וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב מקלארן התפטר מאימון טוונטה

המאמן נכנע לביקורת עקב הידרדרות הקבוצה בחודש האחרון. "אני אוהב את המועדון ולא אעמוד בדרכו להתקדם"

מאמן נבחרת אנגליה לשעבר סטיב מקלארן התפטר מאימון קבוצת טוונטה ההולנדית. "המועדון גדול מכל אחד, ואני אוהב אותו יותר מדי מכדי לעמוד בניסיונו להתקדם", אמר מקלארן עם התפטרותו. בחמשת המחזורים האחרונים טוונטה רשמה שני הפסדים ושלוש תוצאות תיקו ונסוגה עד למקום החמישי בטבלה.

החלטתו לעזוב התקבלה לאחר ישיבה עם הנהלת המועדון, בעקבות ההפסד 2:1 בשבת להירנביין. "דיברנו על הציפיות של המועדון לגבי העונה, כמה חשוב להגיע לאירופה ולסיים בין ארבע הראשונות", אמר מקלארן, "למרות שהיינו במקום השני לפני חודש, התוצאות האחרונות והיכולת שלנו גרמה לביקורת תקשורתית ומחאה בקרב האוהדים. דיברנו על איך לשנות את המצב ולהפחית את הלחץ מהקבוצה, לחץ שבבירור משפיע על היכולת. לאחר שבחנו את הדברים הוחלט שהכי טוב למועדון זה שאני אעזוב".

סטיב מקלארן מאמן טוונטה. AP
"הכי טוב למועדון שאני אעזוב". מקלארן/AP

זו הייתה הקדנציה השנייה של מקלארן בטוונטה, בה אימן בין 2008 ל-2010 עמה זכה באליפות היסטורית בתום עונת 2009/10. האנגלי בן ה-51 חזר לטוונטה בינואר 2012 לאחר תקופה קצרה כמאמן בוולפסבורג הגרמנית ונוטינגהם האנגלית.

טוונטה מדורגת חמישית בליגה ההולנדית, שש נקודות אחרי המוליכה איינדהובן, וצפויה לשחק נגד אייאקס אמסטרדם בשבת. לקבוצה נותרו עוד 10 משחקי ליגה עד לסיום העונה, כשהמטרה המוצהרת היא לסיים לפחות במקום הרביעי המוביל לאירופה. "אנחנו חושבים שהיכולת הרעה מהתקופה האחרונה תשתנה", אמר יו"ר המועדון יופ מונסטרמן, "סטיב הבהיר שצעד כזה יהיה הכי טוב לקבוצה, אנחנו מקבלים את החלטתו ומבינים אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully