וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "התאמנו בצורה לא טובה לקראת חולון"

24.2.2013 / 19:39

מאמן מכבי ת"א ניסה להסביר את היכולת החלשה של קבוצתו ב-66:73 על חולון. דן שמיר: "מאוכזבים כי קרוב זה לא מספיק"

מגד גוזני

רגע לפני שהיא פוגשת את קאחה לבוראל במשחק מכריע בשלב הטופ 16 של היורוליג, מכבי תל אביב ניצחה הערב (ראשון) את הפועל חולון, 66:73 במשחק שבו היא לא הזכירה את היכולת הנהדרת שלה מהמשחק מול סיינה ביום חמישי, אך סימנה עוד וי בליגה המקומית. הצהובים נהנו ממשחק נהדר של דווין סמית' עם 18 נקודות, ריקי היקמן שקלע 16 וגם של גיא פניני שקלע 9 נקודות וחוזר לעצמו בתקופה האחרונה.

דיוויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב. מגד גוזני
מוכן למפגש מול קאחה. דיוויד בלאט/מגד גוזני

"חולון עשתה עבודה יפה, מה שדן עושה תחת תנאים קשים זה מעורר כבוד, הוא מוציא מהקבוצה הזו מעל ומעבר", כך החמיא בסיום המשחק דיוויד בלאט למאמנה של חולון.

על המשחק הדי נרפה שהציגה קבוצתו, אמר: "אתמול התאמנו בצורה מאוד לא טובה כי זה היה היום היחידי שיכולנו להתכונן בגלל שחלק מהסגל לא התאמן, קיימנו אימון שלשות וככה זה גם היה נראה בחצי הראשון היום. נכון שאין לנו הרבה יופי אבל יש לנו הרבה אופי, יודעים לאסוף את עצמנו ולמצוא את הדרך לנצח, אבל בלי תרומה משמעותית של חלק נכבד יותר מהסגל לא נוכל לנצח כל שבוע בהפרש גדול. תודה לקהל שבא היום ונהנה".

בלאט התייחס למשחק שמצפה לקבוצתו מול קאחה לבוראל: "אנחנו עדיין כואבים את ההפסד פה לקאחה לבוראל בנקודה, ראיתי את קאחה לבוראל משחקת היום טוב מאוד בבית נגד גראן קנאריה עם ג'ון שאייר והם ניצחו אותם די בקלות, זו קבוצה מצוינת עם הרבה כלים וחייבים לשמור ברמה גבוהה נגדה כדי להישאר במשחק כמו שעשינו נגד סיינה. משחק חוץ ביורוליג הוא תמיד קשה. אם צברנו ביטחון מהניצחונות בבית? זו אופרה אחרת. אמרתי את זה כבר שחולון עושה הרבה מהלכים דומים לקאחה לבוראל, לא עם אותו עומק וגודל בסגל אך התקפית הם משחקים דומה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ריקי היקמן, מכבי תל אביב. מגד גוזני
עוד משחק טוב שלו מול חולון. ריקי היקמן/מגד גוזני

ריקי היקמן, הגארד המצטיין שקלע 16 נקודות בניצחון אמר: "לקח לנו קצת זמן להיכנס למשחק, זה היה משחק מעולה מול סיינה ואני חושב שהראנו שם מה אנחנו יכולים לעשות. היום לקח לנו זמן להכנס לעניינים אבל בסוף ניצחנו שזה מה שחשוב. אני מקווה שהתוצאה תשפיע עלינו בצורה טובה לקראת המשחק ביורוליג ביום חמישי, בסופו של דבר ניצחנו ולא משנה אם זה היה לנו קשה".

דן שמיר, מאמן הפועל חולון. מגד גוזני
היה קרוב להפתעה. דן שמיר/מגד גוזני

בצד השני, בחולון בהחלט יכולים לראות את עצמם מאוכזבים. הקבוצה של דן שמיר, נתנה פייט לאלופה במשך שלושה רבעים, אך התפרקה ברבע האחרון. מאמן חולון אמר בתום המשחק: "אנחנו מאוכזבים מההפסד כי קרוב זה לא מספיק. מצאנו את הדרך לחזור למשחק ברבע השלישי ואפילו סיימנו אותו בפלוס שתיים אחרי שמכבי לקראת סוף רבע שני ממש חזרה למשחק. אנחנו מן הסתם מאוכזבים להפסיד אבל יש לנו גם כמה נקודות להיות מרוצים מהן ואנחנו נצטרך לקחת אותן להמשך הדרך, נגמור עם היורוצ'אלנג' ביום שלישי ואחר כך נמשיך להתרכז אך ורק בליגה".

פרנק האסל, השחקן המצטיין של חולון אמר בסיום: "אני מרגיש שזה הפסד וזה לא משנה אם זה בנקודה או יותר, הצלחנו טוב מאוד בחצי הראשון אבל בחצי השני מכבי כבר היתה בעניינים וזה היה ברור שזה לא יהיה קל, חבל שהפסדנו. אני מקווה שהדרך ששיחקנו בה הערב תתן לנו פוש לקראת המשחקים הבאים, גם במשחק הבא אני מקווה שנבוא ונשחק באותה צורה בתקווה לנצח".

פרנק האסל, לורנס היל, שחקני מכבי תל אביב. מגד גוזני
קרסו ברבע האחרון. האסל והיל/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully