וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי סיימה ב-0:0 מול אודינזה

המדורגת שנייה רשמה תיקו שלישי ברציפות ורחוקה שש נקודות מיובנטוס המוליכה. לאציו שלישית אחרי 0:2 על פסקארה

המחזור ה-26 בליגה האיטלקית המשיך להאיר פנים ליובנטוס. האלופה ניצחה 0:3 את סיינה, והערב (שני) קיבלה בשורות טובות עם איבוד הנקודות של נאפולי המדורגת שנייה, שסיימה ב-0:0 במגרשה של אודינזה. היתרון של יובה בפסגה עומד כעת על שש נקודות. לאציו חזרה למקום השלישי בזכות 0:2 ביתי על פסקארה.

לורנצו אינסינייה שחקן נאפולי מול רוברטו פריירה שחקן אודינזה. AP
נאפולי מתרחקת מהתואר. לורנצו אינסינייה מול רוברטו פריירה/AP

אודינזה - נאפולי 0:0

הקבוצה של וולטר מצארי חזרה לאיטליה אחרי ההדחה מהליגה האירופית בידי ויקטוריה פלזן הצ'כית, וקיוותה להשיג ניצחון ראשון בפריולי מאז ספטמבר 2007. אז נאפולי עשתה זאת עם 0:5 גדול, כשאחד הכובשים היה מאוריציו דומיצי, כיום בלמה של אודינזה. דומיצי וחבריו מנעו מנאפולי לכבוש אפילו שער אחד, וגרמו לה לסיים בתיקו שלישי ברציפות. אודינזה, לעומת זאת, נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות בית רצופים.

נאפולי הציגה בהרכב הראשון את פאבלו ארמרו, שעשה את המעבר מאודינזה בינואר, ושלטה במחצית הראשונה. מארק האמשיק ואדינסון קבאני היו הקרובים ביותר להבקיע, אך לא הצליחו להכניע את דניאלה פאדלי. אודינזה התרכזה בעיקר במגננה וניסתה לעקוץ במתפרצות, בעוד שחקני נאפולי היו בעיקר עצבניים ולא ניצלו את יתרונם בשדה. עוד תוצאה מאכזבת לטוענת לכתר, ומשחק רביעי ברציפות בו קבאני לא כובש.

אדינסון קבאני שחקן נאפולי. Dino Panato, GettyImages
עוד משחק מתסכל. אדינסון קבאני/GettyImages, Dino Panato

לאציו - פסקארה 0:2

הביאנקוצ'לסטי סיימו את חגיגות הניצחון על מנשנגלדבאך בליגה האירופית, והתפנו כדי להשיג שלוש נקודות ביתיות על חשבון פסקארה הלפני אחרונה. לאציו הגיעה אחרי חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון, והפציצה מול קבוצת התחתית. תרתי משמע. בדקה ה-29 סנאד לוליץ' השאיר למגן הרומני שטפן ראדו שירה בשמאל לחיבורים הקרובים מ-20 מטרים. שש דקות לאחר מכן, לוליץ' הבוסני שלח בעצמו טיל לרשת הגבוהה של איבן פליצולי. לפסקארה לא הייתה תשובה במחצית השנייה, לאציו במקום השלישי.

ספרד: אוסאסונה הפתיעה עם 0:2 במגרשה של לבנטה, משערים דרמטיים של האירני מסעוד שוג'אי (88) וקיקה סולה (90).

סנאד לוליץ' שחקן לאציו. AP
שער מרהיב. סנאד לוליץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully