וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: קרית שמונה והפועל ר"ג ברבע הגמר

האלופה גברה 0:2 על יבנה. שלושער של יצחק קבע 3:5 משוגע לאורדונים על עפולה. גם הפועל ראשון לציון ואסי גלבוע עלו

one

שמינית גמר גביע המדינה יצאה לדרך היום (שלישי). העולה הראשונה לשלב שמונה הגדולות הייתה אסי גלבוע מליגה א', שעברה את הפועל אשקלון עם 2:4 בתום דו קרב פנדלים. בהמשך הצטרפה אליה האלופה עירוני קרית שמונה, שלא התקשתה לגבור 0:2 בבית על מכבי יבנה. הפועל רמת גן נעזרה משלושער של רן יצחק וגברה 3:5 דרמטי מאוד על הפועל עפולה. הפועל ראשון לציון ניצחה בפנדלים 3:4 את הפועל רעננה, אחרי 2:2 בתום 120 דקות.

קשר עירוני קרית שמונה אדריאן רוצ'ט. אדריאן הרבשטיין
האלופה לא התקשתה. רוצ'ט/אדריאן הרבשטיין

עירוני קרית שמונה - מכבי יבנה 0:2

האלופה נמצאת בכושר טוב ושמרה על מצב רוח חיובי. אחרי הניצחון על בני יהודה בשבת, שהבטיח לה כמעט סופית את המקום בפלייאוף העליון העונה, היא עלתה לרבע הגמר ורחוקה שלושה ניצחונות בלבד מתואר נוסף לארונה. דן איינבינדר, שכבש את הצמד מול הזהובים בשבת, שוב מצא את הרשת ומיד לאחר מכן אדריאן רוצ'ט הכפיל והעלה את הקריה ליתרון 0:2 בדקה ה-26, יתרון שדי גמר את הסיפור. קרית שמונה הוסיפה ללחוץ וליבנה, שנאבקת על מקומה בליגה הלאומית, לא היו תשובות.

דקה 23: גול! האלופה עלתה ליתרון. טאסבסקי פרץ והשאיר לעאבד, שמצא את איינבינדר חופשי ומאושר וזה, מעשרה מטרים, כבש שער שלישי ברציפות. 0:1 לקרית שמונה.

דקה 26: גול! התקפה מסודרת של הקריה הסתיימה בבעיטה של רוצ'ט מ-15 מטרים. חד ומדויק, 0:2.

דקה 30: כמעט השלישי של קרית שמונה. גבאי בעט מחוץ לרחבה, הכדור פגע במשקוף.

עירוני קרית שמונה: איתמר ניצן, אלעד גבאי, איציק כהן, שיר צדק, ליאור לוי, דן איינבינדר, בריאן חרסיסיץ' (סינטאיהו סלליך, 51), אדריאן רוצ'ט, דרקו טאסבסקי (אופיר מזרחי, 69), אחמד עאבד (והיל מריסאת, 78), אוסיי מאוולי.

מכבי יבנה: גיא סאלם, אסף בן מוחא, גולן חרמון, מורן ז'אן, שוקי נגר, ארנון טמיר, תומר בן חיים, עדן בטיט (יניב אופיר, 46), מאור פרץ (אסף גיבזה, 78), תימור אביטן, אורן ניסים (גבי אדרי, 78).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רן יצחק, הפועל רמת גן, חוגג שער. ברני ארדוב
ערב ענק לרן יצחק/ברני ארדוב

הפועל רמת גן - הפועל עפולה 3:5

משחק נפלא באצטדיון גרונדמן ברמת השרון. רן יצחק, שעבר לרמת גן מעירוני רמת השרון, אכן הרגיש בבית וכבש שלושער נהדר, כולל את השער השביעי במשחק, שקבע 3:4 סופר דרמטי לרמת גן, בדקה ה-121, לפני שבן יאיר הצעיר השלים. מוליכת ליגה א' צפון, שנאבקת על העלייה לליגה השנייה, הפגינה יכולת נהדרת, בעיקר בחלק ההתקפי ובעיקר אופי מצוין, אך העייפות במאני טיים הכריעה אותה והיא נשארת רק עם המחמאות. רמת גן, שזכתה בגביע ב-2003, ממשיכה לחלום ושומרת על הכושר ההתקפי המצוין מהליגה, שם כבשה שתי שלישיות רצופות. הדבר היחיד שהעיב על המשחק היה תקרית מכוערת בין שני המאמנים, אלי כהן וירון הוכנבוים, שהורחקו לאחר עימות פיזי ביניהם.

דקה 17: גול! שער יתרון מוקדם לאורדונים. רן יצחק הימר על בעיטה מ-20 מטר, עידו לוי היה חייב לעצור בקלות, אך הדף לשערו הוא. 0:1 לרמת גן.

דקה 20: גול! שחקן של עפולה נותר שרוע על הדשא, אבל רמת גן לא עצרה. יצחק קיבל כדור רוחב ומשני מטרים כבש בקלות את השני. 0:2 מבטיח לרמת גן.

דקה 35: גול! אחרי דקות של לחץ, עפולה מצמקת עם שער ענק של סימנטוב, שזיהה את סולומון מחוץ לשערו ומצא את החיבורים שלו מכ-30 מטרים. 1:2.

דקה 40: גול! איזה משחק! סימנטוב חטף כדור במרכז ובחר למסור הפעם, כשהוא משאיר את דוד באחד על אחד. החלוץ לא התבלבל. 2:2 נהדר בגרונדמן.

דקה 57: גול! היתרון חוזר לרמת גן. מנגה עלה מהספסל ובנגיעה הראשונה בכדור מצא את הרשת מתוך הרחבה, אחרי מסירת עומק מצוינת של סידיבה.

דקה 68: גול! האקשן לא נגמר. עפולה קיבלה פנדל וסימנטוב ירה אותו בלי להתרגש, היישר לחיבורים. 3:3.

מיד עם תום 90 הדקות ניגשו שני המאמנים, אלי כהן וירון הוכנבוים אל השופט ולאחר מכן התפתח ביניהם עימות מילולי, שגלש קלות גם לעימות פיזי מכוער. השופט שלומי בן אברהם בחר להרחיק את שניהם ליציע.

דקה 105: זגורי בעט כדור חזק, טננבאום גלש והציל מהקו.

דקה 121: גול! וואו! אטצזיאנוב בעט, לוי הדף בקושי ורן יצחק גלש ודחק מקרוב את השלישי שלו. 3:4 סופר דרמטי.

דקה 123: גול! בן בן שושן סחט מסולומון הדיפה נהדרת בצד אחד ורמת גן יצאה למתפרצת מן העבר השני. זגורי דהר כל הדרך והשאיר לבן בן יאיר, שמול שער ריק חתם. 3:5 לרמת גן.

הפועל רמת גן: גיא סולומון, יוגב בן סימון, ברנאר אוננגה, עוז יפרח, ארתור אטצזיאנוב, דורין גוגה, ג'יבריל סידיבה, אופיר חמו, מיכאל זנדברג, ישראל זגורי, רן יצחק.

הפועל עפולה: עידו לוי, ערן סספורטס, שחף הלמן, גבע ברקאי, ג'וני טננבאום, שלומי חנוכה, אורן עידו, שחר סימנטוב, קווין ריינשטיין, עידן דוד, עומר מולאי.

שחקני הפועל עפולה חוגגים עם עידן דוד. ברני ארדוב
עפולה ענתה בצורה נהדרת/ברני ארדוב

הפועל ראשון לציון - הפועל רעננה 2:2 (3:4 אחרי פנדלים)

המשחק על טהרת הלאומית סיפק יופי של דרמה ובסיומו, הקבוצה מעיר היין שוב הדיחה את רעננה במשחק נוקאאוט בתום דו קרב פנדלים, ממש כפי שעשתה העונה בגמר גביע הטוטו. ברעננה לא מאמינים.

דקה 36: גול! רז כהן התפנה ומצא את זועבי, שמקרוב שלח לרשת הגבוהה. 0:1 לראשון לציון.

דקה 90+1: גול! איזו דרמה. בתוך תוספת הזמן, כדור חופשי עלה לרחבה ובתום ערבובייה, יוגב לרמן בעט מקרוב פנימה. 1:1, רעננה נשארת בחיים.

דקה 94: גול! ראשון פתחה את ההארכה בצורה נהדרת. אסולין הוריד בראש, אבנד בעט וולה לרשת העליונה. 1:2.

דקה 97: גול! עוד שוויון. עדי נמני הגביה, יוסי אסייג נגח לקורה וקובי חסן כבש מקרוב מול שער ריק את הריבאונד. 2:2.

פנדלים:

צ'ם ממאדו בעט רע מאוד, מכלוף קלט.

מאיו בעט חזק לפינה השמאלית של אוהד כהן. 0:1 לראשון לציון.

אלישע בעט למרכז והשווה. 1:1.

ברוך דגו בעט לקורה. עדיין 1:1.

יוגב לרמן ניגש לכדור ובעט חזק, מכלוף כמעט הדף, אבל זה נכנס. 1:2 לרעננה.

רז כהן בעט היטב, 2:2.

ביבי מצא את הפינה והחזיר את היתרון לרעננה. 2:3.

מור שקד היה הבועט הבא והוא הטעה את אוהד כהן וקבע 3:3.

קובי חסן המנוסה מצא רק את הקורה. עדיין 3:3.

אסולין לקח את הבעיטה המכריעה והפציץ פנימה. 3:4 לראשון לציון, שעולה לרבע הגמר.

הפועל ראשון לציון: דניאל מכלוף, גל מאיו, איתי טואף, אלירן סיימון, אסף כהן, מור שקד, גיא אבנד, ספואן זועבי, ברוך דגו, רז כהן, עומר אצילי.

הפועל רעננה: אוהד כהן, עדי נמני, אלון זיו, יוגב לרמן, אחמד שעבאן, עדי אלישע, שניר שוקר, קובי חסן, ממאדו צ'אם, יוסי אסייג, אופיר מלמד.

שחקני אסי גלבוע חוגגים ניצחון. דאבל פס
הפתעה נהדרת של אסי גלבוע/דאבל פס

אסי גלבוע - הפועל אשקלון 1:1 ( 2:4 בפנדלים)

מה תגידו על אסי גלבוע? הקבוצה המפתיעה מליגה א', ממשיכה לשמונה האחרונות של המפעל אחרי משחק דרמטי מאוד בתום מותחן של בעיטות מ-11 מטרים. דווקא אשקלון הייתה טובה יותר ובעטה שלוש פעמים לקורות השער, אך סולטן זועבי המחליף, היה זה שטרף את הקלפים עם שער נגיחה בדקה העשירית של ההארכה, דקות אחרי שנכנס כמחליף. אסי כבר חשבה שהיא מנצחת אבל ג'ונתן אסוס כבש שער שיוויון דרמטי בדקה ה-114. בדו קרב הפנדלים היה זה אלון בוזורגי שכבש את שער הניצחון, כשהוא מנצל החמצות של עדי סופר ואיקינדה מאשקלון.

מהלך המשחק:

בדקה ה-20 נרשם מצב טוב לאשקלון. עמנואל עמנגואה נשלח בצד שמאל על ידי יחיאל צגאי, ומזווית קשה שלח כדור מסוכן, שחלף סמוך מאוד לשערה של גלבוע. בדקה ה-40 אשקלון קיבלה עוד הזדמנות לכבוש בבעיטה חופשית קורצת מ-17 מטרים, אך רותם שמול בזבז את ההזדמנות ובעט על החומה, שהיתה קרובה מדי לכדור. ממש על סף סיום המחצית רותם שמול הדביק כדור לקורה והמחצית הסתיימה ללא שערים.

אשקלון פתחה את המחצית השנייה בסערה וכבר בדקה ה-47 עמנואל עמנגואה הדביק כדור למשקוף, כשבעט היטב כ-17 מטרים מהשער. ארבע דקות עברו ושוב קורת השער הצילה את אסי גלבוע. הפעם זה היה ג'ונתן אסוס שפרץ מצד ימין ובעט היטב, אך הכדור שלו פגשה בקורה.

בדקה ה-68 נרשם גם המצב הראשון של אסי גלבוע. קובי שריקי נשלח לתוך הרחבה ומול דניאל ליפשיץ בעט חזק, אבל השוער הצליח להדוף בקושי לחוץ. בדקה ה-82 גלבוע כמעט עקצה כפי שעשתה מול הפועל פתח תקוה. יוני אוחיון חדר לרחבה ומצא עצמו במצב מצוין, אך הגנת אשקלון הצליחה לבלום אותו ברגע האחרון. בתוספת הזמן אשקלון קיבלה הזדמנות אדירה להכריע את המשחק כשגילי בלומשטיין קיבל כדור נהדר אך מול הרוניאן בעט ברשלנות החוצה. המשחק נכנס להארכה.

עשר דקות בתוך ההארכה נשבר הקרח. סולטן זועבי המחליף הגיע ראשון להרמה שהוגבהה לרחבה ונגר מצוין פנימה. 0:1 לאסי גלבוע. חשבתם שזה גמור? לא אשקלון. בדקה ה-114 אשקלון מצאה את השיוויון. ג'ונתן אסוס, הרכש מהפועל פתח תקוה היה זה שכבש בנגיחה, אחרי טעות של שוער גלבוע. 1:1 דרמטי והמשחק הלך לבעיטות עונשין מ-11 מטרים.

פנדלים: תומר ברוקס מאסי גלבוע ניגש ראשון לכדור והבקיע בקור רוח לפינה. יחיאל צגאי היה הבועט הראשון של אשקלון וגם הוא דייק. יוני אוחיון היה הבועט הבא של אסי אך הבעיטה שלו נהדפה בצורה מצוינת על ידי דניאל ליפשיץ, אך עדי סופר מאשקלון החטיא גם הוא מיד לאחר מכן.

הבועט הבא היה נאור דהן מאסי גלבוע שדייק, אך מסאיי דגו מאשקלון דייקו גם הוא והבועט הבא של אסי היה עידן שפשה, שלא התרגש ובעט פנימה. הבועט הרביעי של אשקלון היה הרמוני איקינדה, שהחמיץ באופן דרמטי אחרי שהבעיטה שלו נהדפה במשקוף. מי שניגש להכריע את המשחק הוא אלון בוזורגי, שבקור רוח בעט פנימה ושלח את אסי גלבוע לרבע הגמר אחרי ניצחון דרמטי 2:4 בפנדלים.

אסי גלבוע: עמנואל הרוניאן, אלירן עקיבא, גיא צרפתי, עבדאללה קדח, תומר ברוקס, יוני אוחיון, קובי שריקי, שלומי מרד, נאור דהן, שלומי אביסדריס, אלון בוזורגי.

הפועל אשקלון: דניאל ליפשיץ, איב פז, חיים איצרין, ריאן אדלי, עמנואל עמנגואה, אור עלוא, עידן מגדש, ג'ונתן אסוס, יחיאל צגאי, גילי בלומשטיין, רותם שמול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully