וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל רמת גן ניצחה 2:3 את מ.ס אשדוד

מערכת וואלה! ספורט

23.2.2013 / 19:50

זגורי, זנדברג, ובוקסנבוים חגגו באשדוד והובילו את האורדונים לניצחון שני ברציפות. האשדודים עם ניצחון בודד ב-13 מחזורים

one

הפועל רמת גן השיגה הערב (שבת) ניצחון קריטי ומפתיע למדי, כשגברה בחוץ על מ.ס אשדוד השוקעת 2:3, והשיגה שלוש נקודות חשובות במאבקי התחתית. הקבוצה של אלי כהן, שהגיעה למשחק הזה חדורת ביטחון אחרי ה-0:3 הגדול על הפועל באר שבע, הייתה עדיפה על האשדודים לאורך רוב שלבי המשחק ושער של ישראל זגורי בדקה ה-45 מבישול של דויד מנגה המצוין, סידר לה יתרון עוד לפני ההפסקה. המחצית השנייה נפתחה בסערה עם שער נוסף של מיכאל זנדברג, שוב אחרי מהלך גדול של דויד מנגה. בדקה ה-52 הצליח דימיטאר מקרייב לצמק, אך עומר בוקסנבוים הבטיח את הניצחון של קבוצתו אחרי שסיים מתפרצת בדקה ה-73. ניר ביטון רק המתיק במעט את גלולת ההפסד עם שער נוסף בדקה ה-86, שלא מנע מקבוצתו מפח נפש נוסף.

בעוד שהפועל רמת גן השיגה ניצחון שני ברציפות, מ.ס אשדוד ממשיכה בשקיעה שלה. הדיבורים על הסיכסוך בין יוסי מזרחי המאמן לבעלים ג'קי בן זקן, חילחלו גם לאוהדי הקבוצה, שרק 700 מהם הטריחו את עצמם לאצטדיון הי"א. האוהדים שכן הגיעו למשחק הניפו שלטים בגנותם של המאמן והבעלים ועושה רושם שהם מאסו בהתנהלות של המועדון שלהם, מה שבהחלט מחלחל לכר הדשא. הקבוצה של יוסי מזרחי השיגה ניצחון אחד בלבד ב-13 המחזורים האחרונים ובקצב הזה, לא רק שאין לה סיכוי להיכנס לפלייאוף העליון, היא גם צריכה לחשוב ברצינות על ירידה.

דוד רביבו, שחקן מ.ס אשדוד. מגד גוזני
יוציא את אשדוד לדרך חדשה? דוד רביבו/מגד גוזני

הפועל רמת גן והמאמן שלה אלי כהן, צריך להנות מכל רגע שדויד מנגה לובש את מדי האורדונים כי שחקן כזה לא רואים בכל עונה בליגת העל. מנגה לא כבש הפעם, אך היה מעורב בכל השערים ואימלל את הגנת אשדוד. רמת גן עלתה זמנית למקום העשירי בעקבות הניצחון הזה, אשדוד מצידה ממשיכה לשקוע והפלייאוף העליון הוא בגדר חלום רחוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מהלך המשחק

דקה 1: חלים זטמה הוציא את המשחק לדרך לעיני כ-700 אוהדים בלבד, שחלקם הניפו שלטים שקראו ליוסי מזרחי וג'קי בן זקן להתפטר.

דקה 12: מצב ראשון לאורחים. עומר בוקסנבוים בעט מ-25 מטרים, אך אופיר מרציאנו היה במקום וקלט את הכדור.

דקה 14: בלמה של אשדוד, ישראל ראש, הרחיק כדור לא טובה לעבר וובה בראון שבעט חזק, אך יאיא פטי מנע שער ממש ברגע האחרון.

דקה 23: דוד רביבו קיבל כדור עומק מצוין ובעט מתוך הרחבה, אך איתי ארקין הדף נהדר לקרן.

דקה 45: גול! דויד מנגה פרץ מצד שמאל, הוציא רוחב חזק וישראל זגורי דחק מקרוב לרשת. 0:1 מוצדק להפועל רמת גן במחצית.

שחקן הפועל רמת גן ישראל זגורי חוגג. מגד גוזני
כבש גול מוצדק. זגורי/מגד גוזני

דקה 47: גול! דויד מנגה פרץ באגף והרים לתוך הרחבה. זנדברג הגיע ראשון ונגח, מרציאנו הדף, אך הקשר היה ראשון כדי לדחוק מקרוב. 0:2 לרמת גן.

דקה 52: גול! ליאור ראובן נגע בכדור בידו בתוך הרחבה. והשופט חלים זטמה הורה על בעיטת עונשין מ-11 מטרים. דימיטאר מקרייב כבש את הפנדל הראשון, אך זטמה החליט על בעיטה חוזרת בשל כניסה מוקדמת לרחבה. את הבעיטה השנייה מקרייב החטיא, אך הגיע ראשון לריבאונד וכבש. 1:2 לרמת גן.

דקה 73: גול! האורחים מגדילים את היתרון במתפרצת. עומר בוקסנבוים קיבל כדור רוחב מאופיר חמו המחליף, ומול מרציאנו כבש. 1:3 להפועל רמת גן.

דקה 86: גול! ניר ביטון כבש שער מצמק נוסף ויפה כשלעצמו. הקשר קיבל כדור חוץ, הסתובב כ-16 מטרים מהשער ותוך כדי סיבוב בעט לקורה ופנימה. 2:3 להפועל רמת גן בסיום.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, חאתם עבד אלחמיד (סאנדי ארצ'ון, 66), יא יא פטי, ישראל ראש, רחמים צ'קול (מוראד אבו ענזה, 46), ניר ביטון, מיכאל סירושטן, דוד רביבו, אמיר בן שמעון, דימיטאר מקרייב, סטפן שצ'פוביץ'.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, ליאור ראובן, עוז יפרח, זאב חיימוביץ', ארתור אטצזיאנוב, עומר בוקסנבוים, וובה בראון, ישראל זגורי, מיכאל זנדברג, דויד מנגה, מיראן בורגיץ' (אופיר חמו,66).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully