וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי ארקין: "ידענו שניצחון באשדוד יהיה סופר חשוב"

שוער הפועל ר"ג נהנה מניצחון נוסף: "חלק מהתחתית מאבדת נקודות והמצב שלנו משתפר". אלי כהן עשוי לבצע רוטציה בגביע

one

הפועל רמת גן חזרה אמש (שבת) מאשדוד עם שלוש נקודות יקרות מאוד, אחרי ניצחון חוץ מצוין 2:3 על מ.ס. אשדוד המידרדרת. זה היה ניצחון שני ברציפות של רמת גן והוא משמעותי במיוחד, גם בשל העובדה שקבוצות התחתית החלו לצבור לאחרונה נקודות וגם משום שבעקבות הניצחון, צימקו הרמת גנים את הפער מאשדוד, שנמצאת במרכז הטבלה, לשש נקודות בלבד.

כעת מצפים לרמת גן שני משחקים סופר חשובים, נגד הפועל עכו והפועל חיפה חברותיה לתחתית והאורדונים מאמינים שאפשר לצבור שש נקודות נוספות במשחקים אלה. בנוסף למאבקים בליגה, מצפה לקבוצה משחק שמינית גמר גביע המדינה, ביום שלישי נגד הפועל עפולה מליגה א' וייתכן שהמאמן אלי כהן ייאלץ לבצע רוטציה קלה בהרכב הפותח, כדי לא להעמיס על שחקניו לקראת המשך משחקי הליגה.

איתי ארקין שוער הפועל רמת גן. ברני ארדוב
מכוונים לגביע. ארקין/ברני ארדוב

"ידענו שניצחון באשדוד יהיה סופר חשוב", אמר השוער איתי ארקין לאתר הרשמי של המועדון, "זה חשוב, בגלל שנתניה משחקת נגד סכנין ועכו שיחקה נגד הפועל חיפה והמשמעות היא שחלק מהקבוצות בתחתית יאבדו נקודות בודאות ומנגד נקודות שאנחנו ניקח ישפרו את מצבנו ויגררו עוד קבוצות למאבק".

ארקין, ששיפר בצורה ניכרת את יכולתו מתחילת העונה, ניסה לנתח את מהלך המשחק: "היה נראה כאילו אנחנו כבר עם הניצחון ביד ואשדוד הצליחו לחזור משום מקום. בסך הכל נתנו משחק טוב ולמרות שבדקות האחרונות זה פתאום הפך קשה, העיקר שבסוף ניצחנו וזה הכי חשוב. גם אם זה הושג בשיניים, עכשיו זה כבר לא משנה. נשמח כמה שעות ונקום מחר בבוקר עם הפנים למשימה הבאה, שמגיעה כבר ביום שלישי במשחק הגביע".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully