וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטס: "השחקנים מאחוריי ב-100 אחוז"

מאמן צ'לסי טוען שחדר ההלבשה לא פנה נגדו והוסיף: "מבין את התסכול של ג'ון טרי. לא היה עימות, בסך הכל החלפנו רעיונות"

ספורט 2

רפא בניטס טוען שהוא לא איבד את חדר ההלבשה של צ'לסי. אחרי ההפסד 2:0 למנצ'סטר סיטי ביום ראשון הופיעו דיווחים על עימות מילולי בין המאמן הזמני של הבלוז לבלם הוותיק והמשפיע ג'ון טרי, אך הספרדי טוען שהם בסך הכך "החליפו רעיונות".

"אני יכול להבטיח שהשחקנים של הקבוצה מאמינים ב-100 אחוז ברעיונות של הצוות המקצועי ושהם מאחוריו לחלוטין", אמר בניטס לכלי התקשורת באנגליה, "אני והעוזרים שלי עובדים מאוד קשה כדי למצוא את האיזון בקבוצה וכדי להעלות תמיד את ההרכב הטוב ביותר, והשחקנים יודעים כמה עבודה אנחנו משקיעים".

על הדיווחים על עימות עם טרי ביום שני, אמר בניטס: "הייתה פגישה רגילה בין השחקנים לבין הצוות, כפי שאנחנו עושים אחרי כל משחק. בכל העולם, באסיפה ביום שאחרי המשחק יש חילופי רשמים ורעיונות, בעיקר אחרי הפסד. זו הייתה אסיפה קצרה, זה הכל".

המאמן הספרדי התייחס ספציפית גם לטרי, אותו הוא סיפסל במשחק ביום ראשון: "אני מבין את התסכול שלו. הוא שחקן חשוב שרוצה לעזור ולנצח, אבל הוא היה פצוע במשך תקופה ארוכה ועדיין יש לו בעיות בברך".

הערב (21:45, שידור משולב בספורט2) צ'לסי תתארח אצל מידלסברו בשלב שמינית הגמר בגביע האנגלי. המנצחת תתארח אצל מנצ'סטר יונייטד ברבע הגמר ב-10 במרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully