וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדי דוד לשחקני הפועל ת"א: "הצלחה מתחילה בחדר הלבשה"

האדומים מחכים לכפר סבא בגביע (ג', 20:50, 5+ לייב), המאמן הקרין קטעים של מסי ובארסה. פאביצ’ביץ’ כשיר, ממן צפוי לחזור

one

יומיים בלבד אחרי הניצחון החשוב בבאר שבע, הפועל תל אביב ערכה הבוקר (שני) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר בשלב שמינית גמר הגביע מול הפועל כפר סבא (שלישי, 20:50, 5 פלוס לייב).

מכת הפציעות עדיין לא עוזבת את הפועל, אך בשורות טובות מגיעות היום מכיוון סאבו פאביצ'ביץ'. הבלם ערך אימון מלא ויהיה כשיר למשחק מחר, אולם כרגע לא בטוח שיהיה כשיר ל-90 דקות. בעקבות זאת בצוות המקצועי מתלבטים אם להרכיבו ב-11 הראשונים, או להמשיך עם יגאל אנטבי כבלם. לעומת הסרבי המשתקם, וואליד באדיר, אלרואי כהן ודויד רוצ'לה לא כשירים וימשיכו להיעדר גם מחר.

מאמן הפועל תל אביב, פרדי דוד. מגד גוזני
רוצה חדר הלבשה מאוחד. דוד/מגד גוזני

המאמן פרדי דוד לא תרגל גם היום הרכב, אך ייתכנו לפחות שניים או שלושה שינויים מהרכב שפתח בשבת. הקשר חנן ממן יחזור לסגל מחר, לאחר שנעדר מבאר שבע עקב צבירת כרטיסים צהובים, והוא צפוי לפתוח במקום טל בן חיים המוצהב. גם רועי גורדנה בתמונת ההרכב. גם בהגנה בעמדת המגינים שוקל דוד לתת לשחקנים לנוח.

בגזרת המוטיבציה, המאמן הקרין לשחקניו קטעים ערוכים ממשחקי הפועל כפר סבא, ולאחר מכן ניסה לרגש את שחקניו עם קליפ ממסעות הגביע המוצלחים של הפועל בשנים האחרונות. "כרגע הגביע הוא התואר הכי ריאלי בשבילנו", אמר אחד השחקנים היום, "נעשה הכל בכדי להשיג אותו גם העונה".

בנוסף הראה דוד וידיאו של נשיא ברצלונה וליאונל מסי, שדיברו על ההצלחה ועל חדר ההלבשה הקאטלוני. "כל הצלחה של קבוצה מתחילה בחדר ההלבשה", אמר המאמן, "הדבר הכי חשוב שיהיה חדר הלבשה מאוחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שי אבוטבול שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
נגמרה העונה? אבוטבול/קובי אליהו

הקשר שי אבוטבול, ששוב סובל מבעיות בברך, ייצא לבדיקה בבלגיה במרפאתו של פרופ' מרטנס בימים הקרובים, שם אמור לקבל אבחנה על מצבו הרפואי. אבוטבול סובל מכאבים חזקים בברך, וכרגע יש חשש אמיתי לגבי המשך העונה של הקשר. עם זאת, רק לאחר הבדיקה של מרטנס ייוודע סוג הטיפול שעליו לעבור. גם ניתוח הוא אחת האפשרויות.

ג'ון פיינטסיל, שחקנה המוקפא של הקבוצה, שאמור היה לשוב היום לישראל, יצר קשר עם המועדון וביקש לדחות את חזרתו במספר ימים בכדי להסדיר את ענייניו. הגנאי קיבל אישור. השחקן הבהיר למועדון כי אינו עצור או תחת מעצר בית וכי לא הוגשה נגדו תלונה.

הרכב משוער: אפולה אדל, טיאגו קוסטה, מור שושן, יגאל אנטבי (סאבו פאביצ'ביץ'), שמעון הרוש (אלירן דנין), אריק דג'מבה דג'מבה, אלמוג כהן, ניר נחום (רועי גורדנה), חנן ממן, עומר דמארי, טוטו תמוז.

עומר פדידה שחקן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
ידהים את קבוצת הגביע הטיפוסית? עומר פדידה/מגד גוזני

בשורות נועלת הטבלה הלאומית בטח חולמים על סנסציה, אבל המאמנים עידן שום ותמיר בן חיים לבטח חושבים יותר על הליגה, שם הירוקים רחוקים שמונה נקודות מחוף המבטחים. בשני השלבים הקודמים כפר סבא אירחה, ובשניהם מן הסתם ניצחה. בסיבוב ז' זה היה עם 1:3 על כרמיאל צפת, ובסיבוב ח' 1:2 על מכבי הרצליה. אבל הפעם הם פוגשים את הפועל תל אביב, ועזבו את הצרות בליגה בצד. בגביע זה סיפור אחר, כשהאדומים מחזיקים בשלושת הגביעים האחרונים ולא הפסידו ב-90 דקות כבר מאז 2005.

הרכב משוער: שלומי בן חמו, שמואל קוזוקין, אבי סופר, גיא גרוס, טל בנש, גיזי דורבור, ירדן שגיב, יובל יעקובוביץ', גיא מלמד, וויליאם אווסו, עומר פדידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully