וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניס ניצחה 0:2 את ריימס

הקבוצה של קלוד פואל המשיכה בריצה הנהדרת והיא רק נקודה מהמקום השלישי המוליך לליגת האלופות. איסריק וסיבלי כבשו

בצרפת סופרים את השעות לקראת הקלאסיקו בין פריס סן ז'רמן למארסיי שייערך ביום ראשון, בו דייויד בקהאם צפוי לערוך הופעת בכורה במדי פ.ס.ז' ורונאלדו הברזילאי יהיה האיש שיבעט את כדור הפתיחה. המחזור ה-26 גם טומן בחובו דרבי ישראלי בין ולנסיין של מאור מליקסון לטולוז של עדן בן בסט, אך יצא לדרך כבר הערב (שישי) עם ניצחונה של ניס 0:2 על ריימס.

ולנטין איסריק שחקן ניס (במרכז) לצידו רומן ז'נבואה, רנאטו סיבלי. רויטרס
הקבוצה הכי טובה בליג 1 מאז נובמבר. רומן ז'נבואה, ולנטין איסריק, רנאטו סיבלי/רויטרס

הקבוצה של קלוד פואל חולמת על כרטיס לאירופה, והמשיכה את העונה המצוינת שלה עם שלוש נקודות שביססו אותה במקום הרביעי ומציבים אותה רק נקודה פחות ממארסיי השלישית. ניס אמנם חסרה את מלך שעריה דריו סביטאניץ' הפצוע וגם ילד הפלא ניל מופה הורד לספסל בגלל עומס, אבל החלוץ השלישי אלכסי בוסטי סיפק את הסחורה כשסחט פנדל בדקה ה-11. ולנטין איסריק דייק מהנקודה הלבנה וציין את שערו החמישי העונה.

למרות המגבלות ההתקפיות, ניס שלטה ויכלה להיות רגועה בזכות ההגנה המצוינת שלה, שספגה רק שני שערים בשבעה משחקים ב-2013, וגם מספקת תוצרת בחלק הקדמי. כמו הבלם רנאטו סיבלי שנגח את השני בדקה ה-85, אחרי הרחקתו של אייסה מנדי האורח. מלבד ההגנה המשובחת, ניס גם עם המאזן הטוב בליג 1 מאז נובמבר, עם 36 נקודות ב-16 משחקים. ריימס, לעומתה, נותרה עם ניצחון חוץ בודד שהושג לפני כשבועיים בנאנסי והיא עשויה לסיים את המחזור מתחת לקו האדום.

  • עוד באותו נושא:
  • ניס
  • ריימס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully