וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדי דוד: "קודם נחזיר את הרצון, היכולת כבר תגיע"

מאמן הפועל ת"א חגג ניצחון בכורה. דג'מבה דג'מבה: "הוא כמו אבא בשבילנו". גורמים במועדון רוצים את קליימן כשוער ראשון

one

בהפועל תל אביב נשמו לרווחה לאחר הניצחון הדחוק אמש (שבת), 1:2 מול הפועל באר שבע, שקטע עבור הקבוצה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון ליגה והביא לפתיחה חיובית לקדנציה של פרדי דוד.

בהפועל התקשו להתלהב מהיכולת שהציגו, אולם המאמן החדש היה שבע רצון עד מאוד מהלחימה ומהלב הגדול שהראו שחקניו: "קודם כל נחזיר את הרצון והמחויבות, אחר כך גם היכולת תגיע", אמר דוד לאחר המשחק לגורמים בקבוצה. בקבוצה שיבחו את החלוץ טוטו תמוז וטענו כי הוא עלה לשחק עם נחישות ומחויבות כמוה לא ראו ממנו העונה.

פרדי דוד מאמן הפועל תל אביב עם אלמוג כהן. קובי אליהו
היכולת תגיע בהמשך. דוד עם אלמוג כהן/קובי אליהו

"עשינו שלוש נקודות חשובות", אמר בסיום אריק דג'מבה דג'מבה, "לא קל לשחק בבאר שבע, כיוון שיש להם שחקנים טובים, אבל בכדורגל לפעמים משחקים טוב ומפסידים את הנקודות. אנחנו הולכים צעד אחר צעד, אומנם לא במשחק גדול, אבל כולם נלחמו כדי להשיג את הנקודות הללו. אנחנו יכולים ללכת שמחים הביתה ולחשוב כבר על המשחק הבא".

"כדורגל הוא משחק של טעויות", טען הקשר הזר בעקבות הטעות של השופט איתן שמואלביץ', ששרק לפנדל לא מוצדק, ממנו כבש עומר דמארי את שער הניצחון של הפועל, "לא ראיתי מה קרה בתוך הרחבה, אבל השופט ועשה את העבודה שלו כמו שאנחנו עושים. לקחנו שלוש נקודות וזה הדבר הכי חשוב. צר לי עבור באר שבע, אבל זה הכדורגל".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקני הפועל באר שבע מקיפים את השופט איתן שמואלביץ'. קובי אליהו
סידר להפועל שלוש נקודות. שמואלביץ' מוקף בשחקני באר שבע/קובי אליהו

דג'מבה דג'מבה ניסה להסביר את השינוי שהביא עימו פרדי דוד: "יש לו את הסגנון שלו והוא מביא את זה לקבוצה. כולם יודעים מה הוא רוצה. הוא נותן ביטחון לכולם ומדבר עם כל השחקנים. אם אתה על הספסל, הוא מסביר לך למה אתה לא משחק ואתה צריך להילחם על המקום שלך בהרכב. זו הפעם הראשונה שאני משחק תחת פרדי ואני חושב שהוא כמו אבא בשבילנו וזה מאוד חשוב".

לקראת משחק הגביע מול הפועל כפר סבא בשלישי אמר הקמרוני: "אנחנו צריכים להילחם כדי לעבור שלב. הם לא קבוצה שקל לנצח, כי אם הם הגיעו לשלב הזה, הם קבוצה טובה. אנחנו הולכים לשם כדי לנצח ויהיה משחק מאוד קשה".

לקראת משחק הגביע, בקבוצה אופטימיים כי לפחות אחד מהבלמים, דויד רוצ'לה או סאבו פאביצ'ביץ', יהיה כשיר. אם אכן יהיה כך, יגאל אנטבי ישוב לספסל לאחר שהוא ומור שושן קיבלו מחמאות על משחק הקרבה בהגנה אמש.

האדומים מתקשים להכריע לגבי זהות השוער הראשון, אחרי שאמש לאפולה אדל שוב היה חלק בשער שספגה הקבוצה. במועדון ישנם לא מעט קולות אשר מעוניינים לראות את בוריס קליימן כשוער הראשון כבר בשלב הזה ולא רק בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully