וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אברהם גרנט עשוי להתמנות למאמן צ'לסי

באנגליה טוענים שרפא בניטס יפוטר לאחר המשחק הקרוב בשבת, והישראלי צפוי להחליף אותו כבר ביום ראשון עד מינויו של ז'וזה מוריניו בקיץ

בפעם האחרונה שסיפרו לכם שאברהם גרנט יאמן את צ'לסי, קרוב לוודאי שלא האמנתם, ולמרות שכבר לפני כמה חודשים החל שמו להסתובב כמועמד אפשרי להגיע למועדון, כעת מועמדותו עולה פעם נוספת, הפעם כמחליפו של רפא בניטס. "לונדון איבנינג סטנדרד" פירסם היום ידיעה בלעדית לפיה בניטס ישמש בתפקיד מאמן צ'לסי עד לאחר המשחק נגד ווסט ברומיץ' ביום שבת, ולאחר מכן ההנהלה תשקול למנות במקומו את המאמן הישראלי עד לסיום העונה.

אברהם גרנט מאמן פרטיזן בלגרד. קובי אליהו
מה הסיכוי שזה באמת יקרה? נחכה ונראה. אברהם גרנט/קובי אליהו

על פי הדיווח, מי שיאמן את הבלוז החל מהעונה הבאה הוא מאמן ריאל מדריד, ז'וזה מוריניו. בדיווח מסבירים שלמרות שגרנט לא זוכה לפופולאריות בקרב אוהדי צ'לסי, המאמן זכור בעיקר בזכות הישגו כשהוביל את המועדון לגמר ליגת האלופות לאחר שהגיע כמחליפו של 'המיוחד'. אגב, רק לפני שבועיים נראה גרנט ביציעי הסטמפורד ברידג' כשהוא בקרבתו של הבעלים רומן אברמוביץ' במשחק החוזר בגביע נגד ברנטפורד.

כידוע, ההתפתחויות האחרונות מגיעות לאור ההידרדרות במעמדו של בניטס, שהחליט לצאת בהתקפה חסרת תקדי כנגד ההנהלה ואוהדיה. "ההנהלה נתנה לי תפקיד של מנג'ר זמני, וזאת היתה טעות ענקית. למה הם עשו את זה?", אמר בניטס, ותקף את האוהדים: "הם לא עוזרים לנו. אני מקצוען ואני אעשה את העבודה, אבל בסיום העונה, אני עוזב. הם לא צריכים לדאוג. אני מאוד מאוכזב מחלק מהם. הם צריכים לתמוך בקבוצה במקום לבזבז את הזמן בהכנת שלטים. הם צריכים לעודד. אם האוהדים ימשיכו בקו הזה, הם צריכים לקחת על זה אחריות... הבעיה היא האנשים שחושבים שהם יכולים לעשות מה שהם רוצים".

כזכור, בראשית דצמבר, שבועות ספורים אחרי מינויו של בניטס, פרסמו כלי התקשורת באנגליה כי רומן אברומביץ' שוקל מחדש את מינויו הספרדי בעקבות התוצאות החלשות שהשיג במשחקיו הראשונים ולנוכח מחאת האוהדים החריפה נגדו. אז נטען באנגליה כי ייתכן ואברהם גרנט יצטרף לצוות המקצועי על תקן "יועץ" מיוחד לבעלים. יחד עם זאת, בצ'לסי טענו בתוקף כי אין אמיתות בדיווחים על חזרה אפשרית של הישראלי לסטמפורד ברידג'.

גרנט, 58, לא עבד העונה מאז שהתפטר מתפקידו כמאמן פרטיזן בלגרד בחודש מאי. לאחרונה, אגב, נצפה ביציעי סטמפורד ברידג' ואף רשם לחיצת יד לבבית עם אברמוביץ' כשצ'לסי פגשה את ברנטפורד בגביע. אם גרנט אכן יחזור למועדון, זו תהיה קדנציה שנייה עבורו במערב לונדון אחרי שאת עונת 2007/8 פתח כמנהל טכני, מונה למחליפו של מוריניו והוביל את הבלוז למקום השני ולהפסד בפנדלים בגמר ליגת האלופות למנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully