וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "קשה לנצח קבוצה גדולה כמו בית"ר"

27.2.2013 / 22:55

מאמן מכבי תל אביב לקח אחריות על ההרכב שהעלה בהפסד לבית"ר: "אם הייתי צריך, הייתי מקבל שוב את אותה החלטה"

צילום ועריכה: דרור פיקלני

אז אולי האליפות מתקרבת, אך בכל הקשור לגביע המדינה, עולם כמנהגו נוהג. מכבי תל אביב פגשה הערב (רביעי) את בית"ר ירושלים בשמינית הגמר, שוב הציגה יכולת חלשה במפעל השני בחשיבותו, ירדה מנוצחת בסיום 2:0 והודחה. תהיה זו העונה השמינית ברציפות שהצהובים לא מעפילים לרבע הגמר, או יותר מכך.

הצהובים מיעטו לסכן את השער, ובדקה ה-31 זה גם התנקם בה, כשחן עזריאל הוכשל ברחבה על ידי עומר ורד ובעט בעצמו את הפנדל פנימה. ממש בסמוך לסיום, דומיניק גלאבינה המחליף הוציא את אלי כהן ומאות אוהדי בית"ר שהגיעו לבלומפילד לחגוג, לאחר מהלך מצוין בדקה ה-89.

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה יורד מאוכזב. ברני ארדוב
היה מעלה את אותו ההרכב. אוסקר/ברני ארדוב

מאמן הצהובים אוסקר גרסיה אמר בסיום: "במחצית הראשונה לא שיחקנו טוב, ובמחצית השנייה היינו בפיגור והגבנו, אבל זה היה קשה לנצח קבוצה גדולה כמו בית"ר. כל השחקנים עבדו, כולם מתאמנים טוב והפעם נתנו לאחרים לשחק. אני לא חושב שעשיתי יותר מדי שינויים. אם מחר היינו צריכים לשחק הייתי עולה עם אותו הרכב כמו היום. אני חושב שהדבר הכי טוב זה שיש לנו עוד משחק בשבת ונוכל לשכוח מהמשחק הזה".

על ההמשך אמר גרסיה: "החל ממחר נתחיל להתרכז בסכנין. כשהגעתי המטרה הייתה להשתפר לעומת העונה שעברה וזה מה שאנחנו עושים. נראה בסוף איך נסיים". על שילובו של גונסאלו והאם זו היתה טעות לשתפו אמר המאמן: "אין לי שום בעיה עם גונסאלו. הוא עשה טעות ונענש ורציתי שחקן עם היכולות שלו כדי לנסות לפצח את המערך הסגור של בית"ר".

איתן טיבי, שלא הצליח לעצור את דומיניק גלאבינה בשער השני, אמר בסיום: "לא היה לנו משחק טוב היום. גם זה קורה. אני מקווה שכבר במשחק הקרוב נראה את אותה מחוייבות מתחילת העונה וניראה אחרת. נצטרך להרים את עצמנו וצריך להמשיך קדימה. במשחקים האחרונים גם כשלא שיחקנו טוב הראנו הרבה אופי והיום זה היה חסר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב לפני זאור סדאייב שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
משהו היה חסר. טיבי/ברני ארדוב
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully