וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרר אלוף בואנוס איירס, צונגה במארסיי, נישיקורי בממפיס

הספרדי גבר על ואווינקה בארגנטינה, הצרפתי ניצח את ברדיך והיפני הביס את פליסיאנו לופס. יאנקוביץ' זכתה בבוגוטה

הטניסאי הצרפתי ג'ו ווילפרד צונגה. רויטרס
עוד תואר לארון. צונגה/רויטרס

ג'ו ווילפרד צונגה זכה הערב (ראשון) בטורניר ארסיי (סך פרסים 528 אלף יורו), לאחר שגבר בגמר 6:3, 6:7, 4:6 על תומאס ברדיך. צונגה הצרפתי הציל נקודת משחק, בטרם גבר על המדורג שישי בעולם, והבטיח זכייה בתואר עשירי בקריירה.

צונגה, המדורג שמיני בעולם, פיגר 6:5 בשובר השוויון של המערכה השנייה, אבל הגיב עם שני אייסים, וכפה על הצ'כי מערכה מכרעת. צונגה הפסיד את כל שלושת המפגשים האחרונים שלו מול הצ'כי, אבל הפעם, בקרב בין המגישים העוצמתיים, ידו של הצרפתי הייתה על העליונה.

במערכה השלישית הוא פספס שתי אפשרויות שבירה, אבל ניצל את השלישית, לפני שהשלים את הניצחון לעיני הקהל הביתי הנבהל. זו הפעם השנייה שהוא מניף את הגביע במארסיי, לאחר שניצח בטורניר ב-2009.

הטניסאית הניו זילנדית מרינה ארקוביץ'. רויטרס
מזל טוב. ארקוביץ'/רויטרס

* טורניר ממפיס: מרינה ארקוביץ' (71 בעולם) הפכה לטניסאית הניו זילנדית הראשונה זה עשר שנים שזוכה בטורניר WTA, לאחר שגברה בגמר על סבין ליזיקי הגרמנייה. ארקוביץ' ניצחה 1:6 במערכה הראשונה, לפני שהגרמנייה פרשה בגלל שחשה ברע. "אני מאושרת, אבל חבל שזה נגמר ככה", אמרה לאחר הזכייה. בטורניר הגברים: קאי נישיקורי היפני יפגוש את פליסיאנו לופס בגמר.

אצל הגברים קיי נישיקורי זכה בטורניר אחרי ניצחון חלק של המדורג חמישי על פליסיאנו לופס 2:6, 3:6. עד היום השניים נפגשו פעם אחת כשהספרדי ניצח על החימר בברצלונה, אבל הפעם יחסי הכוחות היו שונים. שתי שבירות במערכה הראשונה ושתיים נוספות בשנייה סידרו ליפני ניצחון חלק תוך שעה ושבע דקות.

* טורניר בוגוטה (סך פרסים 235 אלף דולר): ילנה יאנקוביץ' הסרבית (24 בעולם) זכתה בטורניר לאחר שגברה 1:6, 2:6 תוך 74 דקות על פאולה אורמאצ'אה הארגנטינאית המפתיעה (198 בעולם), במשחק הגמר הראשון שלה. עבור יאנקוביץ' זהו תואר 13 בקריירה, ותואר ראשון מאז אינדיאן וולס ב-2010.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
הטניסאית הסרבית ילנה יאנקוביץ'. רויטרס
חוזרת לעצמה? יאנקוביץ'/רויטרס

טורניר בואנוס איירס (סך פרסים 493 אלף דולר): דויד פרר הספרדי, המדורג 4 בעולם, הגן הערב על תוארו בבירת ארגנטינה, לאחר שגבר בגמר על סטניסלס ואווינקה 4:6, 6:3, 1:6. פרר, שזכה בחודש שעבר בטורניר ניו זילנד, השיג 6 שבירות מתוך 13 משחקוני ההגשה של יריבו, ורשם תואר מספר 20 בקריירה, אחרי שגבר על השוויצרי המדורג 17 בעולם תוך שעה ו-45 דקות. ואווינקה, שחיפש תואר רביעי בקריירה, נשבר שלוש פעמים במערכה האחרונה.

הטניסאי הספרדי דויד פרר זכה בטורניר בואנוס איירס. רויטרס
תואר 20 בקריירה. פרר/רויטרס
הטניסאי השוויצרי סטניסלס ואווינקה חוגג עם דויד פרר. רויטרס
הטניסאי השוויצרי סטניסלס ואווינקה חוגג עם דויד פרר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully