וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "עכשיו כל האנרגיות יילכו לליגה"

28.2.2013 / 14:53

במכבי תל אביב לא נבהלים מההדחה מהגביע, אלברמן: ”אנו לא כל כך שבירים”. קרלוס: ”עכשיו נצטרך להוכיח שזו קבוצה גדולה”

צילום ועריכה: דרור פיקלני

חלום הדאבל של מכבי תל אביב התנפץ כבר בשלב שמינית גמר הגביע, לאחר הפסד ביתי 2:0 לבית"ר ירושלים הנחושה אמש (רביעי) בבלומפילד. הצהובים שוב לא הצליחו להעפיל לרבע הגמר ונכנעו לקבוצה הירושלמית הנלהבת והלוחמת, שלא השאירה לשחקנים של אוסקר גרסיה שום סיכוי. אם לא די בהדחה, הקבוצה תועמד לדין בגין התפרעות אוהדים.

גבות רבות הורמו לפני המשחק, לאחר שהמאמן אוסקר גרסיה בחר לעשות לא פחות מארבעה שינויים בהרכב הפותח והשאיר על הספסל את שרן ייני, דור מיכה ואת ראדה פריצה, שהיה השחקן הכי משמעותי של מכבי בחודש האחרון. יואב זיו נעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים, ומי שמילא את מקומו היה איגנסיו פידלף, שגילה יכולת חלשה ואכזב מאוד באגף שמאל. גם רוברטו קולאוטי, שקיבל את חולצת ההרכב, לא בלט, ונראה שהזעזוע הגדול בהרכב עלה לאוסקר גרסיה בהדחה מהגביע, וכעת כל שנותר לקבוצה הוא להתמקד במאבק האליפות. גם הכנסתו של גונסאלו גרסיה במחצית השנייה נראתה תמוהה, בעיקר בשל העובדה שהקשר נראה לא מחויב על כר הדשא, וזאת בנוסף לעבירת המשמעת בה היה מעורב בתחילת השבוע.

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה יורד מאוכזב. ברני ארדוב
יותר מדי שינויים בהרכב? אוסקר/ברני ארדוב

בסיום המשחק נראו השחקנים שפופים מאוד, והאווירה בחדר ההלבשה היתה שקטה ביותר. הקפטן שרן ייני והשוער וינסנט אניימה ניסו לעודד את השחקנים וביקשו מהם להרים את הראש. בשבת תצא מכבי תל אביב למשחק ליגה בסכנין, ובקבוצה מקווים ומאמינים שלהדחה מהגביע לא תהיה השפעה מוראלית על השחקנים. יואב זיו, שרן ייני וכנראה גם ראדה פריצה צפויים לשוב להרכב הראשון.

"אנחנו במקום טוב בליגה וכל האנרגיות יילכו עכשיו לשם, אין ברירה אחרת", אמר הקשר גל אלברמן בסיום המשחק. "היה לנו משחק פחות טוב, ובגביע משחק אחד לא טוב ואתה בחוץ. היה לנו קשה להגיב לשער שספגנו, לא הגענו למספיק מצבים כמו בדרך כלל. נשתדל לשים את זה מאחורינו, כי יש לנו הרבה משחקים חשובים בתקופה הקרובה. אנחנו חזקים מספיק וכבר הוכחנו את זה השנה, אנחנו לא כל כך שבירים ופגיעים. יש משחקים מאוד קשים וחשובים עד סוף העונה, נשתדל לשמור על הפער שלנו ולעמוד במטרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן מכבי תל אביב מהראן ראדי מול שחקן בית"ר ירושלים מתן בראשי. ברני ארדוב
יותר מדי שחקנים לא בלטו. ראדי/ברני ארדוב

קרלוס גרסיה: "עכשיו זה הזמן להראות ממה אנחנו עשויים"

"לא שיחקנו טוב", הודה הבלם קרלוס גרסיה. "בחמשת המשחקים האחרונים בליגה, אולי למעט הדרבי, לא שיחקנו טוב, אבל ידענו לנצח. אתמול לא שיחקנו טוב, ואחרי שנקלענו לפיגור 1:0 היה כבר יותר קשה לחזור. בחצי השני היו לנו מספר מצבים ולא כבשנו, אבל הדבר הכי חשוב ומשמעותי זה שלא שיחקנו טוב. הפסדנו ואנחנו כועסים על ההפסד כי השקענו המון מאמץ בכדי להצליח במפעל הזה וגם האוהדים רצו שנצליח. אבל עכשיו זה הרגע להתנהג כמו קבוצה גדולה ולהוכיח שאנחנו אכן כאלה, כי בקבוצה גדולה, השחקנים הולכים יחד, גם אחרי הפסד. עכשיו זה הזמן להראות ממה אנחנו עשויים ואם אנחנו באמת קבוצה גדולה גם מהבחינה המנטלית. אם אנחנו באמת קבוצה גדולה, אז נראה את זה כבר במשחקים הבאים. אחד הדברים החשובים הוא שעכשיו נהיה 25 לוחמים ואני חושב שנראה את זה במשחקים הקרובים".

גרסיה נשאל האם הוא חושב שחבריו לקבוצה הרגישו על פי החודש האחרון שהם הכי טובים בארץ וזה מה שגרם להפסד והשיב: "אני לא חושב שהסיבה להפסד היא שחשבנו שאנחנו יותר טובים מהיריבים שלנו. אם נתחיל לחשוב ככה, אז בכל משחק נפתח בפיגור של 1:0. נכון שיש לנו שמונה נקודות הפרש בראש הטבלה, אבל עדין נותרו 12 משחקים. אם יהיה אפילו שחקן אחד בחדר ההלבשה שיזלזל ביריבות, זה ממש לא טוב בשבילנו. אם היה מישהו לפני המשחק שחשב שאנחנו טובים יותר מבית"ר, הגיע המשחק, הפסדנו ועפנו מהגביע. עכשיו, מי שזלזל, יפתח את עיניו, לא?".

הבלם נשאל האם ההפסד הזה הגיע בעיתוי טוב כדי שהקבוצה תתעורר ואמר: "אין אף פעם עיתוי טוב להפסד. בליגה אם אתה מפסיד, יש לך אפשרות לתקן. אבל בגביע אם הפסדת, אתה בחוץ. אני לא חושב שזה טוב שהפסדנו, אבל אם נחשוב על הדברים הרעים שעשינו במשחק הזה, זה לא טוב".

זאור סדאייב שחקן בית"ר ירושלים לפני גל אלברמן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יהיו חייבם להתאושש בסכנין. הצהובים/ברני ארדוב

על משחק ההתקפה שמעט מקרטע במשחקים האחרונים אמר הבלם: "אני חושב שאנחנו בסיטואציה בה אנחנו לא משחקים טוב, כולנו. בחודש אחרון היו לנו הרבה מצבי הבקעה כמעט בכל משחק ונגד רמת גן, בני יהודה ורמת השרון, לא הנענו מספיק טוב את הכדור ולא יצרנו מספיק מצבי הבקעה ואולי בגלל זה לא נראינו טוב. עכשיו זה הזמן לראות יחד את המשחק ודבר על מה שטעון שיפור. יש לנו עדין זמן לשפר ולתקן".

קרלוס התייחס למשחק הליגה הקרוב נגד בני סכנין בשבת ונשאל האם הקבוצה תצליח להתאושש, פיזית ומנטלית מההפסד לבית"ר: "הדבר השונה הכי חשוב שנצטרך לעשות הוא לנצח את המשחק. גם סכנין שיחקה אתמול ויש לנו את אותו זמן התאוששות לקראת שבת. הדבר החשוב כרגע הוא לנצח בסכנין. אם נתלונן על עייפות או על האכזבה מההפסד, זו דרכם של לוזרים. נצטרך לשחק טוב יותר ונהיה חייבים לנצח בסכנין כי אנחנו חייבים את שלוש הנקודות ואם נפסיד זה יהיה כי סכנין תשחק יותר טוב מאיתנו ולא בגלל תירוץ אחר. כרגע המחשבה היחידה היא לצאת לסכנין, להילחם ולנצח כי זה משחק קשה. אנחנו צריכים שכל 25 שחקני הסגל, יחשבו רק על מלחמה. נעשה היום אימון שחרור טוב ונבוא מוכנים במאת האחוזים ליום שבת. אם נבוא אפילו ב-95 אחוז, זה לא יהיה מספיק".

גרסיה מסרב להתייחס למשטח הגרוע בסכנין כתירוץ לקראת שבת ואמר חד משמעית: "הדבר היחיד שאני יודע זה שמכבי חיפה ניצחה שם והפועל תל אביב גם ניצחה שם. זה הכל. אני חושב רק על הקבוצה שלי וזה יהיה משחק מאוד חשוב עבורנו ונצטרך לנצח אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully