וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טגה: "דנקוביץ' קרא לי 'כושי'". הקשר: "שקר וכזב"

שחקן עכו התלונן שהמונטנגרי קילל כמה פעמים, השניים התעמתו בסיום. מהפועל חיפה נמסר: "לטענתו, לא היו דברים מעולם"

one

הפועל חיפה ניצחה הערב (שבת) 1:3 בעכו, והמשחק התחמם לאחר הסיום. אמייה טגה טען בסוף המשחק שקשר חיפה סטפן דנקוביץ' קרא לו "כושי" מספר פעמים מאז נכנס כמחליף, בדקה ה-74. בסוף המשחק טען טגה כי פנה לדנקוביץ' ואמר לו: "בוא תגיד לי את זה עכשיו, פנים אל פנים", ובין השאר התפתחה קטטה. עוזר המאמן של חיפה אייל טרטצקי מיהר להפריד.

טגה היה נסער בסיום, ובחיפה ניגשו לברר את העניין מול דנקוביץ'. דובר הפועל חיפה נועם רגב מסר: "אנחנו מגנים כל גילוי גזענות אך לא מודעים לעניין הזה. נברר זאת מול השחקן". אחרי שיחה עם השחקן, בהפועל חיפה ביקשו להבהיר, כי "לטענתו לא היו דברים מעולם, וזהו שקר וכזב". טגה אישר בסיום: "הוא אכן קרא לי 'ניגר' ובגלל זה קרה מה שקרה בסיום".

אמייה טגה שחקן הפועל עכו. קובי אליהו
"הוא קרא לי כך כמה פעמים". טגה/קובי אליהו

נעים: "לא נרים ידיים". קלינגר: "תצוגה של איחוד"

מאמן עכו יובל נעים מצא כמה נקודות טובות בהפסד: "היה משחק טוב אבל זה לא נשמע טוב, אחרי הפסד כזה. במחצית השנייה הפועל חיפה בקושי עברה את החצי. לא נרים ידיים ונמשיך להילחם עד הסוף. הגול הראשון היה טעות של גן ילדים, אבל אנחנו לא מחפשים אשמים – אנחנו מחפשים להרים את הקבוצה. זה נראה קצת רחוק אבל בשבוע אחד הכל יכול להשתנות. אם היינו מנצלים מצבים, הכל היה נראה אחרת".

ניר קלינגר: "זה מסע ארוך ומפרך, ונכונים לנו משחקים קשים בהמשך. אנחנו הרבה זמן בדרך הנכונה, והיום זו היתה תצוגה של איחוד ושל קבוצה ושל קהל שנתן הצגה". על הדרבי הקרוב אמר המאמן: "אמנם הליגה חשובה, אבל זה דרבי, ואני תמיד נותן לשחקנים הטובים ביותר לשחק. דושאן ברקוביץ' שחקן הרכב קבוע, ואני עוד מאמין שיחזור לעצמו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully