וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן בן בסט: "רוצה לחקות את החלוצים הגדולים של טולוז"

אלמנדר, ג'יניאק ועכשיו בן בסט? החלוץ הישראלי בראיון: "היעד הוא 15-17 שערים. לא אעבור לקבוצה גדולה רק בגלל השם"

ההצלחה של עדן בן בסט זוכה לסיקור גם באירופה. סוכנות הידיעות רויטרס פרסמה הערב (שישי) ראיון עם החלוץ, שעבר לטולוז בסוף חלון ההעברות של ינואר וכבש בשבת שעברה את שער הבכורה שלו במועדון, אחרי תשעה שערים בחציה הראשון של העונה במדי ברסט.

ערב הדרבי הישראלי בו יתארח עם קבוצתו אצל ולנסיין של מאור מליקסון, התייחס בן בסט לנעליים הגדולות אליהן נכנס בטולוז, שם כיכבו בעבר חלוצים כמו יוהאן אלמנדר ואנדרה פייר ג'יניאק שהיו מלכי שערי הליגה. "אמרו לי שהיו כאן חלוצים מצוינים שהבקיעו הרבה שערים והמשיכו למועדונים גדולים יותר. אני מקווה לחקות אותם", אמר בן בסט. "אני רוצה לכבוש עוד ועוד שערים ולשחק טוב. בתחילת העונה קניתי 10 שערים במדי ברסט. עכשיו אני כבר על 10, אז אני רוצה יותר. רוצה לסיים עם 15-17 שערים".

עדן בן בסט, שחקן טולוז. GettyImages
מעורר עניין באירופה. עדן בן בסט/GettyImages

בן בסט התייחס גם להיותו השחקן היעיל בחמש הליגות הבכירות באירופה, עם 10 שערים מ-21 מצבים בלבד: "כשיש לי הזדמנות, אני מנסה לבצע פעולה מהירה, בכדור ראשון. לפעמים זה נכנס, לפעמים אני מחטיא. אני עובד קשה ותמיד מאמין, אלוהים עוזר לי".

על התאקלמותו בצרפת סיפר החלוץ הישראלי: "העונה שעברה הייתה הראשונה שלי באירופה. לא ידעתי כלום על הכדורגל האירופי, על ליג 1. הכל היה חדש עבורי, גם שיחקתי בכנף שמאל. בעונה השנייה כבר התרגלתי, צברתי ביטחון ועברתי לעמדת החלוץ משם אני מבקיע. בכדורגל, זה צעד אחר צעד. אני לא רוצה לעבור לקבוצה גדולה רק בגלל השם שלה, ולא לשחק. אני רוצה להמשיך לכבוש ולסיים כמה שיותר גבוה עם טולוז. יש לנו קבוצה טובה ומוכשרת, גם אם חלק מהשחקנים צעירים. ארבעת המשחקים הבאים יהיו חשובים בדרך להגשמת המטרות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully