וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנקוביץ': "לא קראתי לטגה כושי, הוא ירק עליי"

בהפועל חיפה הגנו על המונטנגרי: "הם מתוסכלים ומנסים להסיט את האש". ייאוש בעכו: "מתחילים להבין שאנחנו קבוצה חלשה"

one

הפועל חיפה גברה אתמול על הפועל עכו 1:3, שנותרה עמוק במקום האחרון בטבלה, אלא שמעבר לפן המקצועי בשתי הקבוצות היו עסוקים במשך שעות ארוכות אחרי המשחק וכן הבוקר בתקרית שהתרחשה בין אמייה טגה לבין סטפן דנקוביץ'. כזכור, בסיום טען טגה כי במהלך המשחק דנקוביץ' כינה אותו ניגר (כושי) וכי בסיום הוא התעמת איתו על כך כשעוזר המאמן אייל טרטצקי הפריד בין הניצים.

הטענות הללו הפכו לשיחת היום, כאשר בעכו עדיין לא החליטו כיצד להגיב לאירוע, אבל שוקלים לערב את אנשי ההתאחדות בכדי שהנושא יובא לפתחו של בית הדין. טגה סיפר לוואלה! ספורט את גרסתו לאירועים: "באחד המהלכים דנקוביץ' חשב שעשיתי עליו עבירה, השופט לא שרק ותוך כדי חילופי קללות הוא זרק לי 'ניגר'. בסוף המשחק ניגשתי אליו ואמרתי לו: 'תגיד לי את זה בפנים, תגיד לי עכשיו', והוא לא אמר כלום. שאלתי את טרטצקי למה הוא קורא לי ככה".

בתשובה לשאלה מה עבר לו בראש בזמן שדנקוביץ' לכאורה אמר לו את הדברים, השיב הקשר: "לא התייחסתי לזה עד לסוף המשחק, חשבתי רק איך לתת שער כי ניסינו להשוות. אם הם מכחישים שאירוע כזה היה, זה חבל ושיהיו בריאים. זה שחקן אידיוט ומפגר, וחבל שהוא לא אמר לי את זה בפנים. אני לא מבין, הם חושבים שבא לי סתם ככה להגיד שהוא קרא לי ככה? זה הדבר האחרון שהייתי רוצה להתעסק בו".

גולן חרמון שחקן הפועל חיפה (אמצע) עם סטפן דנקוביץ'. אדריאן הרבשטיין
"אולי בגלל שהם הפסידו אבל הוא עשה עליי עבירה ובזמן ששכבתי הוא ירק עליי". דנקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

דנקוביץ' עצמו זועם לא פחות, וטוען כי טגה היה זה שהתגרה בו ואף ירק עליו במהלך המשחק כשהיה שרוע על הדשא: "אני לא יודע מה יש לו, אולי בגלל שהם הפסידו אבל הוא עשה עליי עבירה ובזמן ששכבתי הוא ירק עליי. שאלתי אותו אם הוא משוגע אבל הוא התחיל להתעמת איתי שוב בסיום", אמר דנקוביץ' בתגובה לטענות של טגה. "הטענות שקראתי לו כושי אפילו לא שוות תגובה. זה שקר. אני לא יודע מה יש לו לשחקן הזה".

בחיפה נוטים להאמין למונטנגרי ועומדים מאחוריו כאשר אחד מחבריו לקבוצה אמר: "בעכו כנראה מתוסכלים מההפסד ומנסים להסיט את האש, סטפן בחיים לא היה אומר לו כזה דבר, הוא זה שהתגרה בו ומבחינתנו אנחנו כבר לא מתייחסים לעניין ומתמקדים רק באיך להמשיך את התקופה הטובה".

כזכור, דנקוביץ' היה מעורב בתקרית מכוערת אחרת בעונה שעברה, כשבמכבי פתח תקווה טענו שהשחקן תקף את דני פרדה בעת המהומה שהתרחשה במשחק בין חיפה לפתח תקווה וזכתה לתואר "אירועי המושבה". דנקוביץ' הורחק על ידי בית הדין של ההתאחדות לשלושה משחקים והוא אף צפוי לעמוד למשפט בחודש מאי לאחר שהוגשה נגדו תלונה במשטרה בסיום אותו משחק.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אמייה טגה שחקן הפועל עכו. קובי אליהו
"גם ברצלונה החזיקה ב-70 אחוז מול מילאן והפסידה". טגה/קובי אליהו

ובינתיים בעכו טרודים לא פחות במצב הקשה בטבלה אחרי שהקבוצה רשמה הפסד ראשון לאחר שלושה מחזורים ורחוקה כבר חמש נקודות מבני סכנין, לה משחק חסר. אחד השחקנים הסביר: "הייתה פה תחושת אופוריה אחרי הניצחון על אשדוד, שחקנים חשבו שאנחנו הולכים לנצח בכל משחק, אבל כנראה אנחנו מתחילים להבין שאנחנו קבוצה חלשה".

טגה עצמו התייחס למשחק, ואמר: "החזקנו בכדור בערך 70 אחוז מהזמן, אבל גם ברצלונה החזיקה ב-70 אחוז מול מילאן והפסידה. עד סוף העונה תהיה לנו מלחמת עולם על החיים שלנו. אין לנו הרבה אפשרויות. נשארו לנו תשעה משחקים, ובכל משחק תהיה מלחמה". לקראת המחזור הבא מול הפועל רמת גן משה מישאלוב אמור לחזור למרכז ההגנה אחרי שריצה עונש הרחקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully