וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ליאונל מסי יחמיץ את הקלאסיקו בשבת?

מערכת וואלה! ספורט

27.2.2013 / 15:19

כוכב ברצלונה חולה, החמיץ את אימון הבוקר וייתכן שיחזור להתאמן רק ביום שישי. רופאי הקבוצה ביקרו בביתו והורו לו לנוח. החמצתם את הקלאסיקו? צפו בתקציר

רויטרס

האם לברצלונה יש סיבות נוספות לחשוש לקראת הקלאסיקו החשוב בשבת בליגה? אחרי ההפסד וההדחה מגביע המלך מתברר כי מסי לא חש בטוב וכלל לא הגיע לאימון הבוקר של הקטאלנים. הארגנטינאי סובל מחום ולא חש בטוב. רופאי הקבוצה הגיעו הבוקר (רביעי) אל ביתו כדי לבדוק אותו, ציידו אותו בתרופות וביקשו ממנו לנוח.

בברצלונה מקווים שהמחלה לא תמנע ממסי לשחק ביום שבת בקלאסיקו, ובמועדון מאמינים שהוא יוכל לחזור לאימונים ביום שישי, האימון המסכם לפני ההתמודדות בברנבאו. מי שעוד לא השתתפו באימון הם צ'אבי שעבר טיפולים ואלכס סונג שערך אימון נפרד מיתר חבריו.

ליאונל מסי, שחקן ברצלונה. רויטרס
האם הוא שיחק חולה? ליאונל מסי/רויטרס

ובינתיים בברצלונה ממשיכים לעסוק בהפסד הכואב 3:1 אמש. ססק פברגאס אמר לאחר מכן: "אנחנו צריכים ללמוד מההפסד הזה ואנחנו צריכים לתת יותר. אנחנו צריכים לאסוף את עצמנו ולנצח בשבת. שני התארים החשובים ביותר עוד לפנינו ואנחנו צריכים להסתכל קדימה. אין להפסד למדריד קשר להפסד למילאן. אלה שני מפעלים שונים. אני מאמין בקבוצה. אנחנו קצת בירידה, אבל אנחנו צריכים להתחיל לעבוד קשה מכיוון שאנחנו מייצגים מועדון חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully