וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם ניצחה את ווסטהאם 2:3

מערכת וואלה! ספורט

25.2.2013 / 23:50

הספרס עלו למקום השלישי בפרמיירליג, והכל תודות לכוכב אחד: גארת' בייל, עם בישול וצמד, כולל טיל ניצחון בדקה ה-90. צפו

ספורט 2

טוטנהאם ניצחה את ווסטהאם 2:3 במשחק הפכפך ודרמטי, ומהערב הזה (שני) יזכרו רק דבר אחד. גארת' בייל. הכוכב של אנדרה וילאש בואש פשוט עשה את כל מה שרצה ב-90 הדקות באפטון פארק, כבש שני שערים, בישל בתווך והצעיד את הספרס למקום השלישי בפרמיירליג.

גארת' בייל שחקן טוטנהאם חוגג את שער הניצחון מול ווסטהאם. רויטרס
זו כבר שגרה. גארת' בייל חוגג עוד הצגה/רויטרס

טוטנהאם עלתה ליתרון בדקה ה-13, עם שער של בייל מקצה הרחבה. הוולשי הוקף על ידי שלושה שומרים אך הצליח להשתחרר מהם ולשחרר בעיטה שנעצרה רק ברשת. 13 דקות חלפו, ואנדי קארול אמר את דברו. חלוץ הפטישים נקצץ על ידי סקוט פארקר, והווארד ווב הצביע על הנקודה הלבנה. קארול בעצמו תרגם את הפנדל ל-1:1, שער הפנדל הראשון שלו אי פעם במשחק ליגה.

שוער ווסטהאם, יוסי יאסקליינן, נהנה ממשחק מצוין והדף כדור אחר כדור של הספרס, מה שאפשר לפטישים לבצע מהפך זמני עם 1:2 של ג'ו קול. יאן ורטונגן שגה בשמירה, וקול הכניע את לוריס בדקה ה-59. יאסקליינן המשיך לנפק הצלות מדהימות, אבל בדקה ה-75 הוא נכנע לעוד שער באחריות בייל. הוולשי הגביה כדור חופשי, יצר ערבובייה ברחבה וגילפי סיגורדסון היה הראשון לדחוק פנימה. שער פרמיירליג ראשון לאיסלנדי מאז שעבר לטוטנהאם, במשחקו ה-23 במדי הספרס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ג'ו קול שחקן ווסטהאם חוגג. Clive Rose, GettyImages
קול. משחק מדהים שלא עזר/GettyImages, Clive Rose

יאסקליינן, כבר אמרנו, המשיך להפריע לחבורה הנמרצת של אנדרה וילאש בואש ורשם את ההצלה ה-109 שלו העונה - מקום ראשון מבין שוער הליגה. אבל בדקה ה-90 השוער האדיר נכנע לשחקן אדיר יותר.

גארת' בייל נפל, קם, ביקש פאול, לא קיבל, קיבל כדור והפגיז מ-25 מטר, מהמקום, לחיבור. שער נפלא שהטריף את אוהדי הספרס באפטון פארק והעלה את טוטנהאם למקום השלישי. בייל סופר כבר שמונה שערים בחמשת המשחקים האחרונים. ווסטהאם נשארה במקום ה-14.

אנדי קארול שחקן ווסטהאם. רויטרס
אירוע נדיר. אנדי קארול כובש מהנקודה/רויטרס
שחקני טוטנהאם חוגגים עם גארת' בייל (במרכז). GettyImages
תצוגה לספרים. גארת' בייל מוקף בחברים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully