וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטרה קביטובה זכתה בטורניר דובאי

הצ'כית גברה על שרה אראני וזכתה בתואר עשירי בקריירה. ברדיך וצונגה בגמר מארסיי, ואווינקה עם פרר בגמר בואנוס איירס

הטניסאית פטרה קביטובה נפרדת מיריבתה שרה אראני. רויטרס
טורניר מצוין. קביטובה/רויטרס

פטרה קביטובה זכתה היום (שבת) בטורניר דובאי (סך פרסים 2.0 מיליון דולר), לאחר שגברה בגמר 2:6, 6:1, 1:6 של שרה אראני (7 בעולם). הצ'כית (המדורגת 8 בעולם) לא איבדה אף מערכה בארבעת הסיבובים הראשונים, כשגברה בדרך בין השאר על רדוואנסקה ו-ווזניאקי, ועל אף שהפסידה בצורה מוחצת לאיטלקייה במערכה השנייה, היא חזרה לדרוס במערכה השלישית, בדרך לתואר עשירי שלה בקריירה.

תומאס ברדיך וג'ו ווילפרד צונגה העפילו הערב לגמר טורניר מארסיי (סך פרסים 528 אלף יורו). ברדיך (6 בעולם) גבר 2:6, 1:6 על דמיטרי טורסונוב הרוסי שהעלה מהמוקדמות, בעוד צונגה, שזכה בטורניר ב-2009, גבר בחצי הגמר 2:6, 2:6 על בן ארצו ג'יל סימון.

טורוסונוב, בעבר בטופ 20 והיום 119 בעולם, ראה את ברדיך מאבד רק שתי נקודות על ההגשה שלו. צונגה, מנגד, המדורג 8 בעולם, לא התקשה הפעם מול בן ארצו, לאחר שברבע הגמר הציל חמש נקודות משחק מול האוסטרלי ברנרד טומיץ'.

* טורניר בואנוס איירס (סך פרסים 493 אלף דולר): סטניסלס ואווינקה (17 בעולם) גבר 3:7, 5:7 על ניקולס אלמגרו (11 בעולם), ויפגוש במשחק הגמר המסקרן את דויד פרר הספרדי (4 בעולם), שניצח את בן ארצו טומי רוברדו 3:6, 2:6.

* טורניר בוגוטה (סך פרסים 235 אלף דולר): ילנה יאנקוביץ' ניצחה 6:3, 1:6, 6:7 את קרין קנאפ האיטלקייה, והסרבית תשחק בגמר מול פאולה אורמאצ'אה הארגנטינאית, שניצחה את הברזילאית טליאנה פריירה 5:7, 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully