וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בניטס וטרי התעמתו לאחר הפסד צ'לסי למנצ'סטר סיטי"

באנגליה מדווחים על עימות חריף שפרץ בין המאמן לקפטן שלו אחרי ההפסד 2:0 וטוענים: "רפא עלול לאבד את חדר ההלבשה"

ספורט 2

בעוד שצ'לסי נמצאת בעיצומה של העונה ונאבקת על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה, ברור לכל שרפא בניטס, המאמן הספרדי המושמץ של הקבוצה, יעזוב בתום העונה. ובינתיים מדווח באנגליה שלאחר הפסד הקבוצה 2:0 למנצ'סטר סיטי ביום ראשון, פרצה תקרית מביכה במיוחד בין המאמן הספרדי לקפטן צ'לסי, ג'ון טרי. על פי הדיווחים, בניטס אסף את שחקניו לאחר המשחק, ביקר אותם בצורה קשה על יכולתם ודרש את תגובתם להפסד וליכולת החלשה שהציגו.

רפא בניטס מנג'ר זמני של צ'לסי. רויטרס
עומד לאבד את חדר ההלבשה. רפא בניטס/רויטרס

טרי, שהודח מההרכב ולא שותף במשחק למרות שישב על הספסל, הגיב למאמן ובין השניים פרץ עימות מילולי. אחד האנשים שהיו עדים לתקרית, סיפר: "טרי היה מתוסכל מאוד והוויכוח ביניהם התלהט והפך לריב גדול".

בניטס מנסה להרגיע את הסערה לפני משחק קבוצתו ביום רביעי מול מידלסבורו בגביע האנגלי, אבל הוא כעת נמצא במצב עדין מאוד ועלול גם לאבד את חדר ההלבשה, כאשר השחקנים תומכים בקפטן שלהם.

בצ'לסי יש אכזבה גדולה מבניטס, שהחליף את רוברטו די מתיאו במהלך העונה ומאז שקיבל את התפקיד נחל בעיקר אכזבות. תחת שרביטו של בניטס, צ'לסי הפסידה בגמר גביע העולם לקבוצות, ונחלה מפלה מול סוונסי בגביע הליגה. גם בפרמיירליג הקבוצה נמצאת בצרות ומקדימה רק בשתי נקודות את ארסנל החמישית, כך שגם הופעה בליגת האלופות בעונה הבאה, היא לא דבר מובן מאליו.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully