון ודרוקר התעמתו במהלך המשחק בין ירושלים לאשקלון

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully