וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס בהפועל תל אביב: "הופכים את הדרבי לאירוע מלחמתי"

27.2.2013 / 16:42

המשטרה הציבה דרישות גבוהות לקראת המארחת בדרבי התל אביבי. האדומים יפנו לשר לביטחון פנים: "אין שום היגיון בזה"

משטרת ישראל הודיעה היום (רביעי) להפועל תל אביב על דרישותיה לקראת משחק הדרבי שייערך ביום ראשון הקרוב. המשטרה דרשה מהפועל כוח אבטחה גדול. דרישות המשטרה כללו בין היתר הצבת 120 אנשי אבטחה, מיכלית מים לפיזור הפגנות, פרשים ואיסור הכנסת דגלי קרטון. השבוע הוזמנו אנשי הפועל תל אביב שלוש פעמים לפגישות עם אנשי המשטרה, כולל פגישה היום עם מפקד המרחב לקראת הדרבי.

בנוסף העלו במשטרה את האפשרות להוסיף ארבעה פרשים ואפילו מיכלית מים לפיזור הקהל למקרה הצורך. כמו כן הודיעה המשטרה כי היא לוקחת מראש את ניהול האירוע מידי מנהל האירוע הקבוע ותנהל אותו בעצמה. בכל הנוגע לאפשרות עידוד במהלך המשחק הודיעה המשטרה לאנשי הקבוצה כי לא תוותר על הכנסת דגלים מכל סוג שהוא - כולל דגלים העשויים מקרטון.

אוהדי הפועל תל אביב בכדורסל. מגד גוזני
דרישות גבוהות. אוהדי הפועל תל אביב/מגד גוזני

בהפועל תל אביב מתכוונים לפנות לשר לביטחון פנים כדי שיפחית את דרישות המשטרה: "עלות האבטחה במשחק היא כפולה מההכנסה במשחק. אי אפשר להמשיך להתקיים ככה. לוקחים את אחד המשחקים הצבעוניים והמעניינים בספורט הישראלי והופכים אותו לאירוע מלחמתי. במקום להרגיע את האווירה השקטה ממילא, המשטרה רק מחממת בעצמה ויוצרת אווירת מלחמה במקום אווירת כדורסל".

בכל הנוגע לאיסור הכנסת דגלי הקרטון אמרו במועדון: "אוהדי הקבוצה טרחו והשקיעו המון מאמץ וכסף ברכישת הציוד לדרבי ואין שום היגיון באיסור על הכנסת ציוד שמאושר בכל משחק, כולל במשחק הדרבי האחרון ביד אליהו, או משחק הדרבי בכדורגל בתחילת החודש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully