וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "אנחנו באים למשחק במטרה לנצח את ריאל"

ברצלונה התאוששה מההפסד למילאן ומסמנת את המטרה הבאה. קראנקה: "החדשות יהיו כשנסיים משחק בלי מורחק"

ריאל מדריד אומנם ויתרה על הליגה, אבל אמש (שבת) היא ניצחה 1:2 את דפורטיבו לה קורוניה האחרונה, מה שהיה ניצחונה השני בלבד ב-20 השנים האחרונות בריאזור ואולי נתן לה קצת ביטחון לקראת צמד המפגשים מול ברצלונה (גביע וליגה) והמשחק מול מנצ'סטר יונייטד (אלופות), שמצפה לה בשבוע הקרוב. קאקה וגונסאלו היגואין הפכו פיגור וניצחו עבור ריאל.

גונסאלו היגואין, שכבש את שער הניצחון, אמר: "רצינו להוכיח שאנחנו יכולים לנצח את המשחק הזה. לשמחתנו, זה בדיוק מה שקרה. יש לנו סגל רחב והמאמן מרכיב את השחקנים שהוא חושב שנמצאים בכושר הטוב ביותר. הכי חשוב זה שאנחנו מנצחים ואנחנו כבר עם הראש במשחק מול ברצלונה. יש לנו הרבה רצון ונחישות לקראת המשחקים המכריעים שלפנינו, גם בליגת האלופות וגם בגביע".

קאקה, שחקן ריאל מדריד חוגג. רויטרס
מתעורר בדיוק בזמן. קאקה/רויטרס

אנחל די מריה, שהורחק בדקה ה-88 בצורה מעט מוזרה, לאחר שספג שני צהובים תוך שניות ספורות בשל ויכוחים עם השופט, יוכל לשחק במפגש הגביע מול ברצלונה ויחמיץ את הקלאסיקו בליגה, שייערך בשבת הקרובה.

בריאל כעסו מאוד על ההרחקה ועוזר המאמן אייטור קראנקה אמר בציניות: "אלו יהיו חדשות מיוחדות ביום בו נסיים עם 11 שחקנים איזשהו משחק. די מריה הורחק על מעט מאוד".

על האפשרות שקאקה, שכבש את הראשון והחל במהלך שהוביל לשער המכריע, יפתח מול ברצלונה, אמר קראנקה: "נצטרך לראות מה המצב של כולם באימון הקרוב. הוא בכושר טוב ועזר לנו לנצח".

הברזילאי עצמו אמר: "אני מאושר על השער שלי, שעזר לקבוצה. אני משתפר והדברים נראים טוב יותר מבחינתי לקראת רגעי ההכרעה. השתפרנו משמעותית במחצית השנייה".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי חוגג מול שחקני סביליה מאוכזבים. GettyImages
בליגה אף אחד לא עוצר אותו. מסי/GettyImages

ברצלונה ראתה את ריאל וביצעה חיקוי מושלם, עם מהפך ו-1:2 ביתי ולא פשוט על סביליה. דויד וייה וליאונל מסי כבשו לקטאלנים, שמטיילים לאליפות והארגנטינאי, שמצא את הרשת העונה מול קבוצות הליגה מלבד סלטה ויגו, אותה יפגוש בעוד כחודש, הודיע בסיום: "אנחנו מגיעים במטרה לנצח את ריאל בגומלין הגביע. הם קבוצה מאוד טובה ונעשה טעות אם נשחק על 0:0, למרות שזה יספיק לנו. אסור לחשוב על תוצאה מסוימת".

על ההפסד למילאן אמר הפרעוש, שכבש במשחק ליגה 15 ברציפות את שערו ה-38 העונה ב'לה ליגה': "זה כאב לנו מאוד והשפיע גם על המשחק הזה. אנחנו צריכים לחזור לכושר בו היינו, בעיקר לאור המשחקים שמצפים לנו. השערים שלי רק עוזרים".

עוזר המאמן ג'ורדי רואורה, ששוב החליף את טיטו וילאנובה על הקווים, הוסיף: "חשוב שהגבנו היטב להפסד מול מילאן וזה לא היה פשוט. זה ניצחון חשוב מאוד במאבק האליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully