וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ומילאן נפרדו ב-1:1

אל שעראווי כבש את היתרון (21) בדרבי של מילאנו, אבל סקלוטו שנכנס (69) איזן בנגיחה 2 דקות לאחר מכן. יובה - סיינה 0:3

המחזור ה-26 בסרייה א' האיטלקית, שנפתח אתמול (שבת) עם 0:0 בין פאלרמו לגנואה, הגיע לשיאו היום, כשאינטר אירחה את מילאן לדרבי המילאנזי המסקרן שבמרכזו מאבק על מקום בליגת האלופות. בסיומו של משחק משובח במיוחד קיבלנו 1:1 שמשאיר את הרוסונרי בשלב הזה במקום השלישי. עוד לפני כן, יובנטוס ניצחה את סיינה 0:3 והגדילה זמנית את הפער שלה בפסגה. נאפולי (אצל אודינזה) ולאציו (בבית נגד פסקארה) תשחקנה רק ביום שני.

סטפן אל שעראווי שחקן מילאן חוגג עם חבריו שער. רויטרס
שלטו וכבשו בצדק. אל שעראווי כובש/רויטרס

אינטר - מילאן 1:1

רגע אחרי הניצחון הגדול בליגת האלופות על ברצלונה, מילאן קיוותה לחגוג גם בדרבי הגדול בסן סירו, אבל נאלצו להיפרד משתי נקודות יקרות במאבק על מקום בליגת האלופות. הרוסונרי, שמאיישים את המקום השלישי בטבלה, נותרו רחוקים 13 נקודות מיובה המוליכה, אבל האריכו את רצף המשחקים ללא הפסד לשמונה. מריו באלוטלי שפתח בהרכב הגיע להזדמנות נפלאה אבל לא הצליח להכניע את האקסית.

אינטר, שניצחה בכל שלושת משחקי הדרבי האחרונים, כולל בסיבוב הראשון 0:1, הגיעה למשחק במחצית השנייה. הקבוצה של אנדראה סטרמאצ'יוני הצליחה מעט להתאושש מהתבוסה 4:1 בשבוע שעבר על ידי פיורנטינה, אבל הדרך להבטחת אחד משלושת המקומות הראשונים עדיין ארוכה מבחינתם.

ההזדמנות המסוכנת הראשונה במשחק הייתה של אינטר כאשר בדקה החמישית אסטבן קמביאסו מצא את אנטוניו קסאנו ששחרר בעיטה שנעצרה אצל אביאטי. בדקה ה-17 קמביאסו מצא הפעם את רודריגו פלאסיו שבעט מתוך הרחבה כדור לא מדויק החוצה. אלא שדווקא אחרי שתי ההזדמנויות האלה, הרוסונרי, בבעיטה הראשונה שלהם למסגרת, הבקיעו: בדקה ה-21 כדור עומק ענק של קווין פרינס בואטנג אל סטפן אל שעראווי הסתיים בבעיטה של החלוץ עם החיצון פנימה. שש דקות לאחר מכן אל שעראווי הגביה כדור נהדר אל מרכז הרחבה, ובאלוטלי בהזדמנות הראשונה שלו נגח פצצה שנעצרה אצל סמיר הנדאנוביץ'.

המחצית השנייה נפתחה עם לחץ של אינטר למצוא את השוויון, ובדקה ה-54 פרדי גוארין קיבל מפלאסיו, שהחמיץ מקרוב מול אביאטי שזכה לחיבוקים מחבריו. הנראזורי המשיכו להיות מסוכנים ובדקה ה-69 ערך סטרמאצ'וני חילוף כשוויתר על קמביאסו לטובת אסקיאל סקלוטו הארגנטינאי שנרכש מאטאלנטה. החילוף התברר כבינגו כששתי דקות לאחר מכן יוטו נגאטומו הגביה כדור היישר לראשו של סקלוטו, שהשווה ל-1:1.

אסקיאל סקלוטו, שחקן אינטר חוגג. רויטרס
הבינגו של המשחק. סקלוטו חוגג/רויטרס
קווין פרינס בואטנג שחקן מילאן (משמאל). רויטרס
אחראי לבישול של השער למילאן. בואטנג, משמאל/רויטרס

יובנטוס - סיינה 0:3

האלופה עשתה את העבודה שלה על הצד הטוב ביותר, עם אגירת שלוש נקודות ופתיחת פער זמני של שבע בפסגה. סטפן ליכשטיינר כבש ראשון בדקה ה-30 אחרי טעות מעט מביכה בהגנת סיינה, סבסטיאן ג'ובינקו הכפיל בדקה ה-74 כשעל הבישול חתום אנדרה פירלו, ופול פוגבה חתם בדקה ה-89. סיינה עדיין מתחת לקו האדום אחרי הפסד שביעי מתוך שמונת המשחקים האחרונים שלה נגד יובנטוס.

שחקן יובנטוס, סטפן ליכשטיינר. GettyImages
ניצל טעות בהגנה של סיינה. ליכשטיינר בדרך לראשון/GettyImages

סמפדוריה - קייבו 0:2

סמפדוריה סופרת כבר חמישה משחקים ללא הפסד ובתוכם שער חובה בודד. אנדראה פולי כבש את השער היחיד במשחק עם בעיטה שטוחה ומדויקת בדקה ה-33. הקבוצה של דליו רוסי הייתה קרובה להכפיל בדקה ה-55, אבל השוער האורח כריסטיאן פוג'יוני הכשיל את מאורו איקרדי מחוץ לרחבה, מנע ממנו כיבוש וראה רק כרטיס צהוב. הארגנטינאי נפצע במהלך התיקול והוחלף על ידי אדר, והברזילאי חתם את התוצאה בדקה ה-83 אחרי מתפרצת קטלנית. סמפדוריה ממשיכה לברוח בשבועות האחרונים מקו האדום ועכשיו מקדימה אותו ב-11 נקודות.

אנדראה פולי סמפדוריה חוגג שער. GettyImages
בעיטה שטוחה ומדויקת. פולי/GettyImages

אטאלנטה - רומא 3:2
לאטאלנטה: מרקו ליבאייה (9, 44). לרומא: מרקיניו (13), מיראלם פיאניץ' (34), ואסיליס טורוסידיס (71).

קליארי - טורינו 3:4
לקליארי: מרקו סאו (37, פנדל), דניאלה קונטי (76, 90), מאוריסיו פינייה (87, פנדל). לטורינו: אלסיו צ'רצ'י (47), אלן סטבנוביץ' (54), רולאנדו ביאנקי (90, פנדל).

פארמה - קטאניה 2:1
לפארמה: אמאורי (87). לקטאניה: פרנצ'סקו לודי (5), קקו (44).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully