וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי ליניקר: "בייל הוא השחקן הבריטי הכי טוב כיום"

הוולשי על גג העולם אחרי עוד שער ניצחון שהשווה אותו גם למסי. וילאש בואש: "הוא מעורר השראה". אלרדייס: "מעולם לא ראיתי קצב הבקעה כזה"

ספורט 2

צפו בקסם התורן של בייל ב-2:3 הדרמטי על ווסטהאם

גארת' בייל המשיך אמש (שני) בכושר המסחרר שלו כשכבש צמד בניצחון של טוטנהאם 2:3 על ווסטהאם, כולל בומבה נהדרת בדקה ה-90 שהכריעה את הדרבי הלונדוני הדרמטי והקפיץ את הספרס למקום השלישי בטבלה. הצמד הטרי הצמיד את הוולשי למיצ'ו בטבלת מלך השערים עם 15 כיבושים, כשרק רובין ואן פרסי עם 19 ולואיס סוארס עם 18 מקדימים אותם, אבל לבייל יש יותר שערי חוץ מכולם (11), ומדהים מכך - לא פחות מ-9 כיבושים מאז חג המולד.

גארת' בייל שחקן טוטנהאם. Jamie McDonald, GettyImages
השתווה אפילו למסי. בייל/GettyImages, Jamie McDonald

בשבועות האחרונים הפציץ בייל שערי ניצחון מול ליון, ווסט ברומיץ' וניוקאסל, והוסיף שער שוויון אדיר מול נוריץ'. אשף הקלאץ' של התרנגולים הצטרף לליאונל מסי כיחיד בחמשת הליגות הבכירות באירופה שכבש העונה שישה שערים מחוץ לרחבה, והרשתות החברתיות געשו בעקבות ההצגה התורנית שלו, כשאגדת העבר גארי ליניקר סיכם עם ציוץ מפרגן במיוחד: "הוכחתי את טענתי בויכוח האם גארת' בייל הוא השחקן הבריטי הכי טוב כיום".

"אני לא הסיפור פה, אלא הקבוצה ששיחקה ממש טוב", הצטנע בייל בסיום. "כמובן שרצינו להשיג את שלוש הנקודות במירוץ שלנו אחרי מקום בליגת האלופות". לאחר מכן צייץ בייל בעצמו בטוויטר: "תודה על כל הציוצים הנחמדים הערב. יש עוד 11 משחקי ליגה, ובהם אני אקווה לא להשאיר את הכל לסוף כמו הערב... זה תמיד נחמד לכבוש בדרבי לונדוני, וזו הייתה הופעה נהדרת של הבחורים בדרך למקום השלישי".

גארת' בייל שחקן טוטנהאם עם אנדרה וילאש בואש. Jamie McDonald, GettyImages
השאיר את האקסית מאחור בתאריך מיוחד. וילאש בואש/GettyImages, Jamie McDonald

אנדרה וילאש בואש ערך אמש את משחקו ה-27 כמאמן טוטנהאם ורשם ניצחון שהקפיץ אותו למקום השלישי על חשבונה של צ'לסי, הקבוצה ממנה פוטר לפני פחות משנה אחרי 27 משחקים על הקווים.

"גארת' מעורר השראה באנשים והוא משפיע ישירות על כל אחד מהשחקנים", החמיא המאמן הפורטוגלי לכוכבו. "שחקנים כאלה לוקחים אחריות ברגעי מפתח, והוא פשוט עצום. הוא מתחיל לאהוב לכבוש שערים מאוחרים, וזה מאוד מתגמל לראות אותו נהנה על המגרש. לדעתי הוא צריך להיות מועמד לשחקן השנה כי חייבים להכיר בכך שיש לו עונה נהדרת, אבל זו לא החלטה שלי".

גם מאמן ווסטהאם סם אלרדייס, שהפטישים שלו הובילו 1:2 עד הדקה ה-76 וירדו מנוצחים, לא חסך מחמאות מגיבור היום, ואמר בסיום: "יש לנו רק אדם אחד להודות לו על ההפסד הערב וזה גארת' בייל. הוא היה ההבדל, והשערים המופלאים שלי לא נפסקים. מעולם לא ראיתי שחקן מבקיע כל כך הרבה שערים בפרק זמן כל כך קצר, ולא היה לנו מה לעשות מולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully