וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ג'ון פיינטסיל שוחרר בערבות

אשתו של השחקן המוקפא של האדומים לא הגישה תלונה והשחקן שוחרר. דובר נבחרת גאנה: "כל אי הבנה תתבהר"

זה כנראה השבוע הכי שחור בחייו של ג'ון פיינטסיל, שממשיך להסתבך. המגן המוקפא של הפועל תל אביב, שנעצר אתמול (שישי) על ידי המשטרה לאחר שדקר את אשתו על פי הדיווחים בגאנה, שוחרר בערבות. על פי אותם דיווחים, הזוג הסתכסך על רקע כספי ושחקן נבחרת גאנה בן ה-31 דקר את רעייתו וגרם לה לפציעה קשה בעינה. היא פונתה לבית החולים כשהיא מחוסרת הכרה, אבל מאוחר יותר היא הכחישה את הדיווחים וטענה כי מדובר בעניין פרטי. כמו כן, היא ביקשה למחוק את הרישום הפלילי מתיקו של בעלה.

שחקן הפועל תל אביב, ג'ון פיינטסיל. ברני ארדוב
עוד פרשה מאחוריו? ג'ון פיינטסיל/ברני ארדוב

ביום שאחרי האירוע, מנסים בגאנה להוריד את גובה הלהבות. ריצ'לאב פיינטסיל, אישתו, דחתה כאמור את הדיווחים וטענה שהיא כלל לא אוימה. מיד לאחר פרוץ הדיווחים בתקשורת הגנאית, הגיעו לא מעט שחקנים מהנבחרת אל תחנת המשטרה באקרה, שם נחקר השחקן, והציעו את עזרתם למשפחה. רדיו "XYZ" מדווח שקרובי משפחתה של אשתו של פיינטסיל הגיעו לאקרה, על מנת להיות בקרבת החקירה.

דובר ההתאחדות הגנאית איברהים סניה דארה יצא בהצהרה לתקשורת, ואמר: "ג'ון פיינטסיל שוחרר בערבות בעקבות תלונה שהוגשה על ידי שכנו. הגברת ריצ'לאב פיינטסיל לא הגישה תלונה נגד מר ג'ון פיינטסיל וכל אי הבנה שלא קיימת תתבהר ביניהם בבית. לא הייתה דקירה במהלך המקרה ואף אחד לא איבד את ההכרה. אני מפציר בתקשורת להיות זהירים בדיווחים שלהם מכיוון שראינו כבר כמה דיווחים רחוקים מהמציאות".

שחקני הפועל תל אביב, ויקטור מרעי, נעאל חוטבא, ג'ון פיינטסיל. דרור פיקלני
בהפועל תל אביב מתעדכנים דרך התקשורת. פיינטסיל עם חבריו מהקבוצה/דרור פיקלני

כזכור, אתמול דווח שפיינטסיל נלקח לחקירה באקרה כשאיתו גם שלושת ילדיו. הם לוו על ידי שלושה אנשי משטרה, ואחד מהם אישר כי פיינטסיל נעצר בגין תקיפה וגרימת נזק. על פי חקירה ראשונית המסתמכת על עד ראייה, נראה כי האישה ריצ'לאב פיינטסיל ניסתה להימלט, אך בעלה עקב אחריה לבית השכן, לפני שדקר אותה.

עד הראייה סיפר לתקשורת הגנאית: "הייתי בבית שלי ושמעתי רעש. הלכתי לבדוק וראיתי את ג'ון פיינטסיל ואשתו מתווכחים. ג'ון טען שהיא גנבה ממנו 20 אלף דולר והחל להכות אותה ללא רחמים, עד שהיא דיממה. היא הצליחה לברוח לבית השכן, אבל ג'ון זינק מעל החומה, תפס אותה והמשיך לחבוט בה. השכן בא וסטר לו, וג'ון עזב עם ילדיו. המשטרה הגיעה ואז האישה התמוטטה. אשתו של ג'ון מנסה לקחה אותה לבית החולים".

המקרה זהה מצטרף לשערורייה נוספת שאליה נקשר השחקן, כשנטען כי הוא הזמין נערות ליווי למחנה הנבחרת במהלך אליפות אפריקה האחרונה. מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "אנו ניזונים מהדיווחים בתקשורת מגאנה ואין בידינו כל אינפורמיצה בנושא. בתחילת השבוע ביקש פיינטסיל לדחות את חזרתו לישראל במספר ימים, לטענתו בשל פציעה ברגל. הוא אמור על פי הסיכום להגיע בשבוע הבא, אבל מאז לא היה עימו קשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully