וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטס: "ההנהלה עשתה טעות, בסיום העונה אעזוב"

המנג'ר זעם על הקהל ב-0:2 של צ’לסי על מידלסברו, והתפוצץ בסיום: ”הם לא עוזרים למועדון”. יוסי בניון פתח ובישל

משחקי שמינית הגמר הגביע האנגלי נחתמו הערב (רביעי) עם ניצחונה של צ'לסי 0:2 על מידלסברו בריברסייד. לאחר ששבע העולות לרבע הגמר כבר נקבעו בשבוע שעבר, הבלוז הם האחרונים להעפיל לשלב הבא, שם ינסו להמשיך בניסיונותיהם להציל את העונה המאכזבת שלהם. זה בוודאי לא יהיה קל, בהתחשב בכך שהמשוכה הבאה שלה תהיה מוליכת הפרמיירליג מנצ'סטר יונייטד, שתארח את המפגש המכריע באולד טראפורד. רפא בניטס ביצע שינויים רבים בהרכב הבלוז, והזוכה היה יוסי בניון, שפתח לראשונה בצ'לסי מאז חזר לשורותיה. הישראלי סגר 58 דקות, בהן הספיק לבשל את השער הראשון לראמירס בדקה ה-51, שבע דקות לפני שהוחלף על ידי אדן הזאר.

רפא בניטס מנג'ר זמני של צ'לסי. רויטרס
נמאס לו. בניטס/רויטרס

אלא שנדמה שעיקר האקשן היה דווקא לאחר המשחק. מנג'ר צ'לסי, רפא בניטס המשיך לספוג שריקות בוז וקללות מהקהל, שאף הניף כמה שלטים בגנותו של המאמן, ובמסיבת העיתונאים שלאחר המשחק, פשוט נמאס לו. "ההנהלה נתנה לי תפקיד של מנג'ר זמני, וזאת היתה טעות ענקית. למה הם עשו את זה? אני המנג'ר ואני אאמן את הקבוצה. האוהדים לא עוזרים לנו. אני מקצוען ואני אעשה את העבודה, אבל בסיום העונה, אני עוזב. הם לא צריכים לדאוג". בניטס המשיך ואמר על האוהדים: "אני מאוכזב מחלק מהם. הם צריכים לתמוך בקבוצה במקום לבזבז את הזמן בהכנת שלטים. הם צריכים לעודד".

"אם האוהדים ימשיכו בקו הזה, הם צריכים לקחת על זה אחריות. אם נישאר יחד, אנחנו יכולים להשיג את מה שאנחנו רוצים. אבל הם לא עושים טוב לשאר הקבוצה ולשחקנים. אני רוצה לנצח בכל משחק עבור המועדון. אני בסך הכל מרוצה פה. זה מועדון גדול עם שחקנים שעובדים קשה. זו לא הבעיה. הבעיה היא האנשים שחושבים שהם יכולים לעשות מה שהם רוצים".

שחקן צ'לסי ויקטור מוזס חוגג שער. רויטרס
שער קליל. מוזס/רויטרס

בורו הגיעו למפגש כשהניצחון האחרון שלהם על הבלוז היה אי שם ב-2006, כשבין לבין היא גם חטפה ממנה 5:0 מהדהד ב-2008. הקבוצה מליגת המשנה לא תלתה תקוות גדולות במשחק, בעיקר לאור שבעת ההפסדים שהיא ספרה מאז החלה שנת 2013. ואכן, החבורה של רפא בניטס חיכתה וחיכתה, תקפה ללא הרף, אך קיבלה את מבוקשה רק בדקה ה-51. בניון הקפיץ כדור למרכז וראמירס הפעלתן עם בעיטה מקצה הרחבה מצא את הרשת.

בדקה ה-73 צ'לסי סיפקה עוד מהלך מלהיב לקולקציה הדי עמוסה שלה העונה. אדן הזאר המחליף החל מהלך והחילף מסירות עם אוסקר, שהשאיר לו כדור עומר נהדר בעקב. הבלגי גם גן פירגן והשאיר כדור רוחב לויקטור מוזס, שרק היה צריך לגלגל את הכדור לרשת החשופה.

יוסי בניון שחקן צ'לסי. AP
פתח לראשונה העונה בהרכב. בניון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully