וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני: "ניצחון בספרד יהפוך למקפצה אדירה"

25.2.2013 / 7:14

גיא פניני ומכבי ת"א מתכוננים לקאחה לבוראל ביום חמישי:"אחרי שהם ניצחו אותנו כאן, אנחנו צריכים לנצח אותם בנקודה יותר"

מגד גוזני

מכבי תל אביב הציגה אתמול (ראשון) עוד משחק נרפה מול יריבה ישראלית, אבל למרות שכבר פיגרה ב-16 נקודות, הצליחה לגבור על הפועל חולון 66:73 במחזור ה-18 בליגת העל.

מי שקיבל אתמול קרדיט והמשיך לתת תפוקה הוא גיא פניני , שסיים עם 9 נקודות. פניני ניסה להסביר את היכולת המגומגמת של הצהובים מול הפועל חולון: "היה קשה, אך ציפינו למשחק לא קל. חולון קבוצה טובה עם זרים טובים. משחקים כאלו צריכים להעיר אותנו. אני שמח שבמחצית השנייה הרמנו את הקצב ועשינו את מה שצריך בכדי לנצח במשחק".

לשאלה האם התבוסה שהנחילה מכבי לסיינה במשחק היורוליג האחרון השפיע, השיב פניני: "אני לא חושב שזה בגלל שהבסנו את סיינה ביום חמישי. פשוט לא התחלנו את המשחק בקצב הנכון ונגררנו לקצב שטוב לחולון. במחצית ידענו להרים את עצמנו והכל בסדר".

ביום חמישי תתארח מכבי תל אביב אצל קאחה לבוראל ופניני נשמע דרוך: "כל משחק ביורוליג הוא משחק עונה. אם ננצח ביום חמישי, המשחק הזה הוא יהפוך למקפצה אדירה להמשך וכולם יודעים את זה. אחרי שהם ניצחו אותנו כאן, אנחנו צריכים לנצח אותם בנקודה יותר בחוץ".

פניני הוסיף על האווירה בקבוצה: "תמיד הייתה כאן אנרגיה טובה ואווירה טובה. גם אחרי אחרי הפסדים לא נתנו לאווירה להיות לא טובה בחדר ההלבשה וידענו להישאר בסדר. ככה גם עכשיו, אחרי הניצחון על סיינה. אף אחד לא ב'היי'. אנחנו צריכים להישאר צנועים, לעבוד קשה וצריכים להמשיך לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully