וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "איך ששיחקנו, לא ננצח קבוצה מהלאומית"

25.2.2013 / 9:54

בהפועל תל אביב מאוכזבים מהפסד החוץ לאילת שבוע לפני הדרבי. גורם בקבוצה: "עם ארבעה זרים היינו בפלייאוף העליון"

בהפועל תל אביב התאכזבו מאוד מההפסד להפועל אילת 76:59 אמש (ראשון) בביתה של האחרונה, הפסד שחיסל למעשה את סיכויי הקבוצה להעפיל לפלייאוף העליון. בשבוע הבא יארחו האדומים את מכבי תל אביב לדרבי והיכולת אתמול בהחלט מדאיגה את אנשי הקבוצה. חוסר שביעות הרצון הייתה בעיקר מהרבע השלישי, בו קלעה הקבוצה רק 9 נקודות לעומת 23 של אילת, זאת לאחר שבמחצית הראשונה שלטו האורחים בצורה מוחלטת.

"על פי איך ששיחקנו במחצית השנייה, אנחנו לא מסוגלים לנצח גם קבוצה מהליגה הלאומית", אמר אחד מהגורמים המקורבים לקבוצה, "צריך להבין שמתחילת העונה שיחקנו שני משחקים עם ארבעה זרים, שמתוכם המשחק הראשון בו מאט בולדין נפצע בדקה הראשונה, ועוד אחד בו רמון מור שיחק ארבע דקות נגד מכבי חיפה בפיגור 30. אין ספק שעם ארבעה זרים לאורך יותר משחקים היינו בפלייאוף העליון, אבל המציאות היא שונה לחלוטין. לא במקרה אנחנו אחרונים בליגה בנקודות למשחק ובאחוזים לשלוש. קצת מתסכל שקבוצות אחרות מצליחות להחליף שחקנים ואנחנו לא".

בהפועל היו גאים בכמות הקהל שהגיעה לאילת, כ-300 אדומים, כמות שיא למשחק חוץ באילת העונה. היום תיערך ישיבת תיאום עם המשטרה לקראת הדרבי הקרוב, כשההערכה בקרב הקבוצה היא שהדרישה לכמות המאבטחים והשוטרים תהיה נמוכה במעט ממה שציפו בהתחלה, זאת לאור העובדה שהמשחק נחשב לפחות רגיש לאור המצב של שתי הקבוצות בטבלה.

מכירת מיני מנויים למשחק הדרבי בשבוע הבא ולמשחק הבית האחרון של העונה הסדירה נגד מכבי אשדוד שלושה שבועות לאחר מכן, תימשך היום בשעות 10:00-17:00 במשרדי העמותה. מחירי המיני מנויים נעים בין 180 ל-230 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully